Exäni uusi vaimo yrittää koko ajan kaveerata sukulaisteni kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tuntuu todella oudolta, kun exäni "uusi" (useampi vuosi jo yhdessä) soittelee koko ajan veljelleni ja tunkee heille kylään. Hän ja ex-mieheni eivät yhtään huomaa vaivautunutta tunnelmaa ja sitä että heidän vierailujaan yritetään torjua sanomalla vaikka lasten olevan kipeitä.

Veljeni vaimo ei kehtaa suoraan sanoa, että tämä ei ole kivaa ja että he eivät välittäisi olla tekemisissä exäni ja hänen uuden perheensä kanssa. Sitten veljeni kiukuttelee minulle näistä ihmisistä.

En minäkään kehtaa asiaan puuttua, koska aika lailla olen katkaissut välit heihin. Ei minun enää tarvitse kuunnella exän v*ittuilua minulle. Mitä ihmettä tässä pitäisi tehdä?

miks ne sinne tunkee? onko se sun exän nyksä ennestää tuttu niille?
tosin jos exäs on ollu hyvissä väleissä niidenkanssa se voi kuvitella et niiden välillä on kaikki ok vaiks te ootte eronnukki. sano sä niille,jos sukulaises ei kehtaa.

Omituinen tilanne.
Tosin ymmärrän että jos pariskunta on ollut yhdessä vaikka 10-15 vuotta, niin sisaruksista on voinut tulla sinä aikana hyvinkin hyviä tuttuja eli ei välit välttämättä katkea heihin eron tullessa. Tästä aistin kuitenkin sen, että veljesi perheelle ei ole ok, että käyvät kylässä. Näin ollen on veljesi asia sanoa se exällesi.

kerrot veljellesi ja vaimolleen ettet ole eksäsi kanssa tekemisissä, joten sulle ei tarvi heistä mussuttaa. veljesi varmaan osaa itse katkaista/viilentää välit eksääsi, ja jollei osaa niin omapa on ongelmansa.

Ei ole yhteisiä lapsia, eivätkä olleet kovin kummallisissa väleissä aiemmin. Tämä kyläilyinnostus on exän nykyisen vaimon haluamaa. Outo tapaus se emäntä ja taidan tosiaan olla sotkematta lusikkaani siihen soppaan. Harmittaa vaan, kun mulle siitä sitten kiukutellaan.

[QUOTE="ap";23887602]Ei ole yhteisiä lapsia, eivätkä olleet kovin kummallisissa väleissä aiemmin. Tämä kyläilyinnostus on exän nykyisen vaimon haluamaa. Outo tapaus se emäntä ja taidan tosiaan olla sotkematta lusikkaani siihen soppaan. Harmittaa vaan, kun mulle siitä sitten kiukutellaan.[/QUOTE]

Taidatte olla veljes kanssa molemmat aika onnettomia saamaan suuta auki.