Eyelineristä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pyryharakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pyryharakka

Aktiivinen jäsen
09.02.2005
2 304
0
36
Tietääkö kukaan onko netissä myynnissä jossain sellaista eyelinesia jossa on sitä glitteriä seassa?Tiiättekö mitä tarkoitän?Mä olen yrittänyt etsiä enkä ole löytännyt.Ihan vaan vertailun vuoksi kun täältä päin eräästä kaupasta sellaista löysin mutta hinta oli ihan järkyttävä.Olisin voinnut sellaisen tilata netistä jos halvemmalla olisi saannut.

Millaista tuo glow on rajausväri on?Hitsi,miten voi olla näin vaikeaa löytää kohtuuintaista eyelineriä jossa on sitä kiillettä mukana.En nyt kuitenkaan ihan 30 euroa ole valmis sellaisesta maksamaan.

Meillä on töissä joku joka myy noita avonin tuotteita.Joskus olen sitä kuvastoa katsonnut sivusilmällä sen pahemmin perehtymättä.tänä kesänä en kyllä varmaan enään kerkeä seuraavaan toimitukseen mukaan.Tuoltahan ei voi tilata muuten kuin jonkun myyjän kautta,vai?

Ei voi joo muuta kun konsultin kautta.

Tää kuvasto on voimassa tonne heinäkuun 11. mutta sehän riippuu ihan miten se sun alueen myyjä on tilauspäivänsä laittanu. Että ei tiiä vaikka kerkeisitki ;)

Mä vähän epilen koska nyt ei ole kuvastoa koko työpaikalla.Ja yleensä se on sitten parikin viikkoa siellä ja mulla loppuu työsopimus tossa 1.8.
No,täytyy katsella jos vaikka jostain saisi noita tilattua.

Mä en itse henk.koht tunne koko myyjää vaan yks työkaveri aina sen puolesta tuo sen kuvaston sinne.Ja toimittaa sitten tilaukset sille myyjälle.
Sopiiko jos otan yhteyttä suhun jossain vaiheessa kun tuota netin kuvastoa paremmin tiirailen jos vaikka sun kautta sitten tilaisin?

Yhteistyössä