Exä ei jätä rauhaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija_3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija_3

Vieras
Exäni on aivan mahdoton... Erosimme jokunen viikko sitten (hänellä on uusi), mutta hän ei jätä minua rauhaan vaan haluaa väkisin olla ystäväni! Olen sanonut hänelle suorat sanat, etten halua olla tekemisissä, mutta ei... Miksi hän haluaa olla ystäväni???? Ei jättämisen jälkeen olla ystäviä, varsinkaan jos olen täysin selvästi ilmaissut tahtoni pysyä erossa hänestä, sen verran loukattu olen.

No osoita se sitten jos muuten ei puhetta ymmärrä, älä vastaa puhelimeen kun soittaa keskeytä hänen juttunsa ja lähde pois paikalta kun hän saapuu...luulis tyhmemmänkin ymmärtävän ja jos ei puhu omia asioitaan sille niin tajuaa että ei kuulu enään entiseen elämään minkä hylkäsi.

Alkuperäinen kirjoittaja toimippa näin:
No osoita se sitten jos muuten ei puhetta ymmärrä, älä vastaa puhelimeen kun soittaa keskeytä hänen juttunsa ja lähde pois paikalta kun hän saapuu...luulis tyhmemmänkin ymmärtävän ja jos ei puhu omia asioitaan sille niin tajuaa että ei kuulu enään entiseen elämään minkä hylkäsi.

Sit se luulee vaan että oot erosta ihan hajalla ja vihainen hänelle ja yrittää lohduttaa sua kahta kovemmin....

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija_3:
Exäni on aivan mahdoton... Erosimme jokunen viikko sitten (hänellä on uusi), mutta hän ei jätä minua rauhaan vaan haluaa väkisin olla ystäväni! Olen sanonut hänelle suorat sanat, etten halua olla tekemisissä, mutta ei... Miksi hän haluaa olla ystäväni???? Ei jättämisen jälkeen olla ystäviä, varsinkaan jos olen täysin selvästi ilmaissut tahtoni pysyä erossa hänestä, sen verran loukattu olen.

Itsepetosta, ystävä rakas.

Jos oikein tosissasi haluaisit hänet elämästäsi, se onnistuisi kyllä. Et vastaa puhelimeen, et avaa ovea, et keskustele tavatessa.
Mutta ilmeisesti elättelet pikkuriikkistä toivoa sisimmässäsi, että hänellä onkin taka-ajatuksena tulla takaisin. Ylpeytesi ei anna nyt ihan periksi antaa anteeksi, mutta jätät siihen mahdollisuuden.

Mietipä tarkkaan, mitä SINÄ haluat ja toimi sen mukaan. Se, mitä exäsi haluaa, on nyt melko yhdentekevää. Tai pitäisi ainakin olla sinulle yhdentekevää, eikä sinun tarvitse sitä kysellä täällä eikä livenä.

Mulla ei ole koskaan ollut mitään vaikeuksia olla eksien kanssa ystäviä. Minusta se on suorastaan tekopyhää, olla piiittaamaton niinkuin silmänräpäyksessä kaikki muuttuisi ja vanha katoaisi... joku on ollut elämässäsi se tärkein henkilö ja läheisin, miksi pitäisi "leikkiä" että nyt ei sitten edes muka tunnetakaan eikä välitetä.
Kaksi pitempiaikaista eksää on, (seurustelua 3 ja 4 v) ja edelleen ollaan väleissä ja ystäviä. Ja tosiaankaan, ikinä en ottaisi kumpaakaan takaisin.

Minä en näe mitään syytä pistää energiaani menneisiin rakkauksiin. Paljon mielummin käytän liikenevän aikani oikeisiin, edelleen-ystäviin. Olen kaiken kaikkiaan sellainen, joka ei viitsi vaivautua kuin oikeasti vaivanarvoisten ihmisten takia.

Yhteistyössä