V
vierailija
Vieras
Niin.. Seurustelin 5 vuotta yhden jätkän kanssa. Siinä samassa tottakai tuli hänen koko perheensä minulle kuin toiseksi perheeksi. Emme eronneet parhaimmissa väleissä exän kanssa, mutta välillämme ei kuitenkaan mitään draamaa (pettämistä tms) ollut. Nyt kukaan hänen sukulaisistaan tai hän itsekään enää moikkaa minulle. Jos on kaupungilla tullut vastaan niin itse tottakai iloisesti tervehtinyt, mutta vastaukseksi olen saanut vain esityksen siitä, ettei minua ole huomattu. Ja siis varma olen, että minut huomattiin kun silmiinkin katsottiin hetkeä aiemmin. Minut on poistettu myös kavereista somessa. Exäni ei mitenkään olisi sellainen että minusta olisi keksinyt mitään pahaa, siitä olen varma. Exäni vanhemmat kun törmäsivät isääni niin hänelle vaihtoivat kyllä pari sanaa ja vaikutti olevan ok. En vain ymmärrä... Sattuu kun minut on vain niin kylmästi "unohdettu". Itselläkään mitään halua olisi pidempää keskustelua heidän kanssaan käydä, mutta moikkaus tuollaisen ajan jälkeen mielestäni olisi ihan kohteliastakin. Exälläni on jo uusi ja niin on minullakin, joten todellakin ymmärrän, ettei suurempia yhteydenottoja olisi. Mutta estämiset ja moikkaamatta jättämiset minusta vain harmillisia kun suht pienellä paikkakunnalla kuitenkin asutaan ja väistämättä törmäillään