V
vieras
Vieras
meillä on yhteinen lapsi, jonka takia olemme tekemisissä paljon. viime kerralla exä tuli yksin käymään mun kodissa, jossa asun tyttöni kanssa. (tyttö ei ollut silloin paikalla) ei siinä mtn, mutta kun se tuli ilmoittamatta ja oli kamalan vihainen, huusi jopa, että haluaa tietää kuka se toinen on? (miesystäväni, jonka kanssa olen ollut yhdessä 2 vuotta) kun sanoin ettei asia hälle kuulu, niin ex tarrautui mua lujasti kädestä ja väänsi niin että sattui, koska hän haluaa tietää kenen kanssa olen häntä pettänyt!
(en ole pettänyt exää vaan hän minua!! ja siksi erosimme) exä sanoi, ettei minulla saa olla ketään, vaan minun kuuluu huolehtia tytöstä ja meidän tulee asua kahdestaan, koska nyksäni antaa tytölle huonoja vaikutteita eikä hän saa olla exäni mielestä tekemisissä tyttäremme kanssa. exällä itsellään saa sitten olla vaikka kuinka monta naista, mutta minulla ei.
en jaksa pelätä enkä halua tämän jatkuvan enää. nyksäni on ihana ja herttainen, tyttö jopa sanoo häntä isäkseen, josta exä vain suuttui entistä enemmän. exä ei ole kunnollinen isä, menee ja tulee miten sattuu. olen puhunut asiasta nyksäni kanssa ja hän oli aivan järkyttynyt! mietimme myös löhestymiskieltoa.