Exän käytös ylppäreissä =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Mansikka";23925835]Mun mielestä tuo sinisulka on jotenkin romanttinen höperö, hyvällä tavalla =) Mieluummin tuollainen kuin toisia haukkuva tunteeton ihminen.[/QUOTE]

Romanttinen "hyvällä tavalla", kun toivoo, että tämän niin sanotun exänsä suhde nykyisen kanssa kariutuu - rohkenen olla eri mieltä "hyvyydestä".

Täytyy kyl sanoa, et tänään exä tuli vastaan eikä moikannut...Ei miehistäkään aina ota selvää! Mut oli aika nolo lökä puku mulla päälläki...voi olla, et ei tunnistanut :( Pitäs laihduttaa. Toisaalta, kun sitä katso niin sekin näytti ihan eriltä...erilainlaiselta kuin kolme vuotta sitten. Ihan kuin sillä ei olisi enää samaa elämän iloa.

No niin, eiköhän sinunkin olisi aika mennä omia polkujasi. Voit toki haaveilla miehestä ihan omassa rauhassasi, mutta tuskin hän tulee sinun kanssasi suhdetta jatkamaan. Kuvailemasi asiat kertovat miehen käytöksestä jo jotain, minkä pitäisi myös sinulle kertoa, että se mitä oli, on ollutta ja mennyttä. Tikulla silmään, joka vanhoja muistelee.

Otahan itseäsi niskasta kiinni ja hanki itsekunnioitusta vähän enemmän.

Täytyy kyl sanoa, et tänään exä tuli vastaan eikä moikannut...Ei miehistäkään aina ota selvää! Mut oli aika nolo lökä puku mulla päälläki...voi olla, et ei tunnistanut :( Pitäs laihduttaa. Toisaalta, kun sitä katso niin sekin näytti ihan eriltä...erilainlaiselta kuin kolme vuotta sitten. Ihan kuin sillä ei olisi enää samaa elämän iloa.

Oliko se muuttunut niiden ylppäreiden jälkeen? :O

Harmi että sinisulka on ilmeisesti hetero. Me lesbot tykätään just tollasista naisista. Ihania hösääjiä, tosi intohimoisia ja suloisia! :) Se tykkääkö miehet sellasista on taas asia erikseen..

Jos se oli juonnut niissä ylppäreissä ja siksi rohekni juttusille?Tai sitten sen nyksä vaan kieltää sitä juttelemasta sulle?

Yhteistyössä