FACEBOOK KAVERIPYYNTÖ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyvä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyvä

Vieras
Hei! Mieltäni painaa nyt erityisesti että JOS LÄHETTÄÄ FACEBOOK KAVERIPYYNNÖN, niin vanheneeko se tietyssä ajassa? Että poistuuko itsestään jos ko. henkilö ei sitä ajoissa hyväksy/hylkää? Kun lähetin eräälle sen noin. 6kk sitten ja tänään oli se poistunut. (siis huomasin kun katsoin hänen profiiliaan niin siinä ei enää lukenut että "odottaa kaveripyynnön vahvistusta" vaan siinä oli normaali "lisää kaveriksi." Eli tällöin hän on sen joko hylännyt taikka facebook automaattisesti poistanut. Niin elättelenkö turhaa toiveita facebookin osallisuudesta, vai onko kaveri kylmästi hylännyt sen juuri tänään?

Ei poistu itekseen. Itse ainakin olen roikuttanut jotain kaveripyyntöä eikä ole hävinnyt. Tosin nyt huomasin kun kaveripyyntöjä on vajaa 300 sataa (en ole jaksanut ingoreta) niin vanhimmat pyynnöt olivat hävinneet. Sitten kun aloin ingoraamaan pyyntöjä niin vanhat tulivat takaisin. Fb:ssa joku bugi tuossakin asiassa :/

Mullakin aina kerääntyy noita sovelluspyyntöjä, ja sit ku joskus alan käydä niitä läpi, niin sit alkaa tuleen ihan sikavanhoja näkyviin, jotka on jääny roikkuun.....

Alkuperäinen kirjoittaja moi:
Voi surku :( taisit hartaasti odottaa, että tyyppi hyväksyisi pyynnön ja sit noin kävi :'( tulee ihan paha mieli sun puolesta. Voimia!

Joo, niin odotin. Mutta uskon että kaikella on ehkä tarkoitus ja ehkä joku on tän asian ajatellu siltä kannalta että ehkä se on sitten parempi näin. Harmittaa ja surettaa lähinnä että ollaan kuitenkin aika lailla juteltu ja näin,, mutta ehkä hän katsoi asian parhaaksi näin

mäkin oon lähettäny monta kuukautta sitten yhelle entiselle luokkakaverille pyynnön ja siel lukee edelleen "kaveripyyntö odottaa vahvistusta" eikä olla ikinä oltu huonoissa väleissä tai mitään ja on se kaikkien muidenkin meidän entisten luokkalaisten kanssa kaveri siellä, nii ei se nyt aina voi vaa ohittaa mua siit ja hyväksyy muut kaverit listaansa ;o ja nyt viikko sitten lähetin taas yhelle toiselle ja kaveri lähetti samana päivänä ja se vahvisti heti mun kaverin + monen muun kaverikseen ja sit mul tulee kokoajan etusivul et se on taas hyväksyny lisää joitain uusia henkilöitä kavereikseen, mut mul lukee edelleen "odottaa vahvistusta".. ja okei selvennetään et kyseessä on pieni julkisuuden henkilö ja hyväksyyhän se vaikka ketä kavereikseen vaikka ei niitä tunne, nii ei ei se siitäkään voi olla kiinni >:( ja siis ite kaverin kans bailattiin ilta sen kans, eli en iha huvikseen sitä pyydä kaveriksi :D

Yhteistyössä