Ex-vaimon nyxä otti yhteyttä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitähän tekisi?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sinuna mä en reagois puoleen enkä toiseen.

Jouduin itse sanomaan parikin kertaa exäni nyxän mutsille, että lakkaa soittelemasta.
Hän halusi minulta tietoja exästäni: "Minkälainen se sinun entinen miehesi oikein on?"

Soitteli sieltä vielä exäni nyxän exäkin, mutta hänelle meni helpommin perille sanomani kuin hänen entiselle anopilleen. Oli siinä sitkas muori.

Ei maksa vaivaa sotkeutua muiden asioihin, siitä ei hyvää seuraa, usko pois.

Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen rakkaus:
En sekaantuisi asiaan. Miksei ihmiset hoida parisuhdeasioitaan kahden kesken?
Mun mielestä nyxä on täydellisen avuton tossu jos ei vaimoltaan kysele vaan lähtee exän puheille. Kuka exä edes välttämättä haluaa tietää entisensä elämästä yhtään mitään? En minä ainakaan. Jos mun exän nyxä tulis kyseleen jotain, toivottaisin hänet suoraan helvettiin kysymyksineen. Ei vois vähempää kiinnostaa.

Kuka sanoo, että nyxä ei ole kysynyt vaimoltaan?

Pettäjille tyypillistä käytöstä on valehdella ja salailla jopa sen jälkeen, kun käry on jo varmuudella käynyt. Mitään ei ainakaan myönnetä vapaaehtoisesti. Jos jollakin on kokemusta rehellisen vastauksen saamisesta tälläiseen tiedusteluun, onnittelen. Meillä muilla on ollut ehkä kuukausien tuskallinen operaatio saada totuus selville. Exältä tuollaista ei kysellä kuin todellisen hädän tullen. Miksi on niin vaikeaa auttaa?

Juoruilu on kaiken pahan alku ja juuri. Siinä mistään auttamisesta ole kysymys vaan oman pahan olon kiertämään pistämisestä. Millaisia lälläreitä tänne oikein kirjoittelee? Ukkoja akkojen palstalla kyselemässä tosi akkamaisia asioita??!!

Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen rakkaus:
En sekaantuisi asiaan. Miksei ihmiset hoida parisuhdeasioitaan kahden kesken?

Ei siihen uuteen lumivalkoisen hohteiseen rakkauteen tarvita muita kuin me kaksi. Todennäköisesti nyxä on yrittänyt jo kaikki keinot saada selville totuuden. Tunne on, että jokin ei täsmää, mutta ovela puoliso osaa peitellä jälkiään.

Eli nyxä on todennut, että joku on kusassut heidän lumivalkoiseen rakkauteensa.

Loukkaus naisia kohtaan sanoa miehiä akkamaisiksi. Pitäisi kai keksiä kolmas 'rotu' (nainen, mies ja xxx) henkilöille jotka ovat saamattomia, joilta puuttuu maalaisjärki ja jotka käyttäytyvät 'rodulleen' täysin epäluonnollisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Lillukka.:
Loukkaus naisia kohtaan sanoa miehiä akkamaisiksi. Pitäisi kai keksiä kolmas 'rotu' (nainen, mies ja xxx) henkilöille jotka ovat saamattomia, joilta puuttuu maalaisjärki ja jotka käyttäytyvät 'rodulleen' täysin epäluonnollisesti.

Mars, Venus ja Pluto... tämä oli kyllä hyvä!

Yleensä minä olen kuvaillut noita kuvailemiasi ihmisiä ihan yhdellä sanalla, koska sellaisia tuntuu löytyvän molemmista (kaikista) sukupuolista.

Alkuperäinen kirjoittaja Keltainen roiskahdus:
Eli nyxä on todennut, että joku on kusassut heidän lumivalkoiseen rakkauteensa.

Siitä keltaisestahan se kannattaa nuolla. On ihan paras maku, valkoinen on ihan mautonta. -- Sioux-Intiaaninen sananlasku --

Yhteistyössä