Exä laittoi minut estolistalle facebookissa- mitä ajatella asiasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ihmetys"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"ihmetys"

Vieras
Niin, eli otsikossa kysymykseni jo tulikin. Hyvissä väleissä vuosi sitten lyhyen seurustelun jälkeen erottiin ja kavereina jatkettiin, viime syksynä viimeksi nähtiin, jonka jälkeen mies löysi uuden naisen. Sen jälkeen yhteydenpito on jäänyt ja nyt sitten huomasin exäni blokanneen minut täysin facebookissa. Mitä tästä nyt sitten pitäisi ajatella, eikö olisi riittänyt pelkkä kavereista poisto? Mistä syistä sinä olet laittanut ihmisiä estoon facebookissa?

No ihmisiä blokataan vaikka siksi ettei jaksa niiden juttuja tai ei koe tarpeelliseksi jutustella tms. Tähdellisempi kysymys onkin että miksi sua noin haittaa tämä asia?

Itsekin mietin kovin, että laittaisinko eksäni estolistalle. Erosimme miehen toiveesta kuukausi sitten ja hän poisti minut facebook kavereistaan itse.

Itse laittaisin eksäni estolistalle sen takia, etten itse kävisi häntä satunnaisesti kyyläilemässä. Lisäksi alkaisin itse käsittää, että ero todella oli lopullinen eikä paluuta menneeseen ole. Emme kyllä ole olleetkaan missään tekemisissä eron jälkeen, mutta itse en jotenkin meinaa käsittää sitä, etten enää tule näkemään häntä jne.

Ei se varsinaisesti haittaakaan, tokihan siellä saa tehdä mitä haluaa, mutta ihmettelen vaan. Exäni tietää, etten ole mikään stalkkeri, eikä mulla ole häntä kohtaan kuin kaverillisia tuntemuksia, joten miksi totaaliesto. Siis luulin, että olemme ihan hyvissä väleissä kavereita edelleen. Toisekseen hällä on kavereissaan esim. siskoni ja hyvä ystäväni, mut minä olen ainut, jonka blokkasi. Ehkä johtuu siitäkin, että itse olen estänyt joskus vain pari tuntematonta häirikköä, jotka alkoivat pommittaa mua viesteillä, jotenkin pidän sitä estoa aika radikaalina ratkaisuna :D

Mäkin laitoin eston mun exälle, sillonkun facebookissa olin. En halunnu, että se sairas, väkivaltanen sekopää urkkii mun elämää. Enkä muutenkaan halua mun elämään, mitään entisiä helluja roikkumaan ja urkkimaan.

Jos sä olet ollut jotenkin tarra sen mielestä?

Tarra? Ai tarrautunut häneen, vai mitä tarkoitat? :D Eron jälkeen en ole oma-aloitteisesti pitänyt häneen yhteyttä. Ja tosiaan ihan muutaman kerran vuoden sisään ollaan miehen aloitteesta vaihdeltu kuulumisia ja nähty ehkä kaksi kertaa, joten en mielestäni ole mikään tarra :D

Ja joku kysyi miten näkee estolistalle joutumisen, ei sitä muuten näe, kuin siten, että eston laittaneen ihmisen profiiliin ei enää pääse, siis sitä ei näy enää ollenkaan.