Ä
äiti
Vieras
Miten eilinen loppui? nukahdin siinä kohdassa kun Tomppa osti sen lehden kiskalta kun se pitkätakkinen mies seurasi/kyttäsi sitä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Enpä tiedä =) mulla tais olla jo kolmas kerta kun katson alun tuosta ja nukahdan kesken... taitaapi olla keskimääräistä pitkäveteisempi leffa =)
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Mullakin jäi loppu näkemättä. Sen oikeastaan oisin juuri halunnut nähdä, kun ennenkin kyseisen leffan olen katsonut, pariinkin kertaan, enkä loppua ymmärtänyt.
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:No ei siinä oikein tapahtunut mitään. On vähän ihme leffa, toiseen kertaan jo katoin sen enkä vieläkään oikein tajua. Mutta näin pähkinänkuoressa, Bill kertoi Alicelle illasta siellä talossa ja lopulta päättivät jatkaa yhdessä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:No ei siinä oikein tapahtunut mitään. On vähän ihme leffa, toiseen kertaan jo katoin sen enkä vieläkään oikein tajua. Mutta näin pähkinänkuoressa, Bill kertoi Alicelle illasta siellä talossa ja lopulta päättivät jatkaa yhdessä.
Mutta mitään niistä tyypeistä ei tullut lisää? ei selvyyttä tms.?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Mullakin jäi loppu näkemättä. Sen oikeastaan oisin juuri halunnut nähdä, kun ennenkin kyseisen leffan olen katsonut, pariinkin kertaan, enkä loppua ymmärtänyt.
No mutta mitä siinä tapahtuu? Voisitko siihen kuitenkin vastata![]()