Facebookista, miten tämä on mahdollista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Minulla kaikki näkyy vain kavereille ja tyhjensin seinän joku viikko sitten kokonaan. Nyt ei-kaveri oli tykännyt mun jo poistetusta kommentista, miten mahdollista? Onko se saanut jotenkin googlen kautta jotain tongittua vai miten tämä menee?

[QUOTE="vieras";23069088]Minulla kaikki näkyy vain kavereille ja tyhjensin seinän joku viikko sitten kokonaan. Nyt ei-kaveri oli tykännyt mun jo poistetusta kommentista, miten mahdollista? Onko se saanut jotenkin googlen kautta jotain tongittua vai miten tämä menee?[/QUOTE]

Tai sitte feissari menee epäsynkassa. Mulle tulee joskus aina uusintoja vanhasta tykkäämisestä, näyttää että joku kommentoi muttei sielä mitään oo jne...ihme sekoilua.

No lähtökohtana voi aina pitää, että minkä sä nettiin laitat on aina jotenkin löydettävissä. Mä en tiedä miten toi on tapahtunut, mutta kaikki ne asetukset jotka sulla on päällä pitää aina käydä tarkistamassa, kun päivitykset vaihtuu. Ne nimittäin muuttelee itseään itsestään.

Voihan se olla, että joku kaveris on tykännyt sun kommentista tai kommentoinut sitä, joten se näkyy sen kaverin seinällä tai tiedoissa. Sieltä tää ei-kaveri on sitten sen bongannut.

Mullaki sekoilee tuo fb ihan kunnolla,muka oon tykkäillyt joistain josta en todellakaan tai tulee ilmoitus että joku kaveri kommentoi mun kuvia muttei niissä mitään lue!

Yhteistyössä