facebook:miten kaverit piiloon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ounounnnnn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ounounnnnn

Vieras
En löydä mistään tietoa siitä miten saan kaverit piiloon niiltä jotka ei ole kavereita? Eli siis joillakin näkyy että kavereita 148 ja joillain ei ole tietoa niistä kun katsoo profiileita. Jos joku voisi kertoa...

Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Auttakaa joku... hävettää kun kaikki näkee että ei oikein oo kavereita....

148 kaveria ja ei muka ole kavereita :o toivottavasti sinua ei kukaan auta senkin kiittämätön kakara!

Ei tainnut ap tarkoittaa että hänellä on se 148kaveria, taisi olla vaan esimerkki miten muilla näkyy.

Entisissä asetuksissa sen sai helposti klikattua asetuksista. Nyt kun nuo asetukset on muuttuneet niin en tiedä miten saa, ikävä kyllä. Mutta myös minä olisin kiinnostunut saamaan vastausken tähän!

Kävin kaikki asetukset läpi enkä löytänyt enää sitä kohtaa mikä vanhoissa asetuksissa oli mistä pystyi valitsemaan että "ei kaverit" eivät näe omia kavereitani eikä profiilikuvaani. sitä ei kai enää ole?

Mene sinne omalle profiilisivullesi. Siinä kohdassa, mistä pääset kavereiden profiileihin, on vaaleansininen palkki jossa lukee "Kaverit", ja samaisessa palkissa on eräälainen kynän kuva. Klikkaa sitä kynää ja poista ruksi kohdasta "Näytä kaverilista kaikille".

Itse käytän fb:tä englanninkielisenä, joten älkää välittäkö jos suomennokset eivät ole ihan sanantarkasti niinkuin suomenkielisessä fb:ssä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Feisbuukkaaja:
Mene sinne omalle profiilisivullesi. Siinä kohdassa, mistä pääset kavereiden profiileihin, on vaaleansininen palkki jossa lukee "Kaverit", ja samaisessa palkissa on eräälainen kynän kuva. Klikkaa sitä kynää ja poista ruksi kohdasta "Näytä kaverilista kaikille".

Itse käytän fb:tä englanninkielisenä, joten älkää välittäkö jos suomennokset eivät ole ihan sanantarkasti niinkuin suomenkielisessä fb:ssä :)

Ahaa, se on muuttunut tuollaiseksi! Kiitos sinulle, heti löytyi! :)

Ei se ole häpeä montako kaveria sulla on siellä.Yleensä jolla on joitaki kavereita niin ne ovat todellisia kavereita tai ystäviä.Joillakin näyttää olevan tapana kerätä mahdollisimman paljon muka kavereita....Itse olen monta kaveripyyntöä hylänny sen vuoksi et haluan kavereiksi vaan oikeita kavereita. Esim lasteni luokkakaverit olen heti hylännyt,koska ei heille kuulu minun asiat lainkaan ja sitä paitsi ovat vielä alaikäisiä.Yhtään alle 13.vuotiasta en hyväksy kaveriksi,koska facebook kieltää alle 13 vuotiaiden rekisteröitymisen.

Yhteistyössä