Exän nykyinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "wenda"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

"wenda"

Vieras
Ex-mies on jo pitkään seurustellu nykyisen naisensa kanssa, miehen kanssa oltiin parivuotta avoliitossa, erosta on nyt jo vuosia ja minäkin seurusteln tahollani. Miehen kanssa ei olla missään tekemisissä enää, suhteeseen kuului pettämistä ja väkivaltaa. En tunne miehen nykyistä mitenkään, en ole hänen kanssaan missään tekemisissä, puheissa koskaan ollut, kuitenkin jostain syystä tällä naisella on jonkunlainen "ongelma" minusta, en tiedä onko mustasukkaisuutta vai mitä vaikka siihenkään ei pitäisi olla mitään aihetta kun exän kanssa ei olla edes puheväleissä, eikä edes tervehditä toisiamme kun nähdään....

Jos satun samaan paikkaan tuon naisen kanssa, baarissa, yhteisten tuttujen juhlissa tuntuu että nainen kyttää jokaista liikettäni ja katsoo jatkuvasti nenän varttaan pitkin. Tuo nyt saattaisi vielä olla omaa kuvitelmaani että hän tuijottaa, mutta nyt tuo nainen on myös alkanut v*ttuilemaan jos esim. kävelen hänen ohitseen. Hän mm. on kommentoinut pukeutumistani ja vartaloani, ei suoraan minulle vaan esim. vieressä olevalle tutulleen niin että olen kuullut mitä hän sanoo. Kavereilleen myös nainen osoittelee minua ja kuiskii jotain. Tähän mennessä olen antanut asian olla niin kuin kannattaisi tehdäkin, mutta totta kai ärsyynnyn ihan mielettömästi tuollaisesta!! Tekisi niin mieli sanoa edes jotain piikittelevää takaisin! Yleensä menee ilta pilalle tuollaisen takia kun rupee suututtamaan niin paljon. Mitä tuollaiselle kannattaisi tehdä? Teillä joilla ollut samankaltaista, miten pystytte pysymään tyynenä??

Moi, ei ole vastaavaa tilannetta itsellä ollut, mut tulipahan mieleen että kuvittele sille naiselle nallenkorvat tai jotain muuta yhtä älyvapaata niin, että koko ihminen alkaa vaan naurattaa? En tiedä tepsiikö, mut ainahan voi kokeilla?

[QUOTE="vieras";28944225]Poistat ihmisen kuten eksänkin, et näe, etkä kuule.[/QUOTE]

Näin juuri. Tiedän, että se on vaikeaa ja on niin helppo ärsyyntyä, kun ärsytetään. Mutta muista, ärsyyntyessäsi / suuttuessasi vastapuoli ONNISTUU siinä mitä yrittää, eli kiusaamisessa. Sinä taas onnistut silloin, mikäli jätät hänet huomioimatta ja et anna hänen vaikuttaa iltaasi / itseesi mitenkään.

Ole niin kuin häntä ei olisikaan. Älä alennu samalle tasolle olemalla ilkeä, ole viileän kohtelias jos pitää olla tekemisissä. Todennäköisesti naisella on huono itsetunto ja koittaa paikata sitä haukkumalla sua, ja varmasti eniten vituttaa nähdä että sä et koe sitä minkäänlaisena uhkana, kun pystyt käyttäytymään asiallisesti. Jossain vaiheessa (jos ei jo nyt salaa) varmaan häpeää käytöstään, jos sä alat tappelemaan, se vaan saa oikean syyn olla ilkeä ja tapella.

Yhteistyössä