Facebook-apua!! Pystynkö perumaan lähettämäni kaveripyynnön??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hjälp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hjälp

Vieras
Pystyykö lähettämänsä kaveripyynnön perumaan? Siis ennen kuin se toinen on sitä vahvistanut? Miten se muuten näkyy, jos toinen kieltäytyy kutsusta? Kun nyt sillä, jota pyysin lukee: Kaveripyyntö odottaa vahvistusta. Jos se peruu sen, niin häviääkö tuo teksti vai jääkö se aina muistoksi siitä, että joskus oon pyytäny??

Nyt kun se kutsu on siis lähetetty niin mun mielestä kun meet sen tyypin profiiliin (vaikket näe viel kaikkee sieltä luultavasti) niin jossain siel vasemmal puolella on mun mielestä sellanen et "peru". en nyt ihan tarkkaan muista. eti sielt kyl pitäs löytyy

Saa peruttua jos toinen ei ole vielä vastannut siihen. Eli Friends-sivulle menet ja valitset vasemmalta All commections, siinä näkyy myös ne joille olet kutsut lähettänyt, sitten tosiaan vaan henkilön kohdasta ruksista painamalla hävität koko henkilön ;)

Jos kaverillasi on asetus, jolla kaveripyynnöistä menee tieto s-postina, ne eivät katoa, vaikka kaveripyynnön peruisitkin. Eli kaverillasi saattaa odottaa s-postissa tieto kaveripyynnöstäsi, vaikka sitä ei tietenkään enää facebookista löydy.

Pystyy sen perumaan. menet kohtaan kaveripyyntö lähetetty klikkaat sitä ja siellä on peruuta pyyntö. Itse peruutin yhden pyynnön, koska en tuntenut sitä henkilöö ketä pyysin.

Yhteistyössä