Exä meni naimisiin... pitäisikö onnitella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MBD
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MBD

Vieras
Liityin just fb:hen ja etsin sieltä sitten exän (oltiin 7v yhdessä joskus 10v sitten, ja sen jälkeen pidetty yhteyttä ehkä kerran vuodessa sähköposteja ja joulukortit jouluna)... Ollaan oltu ihan ok väleissä, vaikka ei niin usein yhteyttä pidetäkään..

Jouduin oikein etsimään naamakirjasta, kun en tunnistanut sitä kuvasta oli laihtunut ja vanhentunut sen verran... Niin ja tosiaan oli mennyt naimisiin toukokuussa, sen verran sen sivulta selvisi... Mä en edes tiennyt, että se oli seurustellut kyseisen ihmisen kans.. Viimeks kun kuulin siitä, se oli just eronnut edellisestä.. Mut siitä on reilu vuosi aikaa.

Jäin vain miettimään, että ööh, pitäisköhän mun onnitella sitä? Ja laitanko sähköpostia vai txt, soittamaan en kehtaa alkaa. Hmmm..

No jos esim. FB:ssa laitat sille viestiä, niin voihan siinä vaikka ohimennen mainita, että "huomasin että oot naimisiinkin ehtinyt, onneksi olkoon vaan!"

Ite en ehkä tuossa tilanteessa erikseen alkaisi mitään onnittelua lähettämään.

En paljastaisi, että olen etsinyt ex-profiilin. On ex en alkaisi onnittelemaan. Eri jos joskus olisin kasvotusten, niin sitten ehkä. Kun ette kuitenkaan sen enempää ole enää tekemisissä.

Yhteistyössä