facebookista kyssäri, kertokaapas viisaammat..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poola
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

poola

Vieras
.. eli pystynkö rajaamaan jonkun ystäväni "kommentoinnit" pois niin, että ne eivät näy etusivullani? Mulla on nimittäin pari sellaista kaukaisempaa kaveria, jotka on ihan yli-innokkaita tekemään kaikenmaailman testejä, lähettelemään halauksia (jotka näkyvät siinä listassa) ja kertomaan joka-ikinen ilta nukkumaanmenostaan ym, että tuntuu että koko etusivu on vain näiden parin kaverin ajatuksia täynnä. Sit kun käyn siellä vielä suht harvoin, niin eipä sitä muiden kavereiden tekemisistä sitten mitään tiedäkään kun ovat niin kaukana edellisillä sivuilla.
En haluaisi kuitenkaan poistaa noita kavereita kokonaan kaverilistaltani, vaan vain suodattaa ne pois keskustelusta.

Kiitos jos joku mua viitsii valottaa, olen muutenkin niin aloittelija koko fb:ssä.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Kyllä voit, meet sen henkilön juttujen kohdalle, siinä lukee sellanen poista, ja siitä hiirellä vaan ni ne poistuu :)

mut se ei ole siis mikään pysyvä juttu, eli taas kun ne tekevät seuraavan testin, niin se pomsahtaa mun etusivulle, eikös niin? Pystynkö sivuuttamaan niiden kirjoittelut toistaiseksi jotenkin, kunnes toisin haluan?

Mulla ne pysyy kyllä poissa? Laitoitko siitä piilota tämä keskustelu vai et piilota tämän henkilön uutiset (en muista tarkkaan miten se kysyy, mut siinä on vaihtoehtoja)

voit myös jostakin sieltä kaverilistasta laittaa sellasen asetuksen että "tästä henkilöstä vähemmän"... siis jotenkin se oli että otat oman kaveri listan ja sieltä jostain sen kohdan etit.. ja silloin et läheskään jokaista sen kaverin tekemää testiä näe sivuillas :)

Kyllä se onnistuu! Meet etusivulla/uutiset-sivulla sen henkilön jonkin kirjoituksen kohdalle ja siinä oikealla lukee kohta "piilota", klikkaat siitä ja se piilottaa tämän henkilön tapahtumat.

Yhteistyössä