Hae Anna.fi-sivustolta

Facebook

Viestiketju osiossa '50+' , käynnistäjänä vierailija, 04.06.2020.

1. vierailija Vierailija

Olen niin kyllästynyt faceen! Tietty, pääseehän siitä eroon, mutta mietin vielä. En esim. ymmärrä ihmisiä, jotka joka päivä postaavat sinne pari-kolme kertaa kuvia ja juttuja, elävät siis facea varten, koko aika siis mielessä "ottaisko tästä kuvan ja laittais faceen" jne. En alun perinkään halunnut että puhelin piippaa joka kerta kun tulee viesti joltain, onneksi se mahdollisuus, enkä halunnut koko facea puhelimeen, vaan katson kun huvittaa läppäriltäni. Joskus kun lähetän viestin kaverilleni, huomaan että saman tien hän tulee linjoille, siis useimmilla on face puhelimessa ja ryntäävät kiireellä katsomaan kuka sen tärkeän viestin laittoi. No, jokainenhan saa tehdä niinkuin haluaa, minulle näin on hyvä! Mitä mieltä olette?

2. vierailija Vierailija

Viisas päätös irtautua ikeestä ja epätodellisuudesta. En ole koskaan liittynyt enkä liity. Ärsyttävää oli se että yritykset siirtyivät faceen ja olettivat jokaisen kuuluvan sinne. Ihmettelen että ihmisillä on aikaa roikkua netissä kun elämä itsessään on niin lyhyt.

3. vierailija Vierailija

pahinta on se, että jotkut työnantajat rekrytoivat vain facen kautta, tai sitten pitää ollaonline profiileja ties missä nettipalvelussa. monet ihmiset ovatkin facessa vain siksi, että voivat näytellä olevansa sosiaalisia, humaaneja, iloisia yms. jotta työnantaja voi tsekata kulissit. ei siellä siis monikaan haluaisi olla mutta ovat sosiaalisen pakon vuoksi

4. vierailija Vierailija

Netissä on juttuja hakkereista. Nyt varoitetaan CV-liitetiedostoista.
    Juorulehdet saavat uutisvinkkejä somepäivityksistä.
    En ole enää työelämässä. Somekurssin jälkeen vakuutuin lopullisesti ettei some ole minun juttu. Anna.fi pari keskustelupalstaa riittävät mainiosti.
    Täällä on aina hiljaista, kun porukka häärää somen ihmeellisessä maailmassa.

5. vierailija Vierailija

En ole kyllästynyt kun en käy siellä kuin pari kertaa vuodessa, mutta olen kyllä ihmetellyt mitä ihmiset saavat siitä että postaavat elämäänsä sinne. Onkohan se jonkinlainen kevyt vastine päiväkirjalle? Ilman syvempiä ajatuksia ja tarkoitusta?
    Harmillista jos kännykkä piippaa faceviestien tulosta.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri