Facebookista ja kaverin statuksen kommentoinnista

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Huomasin just äsken, että taas mun kaveri kommentoi johonkin mitä mä en näe. On aiemminkin ollut näin ja yhteen statukseen oli kaveri laittanu usiemman kommentin noin.

Eli voisko se olla joku jonka mä olen laittanu estolistalle tai sitten joku joka on laittanu mut estolistalle?

Mä oon ainaki huomannu et välil face tökkii just nii et tulee ilmotus et joku on kommentoinu mut ei mitää kuitenkaa näy. Mut tyyliin seuraavana päivänä on sit nähny kommentin.. Ettei ois tollasesta kyse?

Mä oon ainaki huomannu et välil face tökkii just nii et tulee ilmotus et joku on kommentoinu mut ei mitää kuitenkaa näy. Mut tyyliin seuraavana päivänä on sit nähny kommentin.. Ettei ois tollasesta kyse?

Ei kun ei ole tullut mitään ilmootusta, että joku olis kommentoinu. Hassua lukia kaverin kommentteja koska mun näkökulmasta vastaa ei kenellekään.

Mulle kävi niin et yhtä kaveria en nähny kavereissani ollenkaan ja yhtä äkkiä se taas oli mun kavereissa mutta kuitenkin näkyi meidän yhteisissä kavereissa olevan.Oliko laittanu mut estolistalle tai jotain?

Yhteistyössä