Facebook kaveripyynnöt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pihalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pihalla

Vieras
Mistä näkee, jos kaveripyyntö onkin hylätty? Pistin yhdelle tyypille muistaakseni kaveripyynnön johon ei ole kuulunut vastausta (ehkä 2vk sitten pistin). Nyt kun klikkasin uudelleen hänen profiiliinsa niin siinä lukee taas "lisää xxx kaveriksesi".

Yleensähän jos kaveripyyntöön ei ole vielä vastattu, siinä lukee että "awaiting friend request".

Tarkoittaako tuo nyt sitä että tyyppi on hylännyt kaveripyyntöni ja sen vuoksi FB "tarjoaa" uudelleen häntä lisättäväksi kavereihini??

Alkuperäinen kirjoittaja hipu:
näin se taitaa mennä.

ihan kaikkia joskus tavattuja ei kyllä halua kaveriksi lisätä..

Niin no, jotkut haluaa pitää kaveripiirinsä fb:ssä todella pienenä, esim. mun miehellä on siellä vain 14 lähintä ystävää / sukulaista eikä ole ajatellut lisätä sinne ketään paitsi jos joku tosi-ystävä taas löytyy lisää.

On hylännyt esim. useimmat treenikavereittensa ja työkavereittensa pyynnöt.

Tästä voisi monet kavereitten keräilijät ottaa oppia...:)

kyllä mä olen hylännyt ihan suorilta ihmisiä joiden kanssa olen ollut ala-asteella samalla luokalla. ei mitään intressiä alkaa jakaa elämää nyt heidän kanssaan.

kyllä mä olen hylännyt ihan suorilta ihmisiä joiden kanssa olen ollut ala-asteella samalla luokalla. ei mitään intressiä alkaa jakaa elämää nyt heidän kanssaan.

Mäkin kans ihmettelen, että kaveripyyntöjä satelee joiltain ikivanhoilta tutuilta jotka just ja just muistaa..
Vielä parempia on ne joita ei ole edes tavannut mut ne kirjoittaa että "meillä on yli 30 yhteistä kaveria, eiks meidänkin pitäis ryhtyä kaveriksi". No thanks!

Alkuperäinen kirjoittaja vaimoke:
näin se taitaa mennä.

ihan kaikkia joskus tavattuja ei kyllä halua kaveriksi lisätä..

Niin no, jotkut haluaa pitää kaveripiirinsä fb:ssä todella pienenä, esim. mun miehellä on siellä vain 14 lähintä ystävää / sukulaista eikä ole ajatellut lisätä sinne ketään paitsi jos joku tosi-ystävä taas löytyy lisää.

On hylännyt esim. useimmat treenikavereittensa ja työkavereittensa pyynnöt.

Tästä voisi monet kavereitten keräilijät ottaa oppia...:)

öö, miks pitäis ottaa oppia? ei tuota naamakirjaa tartte varmaan niiiin vakavasti ottaa...

Eikös tuo naamkirja aluks vähän niinku ollu,semmonen et "voit löytää vanhat tuttusi jälleen" eli siis just koulukaverit yms. Ihmiset vaan ottaa sen liian vakavasti nykyään.Eihän sinne tarvii koko eläämäänsä laittaa ja niitä voi rajata kuka kavereista näkee mitåäki,helppoa :D

Yhteistyössä