Facebook ja "kadonnut" kaveri.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmeissään

Vieras
Siis mulla oli yksi vanha koulukaveri kaverina ja hänen päivityksiään oli niin kiva lueskella ja vaihdettiin kuulumisiakin..

Mutta nyt hän on "kadonnut". Aloin ihmettelemään, kun ei enää mitään kuulunut ja huomasin ettei ole enää kaverilistalla. Eikä mitkään hänen kommentit mm. kuvistani näy.. Eikä näy yhteisten kavereiden kavereissa. Ei edes niin, että katsoin siskoni profiililla, joka ei siis ole ollut tämän kaveri..

Onko hän vaan estänyt minut vai hävinnyt koko naamakirjasta? Vähän tuli jo huoli, että onko jotain sattunut.

Pystynkö mistään näkemään, että onko hän yleensä vielä "olemassa"?

Ehkäpä hän on halunnut kadota omasta tahdostaan pois naamakirjasta.
Sen profiilin voi ottaa hetkeks pois vaan jos tahtoo.

Tai rajannut profiilinsa niin että ei pysty hakemaan ja laittanut sinut mustallelistalle

Alkuperäinen kirjoittaja hän on poistanut sinut kaverilistaltaan:
jostain syystä.

Mutta eikös hänet pitäisi silti sieltä löytää? Siis esim. jos kirjaudun vaikka tuon siskoni tunnuksilla ja laitan hakuun?

En näin ainakaan löytänyt..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos häntä ei haulla löydä, niin on poistunut koko systeemistä. Jotkut huomaavat, että on muutakin elämää kuin naamakirjailu ja poistavat profiilinsa.

Näin se varmaan sitten on...

Olikin aika addiktoitunut naamakirjailija. Päivitti statustaan kymmeniä kertoja päivässä ja linkitteli paljon videoita yms. Toivottavasti on vaan "löytänyt elämän".

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos häntä ei haulla löydä, niin on poistunut koko systeemistä. Jotkut huomaavat, että on muutakin elämää kuin naamakirjailu ja poistavat profiilinsa.

Ei välttämättä, ilmeisesti sen profiilin voi piilottaa ihan kokonaa niin ettei näy edes haulla, koska kuitenkin msn listojen mukaan mullakin yks tuttu on lisättävissä kaveriks mut haulla ei löytynyt..

myös profiileja ilman et käyttäjä tekis mitään tililleen. Mulle on näin käynyt jo kaksi kertaa ja aina olen käyttöehtoja noudattanut enkä ole sääntöjä rikkonut. Tosi rasittavaa kun siin sit saa tehä uuden profiiin ja koittaa kerätä kaikki kaverit takas listalle.

Multa ainakin katosi yksi kaveri ihan yhtäkkiä, koska hänen miehensä mielestä ei kannattanut aikaa haaskata facebookissa. Sitten on eräs toinen kaveri, joka on aina välillä poissa muutaman viikon ja sitten taas yhtäkkiä palaa.

et löydä häntä jos hän on poistanut sinut ja estänyt sinua näkemästä häntä. hän on samoin voinut myös estää näkymisensä google tuloksissakaan.

tai sitten se todennäkösin vaihtoehto että on kyllästyny koko facebookkiin ja poistanut profiilinsa sieltä. minunki yks kaveri niin teki, kahdesti itse asiassa. ekalla kerralla julisti että nyt menee facebook kiinni ja niin meni. ja sitten ykskaks ilmaantuiki takas. ja sitten taas hävisi ykskaks yllättäen sanomatta sanaakaan. no, me ollaan muutenkin yhteydessä ja tuo on kovasti hänen tapaistaankin, tuuliviiri kun on, jotenka hällä se ei johtunut mistään vakavammasta jutusta.

mulla kaveri hävisi kokonaan,palasi yhtäkkiä takasin

profiilin pystyy piilottaa kokonaan ilman että poistaa kokonaan ja palata sitten kun haluaa.

mulla on pari kaveria lopettanut koska miehet on ollut mustasukkasia..

Alkuperäinen kirjoittaja jeps:

profiilin pystyy piilottaa kokonaan ilman että poistaa kokonaan ja palata sitten kun haluaa.

mites sen sit voi piilottaa?!

Alkuperäinen kirjoittaja mutta:
Alkuperäinen kirjoittaja jeps:

mites sen sit voi piilottaa?!

Minä poistin Facebook-tilin käytöstä. Pitäisi onnistua uudelleenaktivointi sillä, että kirjaudun vaan sisään.
Olen niin höntti, että poistuin sieltä ihan sen takia, etten saisi synttärionnitteluja ja hirveitä, 'Olet nyt 30-vuotias (vanha luuska ämmä )' :kieh:

Ja poistaminen tapahtui muutamalla klikkauksella ja piti vielä sellaisia riipustustekstejä tulkita, mitä piti tulkita silloin kun sinne liittyi.

Yhteistyössä