facebookin uudistus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haloo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Haloo

Vieras
Uskokaa jo, ne teidän sivut ei näy siellä he**tin seinällä. Joku harmaana täällä selittänyt ja kaikki uskoo.
Miettikää nyt järjelläkin! :D
Jos haluat että seinälläsi näkyisi sivut joissa käyt pitäisi ladata siihen tarkoitettu ohjemla.

Miksi tämä ei mene kaaliin vaan nyt on kasapäin hysteerisiä ihmisiä lähtemässä "mä tiesin tämän yhyyyy ahdistavaaaaa" tiesit minkä? :D

Kaikenlisäksi sekin mitä face alunperin yritti (nissä siinäkään en ongelmaa ymmärtänyt) peruttiin, koska ihmiset olivat selvästi liian tyhmiä ymmärtämään mistä oli kyse.

Jotkut kavereistani ovat poistuneet facesta. Osa ilmoitti siirtyvänsä Google+:n käyttäjiksi.
No eipä minun pillua hierrä, menkööt minne menevät. Eipähän tule enää pidettyä yhteyksiä sitten heihin kuin ehkä 2-3 krt/v.

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24731612:
nyt kyllä ihmiset vauhkoo hirveesti, vaikka mitään ainakaan mun sivuille ei ole vielä tapahtunut. enkä usko, että mitään hirveitä tapahtuukaan

No ei tietenkään. Ei facebook halua ajaa ihmisiä pois. Oikeastaan nämä kusettajathan voisi haastaa jopa oikeuteen, kun ovat saaneet vahinkoa aikaan kusetuksellaan, tosin pitää todeta että onpa tyhmää porukkaa. :D

Ja jutunhan piti olla nyt niin, että jos käyttää eri selainta FB:lle, eikä selaa mitään muuta sillä selaimella, ei kukaan saa mitään selailutietoja talteen.

Ja kun pidät 24 tuntia taukoa FB:hen kirjautumisen jälkeen, selaillut sivut eivät sen jälkeen enää tallennu.

Alkuperäinen kirjoittaja pööö;24731632:
Ja jutunhan piti olla nyt niin, että jos käyttää eri selainta FB:lle, eikä selaa mitään muuta sillä selaimella, ei kukaan saa mitään selailutietoja talteen.

Ja kun pidät 24 tuntia taukoa FB:hen kirjautumisen jälkeen, selaillut sivut eivät sen jälkeen enää tallennu.

Ja miksi ihmeessä näin pitäisi tehdä? Mikä muuttuu? Saat väärempiä mainoksia. :D Apuaaa!

Yhteistyössä