facebook ja kaverilista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hjk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hjk

Vieras
Poika ei ole tavannut isäänsä mitenkään säännöllisesti koskaan. nyt meni välissä 3 v ettei tavannut ollenkaan. nyt tänä vuonna tavannut poikaa 6-8kertaa.
Pojan isä ollut pitkään fb:ssa kaverina, mutta nyt tajusin että hän on poistanut mut kaveri listalta. Jäin miettimään et miks.... ilkeääkö kysyäkkään

Löytyykö se sieltä vielä? Onko poistanut koko profiilinsa käytöstä?
Mulla on yksi kaveri sellainen, se aktivoi yöllä profiilinsa ja käy tutkimassa minun profiiliani. En voi laittaa sitä kakkoskaverilistalle, tai poistaa sitä kaverilistalta, kun se häipyy heti kun on nähnyt profiilistani kaiken olennaisen. Ärsyttävää! :kieh:

Mulla on yksi kaveri sellainen, se aktivoi yöllä profiilinsa ja käy tutkimassa minun profiiliani. En voi laittaa sitä kakkoskaverilistalle, tai poistaa sitä kaverilistalta, kun se häipyy heti kun on nähnyt profiilistani kaiken olennaisen. Ärsyttävää! :kieh:

kaiken lisäksi tämä tyyppi on mies! Ja hirveän utelias.
Tämän ex-vaimo kertoi kerran kännissä, että käyvät urkkimassa profiiliani aina salaa.

on sillä profiili siellä vielä, siskoni on edelleen sen kaverilistalla, mutta mut se on poistanu muutama päivä sitten

mo miks et poista sitä omalta kaverilistalta? mulla ainaki on asetukset laitettu niin,et kukaan ulkopuolinen ei nää sieltä mitään. näkyy vaan nimi ja kuva...ainoostaan kaverit pääsee mun profiiliin...

Alkuperäinen kirjoittaja mä ainaki;22514678:
mo miks et poista sitä omalta kaverilistalta? mulla ainaki on asetukset laitettu niin,et kukaan ulkopuolinen ei nää sieltä mitään. näkyy vaan nimi ja kuva...ainoostaan kaverit pääsee mun profiiliin...

ei se näy enää mun kaveri listalla, eikä sen tekstit näy mun sivulla.

Yhteistyössä