Fantasia leikkiä?

  • Viestiketjun aloittaja Mia
  • Ensimmäinen viesti
Mia
Olemme nelikymppinen aviopari ja viime yönä ravintolasta kotiin päästyä menimme sänkyyn.
Olimme molemmat aika huppelissa ja mieheni alkoi puhumaan josko leikittäis että sängyssä olis mukana toinen mies.
Joskus aikaisemminkin on ollut puhetta asiasta, mutta ei näin paljoa.
Mieheni kävi hakemassa kaapista aidonnäköisen tekokalun.
Kertoi kuinka hän kiihottuu ajatellessaan minua toisen miehen kanssa. Yllättäen minäkin kiihotuin leikistä.
Leikin tekokalula innokkaasti ja mieheni kertoi vieressä kuinka ihanan näköistä kun tuo iso kalu hoitelee minua.
Oli aika villi yö sängyssä.
Mieheni vielä tänä aamuna kiusasi ja ehdotteli jos joskus toteuttaisimme oikeasti leikkimme.
Koen itsekkin pientä kiinnostusta asiaan...:)
Onkohan muilla kokemuksia tämmöisistä leikeistä tai paria joka olisi ottanut oikeasti toisen miehen mukaan?
Onko kaikki onnistunut hienosti?

 
vierailija
Ja kun tulimme koiran kanssa takas minä heti vaatteeni pois päältä ja naimaan
alastonta naista meidän sänkyssä. Mun fantasijani olis vaimoni sisko tai sun olis
siinä mun lahnani tilalla. Se on kohta 60 ja minä vain 56 muna kovana. Miksi sinua aina vain panettaa se on multa kysellyt ehkä 10000000 kertaa en tiedä.
 
Alaston poika
Mun fantasijani oli ja on sama asija. Minä tulen koulusta kotiini eli se koulu sitten
alakoulu tai vaikka yliopisto, Tai ammattikoulu se on mulle mun fantasijassani
aivan saman tekevää kuten olenko 10 tai 30 vuotias nuori mies, Sitten siihen asijaani. Tulen kotiini ja siellä on vieraita joita en tunne, Vaatteet pois poika komentaa äitini minua heti, Ja kun olen heidän edessä alaste tuolille seisomaan ja
tarkastus mulle. Jos on piiskattu mun takapuoltani antaa äitini tarkan selostuksen
heille siintä mun piiskauksestani. Mut tarkistetaan ja menen läpi katsastuksesta heille. He ovat töissä paikassa missä on VAIN likkoja, He ovat luvanneet että kun likat ovat kunnolla niin he tuovat POJAN näytille heille eli minä olen heidän malli
poikana muna ylhäällä. Tämä mun fantasijani on vain osittain toteutunut, Eli olen
saunassa missä on nainen likkansa/likkojensa kanssa, Ja minä ainut poika siellä.
 
strykpojke
Mun fantasijani oli ja on sama asija. Minä tulen koulusta kotiini eli se koulu sitten
alakoulu tai vaikka yliopisto, Tai ammattikoulu se on mulle mun fantasijassani
aivan saman tekevää kuten olenko 10 tai 30 vuotias nuori mies, Sitten siihen asijaani. Tulen kotiini ja siellä on vieraita joita en tunne, Vaatteet pois poika komentaa äitini minua heti, Ja kun olen heidän edessä alaste tuolille seisomaan ja
tarkastus mulle. Jos on piiskattu mun takapuoltani antaa äitini tarkan selostuksen
heille siintä mun piiskauksestani. Mut tarkistetaan ja menen läpi katsastuksesta heille. He ovat töissä paikassa missä on VAIN likkoja, He ovat luvanneet että kun likat ovat kunnolla niin he tuovat POJAN näytille heille eli minä olen heidän malli
poikana muna ylhäällä. Tämä mun fantasijani on vain osittain toteutunut, Eli olen
saunassa missä on nainen likkansa/likkojensa kanssa, Ja minä ainut poika siellä.
Minulla on aika paljo samanlainen fantasia mutta minulle riittää hyvin että ainoastaan yksi nainen odottaa minua kun tulen kotiin eli sisään pellostani!
 
Viimeksi muokattu:
strykpojke
Päivä pellolla ja kotana hurja odottamassa sinua. HOUSUT pois se karjuu sulle ja
vitsaan tutustuminen on sulla edessä. Voi toista mutta sehän on vain elämää.
Sinä tekisi minua niin kiimainen kun minä fantasiodaan että sinä olet nainen joka halua toteuttaa tuo jos sinä kehtaisit?Tule tänne ja tekee minun uneni todella!Alavartalo heti paljaana ja vitsa kunnolla ja minä lupaan olla kilti poika ja seisoa paljalle polvella ja kiittää rangaistustasi ja suudella se käsi joka on piiskanut minua!
 
Viimeksi muokattu:
strykpojke
Päivä pellolla ja kotana hurja odottamassa sinua. HOUSUT pois se karjuu sulle ja
vitsaan tutustuminen on sulla edessä. Voi toista mutta sehän on vain elämää.
Haluan kertoa kaikki naiset että jos te uskallat kirjoittaa minulle suoraan min vannon(svär) että en paljastaa teitä vaikka minä voin näkeä teidän nimi teidän e-postiosoite se on ihan varman asia että se jää minä ja sinä salaisuus!Minun slainen e-posti on poikavanha@gmail.com mutta jos sinä kirjoitat minulle ja minä näen sinun nimesi minä kerron heti minun oikea nimi että saat katsoa minua facebook eli sitten lähetän sinulle kuvat minusta sinun e-postiosoiteelle!
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Olemme nelikymppinen aviopari ja viime yönä ravintolasta kotiin päästyä menimme sänkyyn.
Olimme molemmat aika huppelissa ja mieheni alkoi puhumaan josko leikittäis että sängyssä olis mukana toinen mies.
Joskus aikaisemminkin on ollut puhetta asiasta, mutta ei näin paljoa.
Mieheni kävi hakemassa kaapista aidonnäköisen tekokalun.
Kertoi kuinka hän kiihottuu ajatellessaan minua toisen miehen kanssa. Yllättäen minäkin kiihotuin leikistä.
Leikin tekokalula innokkaasti ja mieheni kertoi vieressä kuinka ihanan näköistä kun tuo iso kalu hoitelee minua.
Oli aika villi yö sängyssä.
Mieheni vielä tänä aamuna kiusasi ja ehdotteli jos joskus toteuttaisimme oikeasti leikkimme.
Koen itsekkin pientä kiinnostusta asiaan...:)
Onkohan muilla kokemuksia tämmöisistä leikeistä tai paria joka olisi ottanut oikeasti toisen miehen mukaan?
Onko kaikki onnistunut hienosti?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä