F
Vieras
Eräs henkilö lähetti mulle kerta toisensa jälkeen kaveripyynnön ja aina hylkäsin sen. Lopulta kyllästyin, kun ei mennyt jakeluun. Muutin asetuksia niin, että hän on jollain estolistalla, eikä voi enää pyytää mua kaveriksi. Tämän sain tehtyä jonkun avustuksella, koska en ole kovin näppärä tuon facebookin kanssa. Nyt jäin pohtimaan sitä, että jos mulla ja tällä "kaverilla" on yhteisiä kavereita, jotka ovat lisänneet tämän henkilön kaverilistalleen, niin mitä tapahtuu, kun minä kommentoin jotain näiden meidän yhteisten kavereiden seinälle? Näkeekö tämä ei toivottu henkilö mun kommentit tässä tilanteessa? Jos hän vielä yrittää löytää mua facebookin kautta lähettääkseen kaveripyynnön, niin mitä tapahtuu, kun olen estänyt sen? Eikö hän vain löydä mun tietoja sieltä vai saako hän jonkun ilmoituksen, että mä olen estänyt hänen kaveripyyntönsä?
Tiedän, että tuli paljon tyhmiä kysymyksiä, mutku mä en oikeasti tiedä :ashamed:
Tiedän, että tuli paljon tyhmiä kysymyksiä, mutku mä en oikeasti tiedä :ashamed: