Facebook apua tarvitaan (koskee asetuksia)!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "help"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"help"

Vieras
Osaako kukaan neuvoa voiko asetuksia tms. mitenkään muuttaa, sillä tässä parin päivän sisällä on muuttuneet sivuni/seinäni ihmeelliseksi. Kuuluun useampaan ryhmään ja nyt sivuni on täynnä vaan kaikkien ei-kaverieiden kommentointia omista julkaisuistaan eri ryhmistä, ts.en näe seinälläni enää mitään omien kavereiden ilmoituksia kun seinä on täynnä koko ajan ihan muuta. Asetuksissani olevassa ilmoitukset kohdassa on lueteltu ryhmät joihin kuuluu, ja olen laittanut asetukset niin että vain kaverien ilmoitukset niissä näkyy. Mutta siitä huolimatta nyt näkyy kaikki vaikka tuo asetus on pysynyt ennallaan, onko mitään tehtävissä?

Koitapa klikata sellaisen julkaisun kohdalla oikeasta yläreunasta (ruksin kohdalta). Tarjoaa vaihtoehdoksi jotain "Piilota kaikki julkaisut..." ja valitse se. Tämä pitää mielestäni tehdä jokaisen ryhmän kohdalla erikseen, mutta kerta riittää.

Ovat näköjään muuttaneet sitä vähän. Mulla on englanninkielinen fb, niin mulla tarjoaa ensin vaihtoehdoiksi "Follow this post" ja "I don't want to see this". Kun valitsee jälkimmäisen, sieltä voi vielä valita, että "Hide all posts from ..."

Mulla tulee siis oikeaan ylälaitaan kuvan viereen nuoli ja teksti "en halua nähdä tätä" mutta vaikka klikkaan siitä niin ei kysy enää mitään jatkokysymystä. Eli miten ihmeessä saan nuo kaikki ilmoitukset pois seinältä, kun koko ajan tulee lisää vaikka klikkaisin nuo vaihtoehdot kaikkiin? Ja niitä on paljon parin päivän ajalta...

Yhteistyössä