Facebookista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pimpam"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pimpam"

Vieras
Haluaisin vähän yksityisyyttä facebookissa ja rajata kuka näkee valokuviani, kumminkaan ketään loukkaamatta. Eli siis kun teen ryhmiä kavereistani kellä pääsy mihinkin kansioon, niin näkyykö kansioiden olemassa olo niillekin kavereille, jotka ei kumminkaan pääse niiden sisältöä katselemaan? Eli esimerkiksi kun lisään uusia kuvia, nääkyykö kansio kaikkien etusivulla, mutta vain ne voi kuvia selailla joille olen antanut siihen oikeuden?

Osasinkohan kysyä tarpeeksi epäselvästi :D

ei näy. Kansio itsessään ei näy niille joilta olet sen estänyt. Vaikka lisäät uusia kuvia ja ne ilmaantuu etusivulle, niin ne jotka ei pääse katsomaan kansiota eivät myöskään näe että olisit lisännyt uusia kuvia ko. kansioon.

Kuka vaan näkee ne oli sulla estot tai ei. Siis jos joku haluaa ne katsella kellä siihen ei ole "oikeuksia".
Luuletteko tosiaan,että naamakirja on niin suojattu että tuollaiset estot siellä olisi pitäviä :)

Valitettavasti kuka vaan voi linkittää sinun kuvasi minne vaan, jos ko. kuvan osoitteen tietää, niin sen voi jakaa. Lisäksi minä olen nähnyt muiden kuvia, joita tuskin oli tarkoitettu nähtäväksi, jos ystäväni kommentoivat toisen ystävän kuvia...

Valitettavasti kuka vaan voi linkittää sinun kuvasi minne vaan, jos ko. kuvan osoitteen tietää, niin sen voi jakaa. Lisäksi minä olen nähnyt muiden kuvia, joita tuskin oli tarkoitettu nähtäväksi, jos ystäväni kommentoivat toisen ystävän kuvia...

Mulle on joskus joku kaveri yrittänyt linkittää jonkun oman kaverinsa kuvaa, mutta en ole nähnyt kun en ole ollut kyseisen henkilön kaveri.. Tosin onhan siihenkin kaikenlaisia vippaskonsteja miten kuvia saa jaettua. Kopio vaikka omalle koneelle ja lähettää sitten eteenpäin. Mutta omalla kohdalla tuo suora linkitys ei ole ainakaan toiminut.

Alkuperäinen kirjoittaja eikös tuo ole selvä;22515608:
Kuka vaan näkee ne oli sulla estot tai ei. Siis jos joku haluaa ne katsella kellä siihen ei ole "oikeuksia".
Luuletteko tosiaan,että naamakirja on niin suojattu että tuollaiset estot siellä olisi pitäviä :)

No niin... taas päästiin tähän. Olen aikuinen, tiedän mitä teen, mutta kiitos holhouksesta :). Kaveripiirini fb:ssä on pieni, tunnen heidät kaikki oikeasti, ja sekin koostuu paljon sukulaisista. Ja juuripa näitä "sukulaistätien" "oikeuksia" haluan rajoittaa, ihan vain sen takia ettei heidän tarvitse tietää kaikkea. En julkaise mitään ryyppyorgiaörvellyskuvia, eipä sellaisia sen puoleen olekaan, enkä vähäpukeisia kuvia lapsistani, ihan vain meidän tavallista elämää, mutta haluan kumminkin rajata kuka mitäkin näkee. Jos joku ulkopuolinen onnistuu tunkeutumaan fb-tililleni, linkittää meiän "tylsiä perhekuvia" tai mun puutarhakuvia tai maisemakuvia, ympäri maailmaa, niin antaa mennä vaan! :D

Mut hei, kiitti niille jotka vastasi kysymykseeni! :)

Uusimmat

Yhteistyössä