Ö
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen rakkaus:En sekaantuisi asiaan. Miksei ihmiset hoida parisuhdeasioitaan kahden kesken?
Mun mielestä nyxä on täydellisen avuton tossu jos ei vaimoltaan kysele vaan lähtee exän puheille. Kuka exä edes välttämättä haluaa tietää entisensä elämästä yhtään mitään? En minä ainakaan. Jos mun exän nyxä tulis kyseleen jotain, toivottaisin hänet suoraan helvettiin kysymyksineen. Ei vois vähempää kiinnostaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen rakkaus:En sekaantuisi asiaan. Miksei ihmiset hoida parisuhdeasioitaan kahden kesken?
Alkuperäinen kirjoittaja Lillukka.:Loukkaus naisia kohtaan sanoa miehiä akkamaisiksi. Pitäisi kai keksiä kolmas 'rotu' (nainen, mies ja xxx) henkilöille jotka ovat saamattomia, joilta puuttuu maalaisjärki ja jotka käyttäytyvät 'rodulleen' täysin epäluonnollisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja Keltainen roiskahdus:Eli nyxä on todennut, että joku on kusassut heidän lumivalkoiseen rakkauteensa.