Farmville ja lentävien kolikoiden arvoitus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KiiajaVille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KiiajaVille

Aktiivinen jäsen
21.05.2008
9 667
1
36
If you still wonder what the flying gold coins do, that`s not so bad, because it is really hard question. But one thing is for sure - they give Free FarmVille Cache. sometimes. Yes you can get FV Cache sometimes.
You can see a flying gold coin while you are plowing your farm I (only when you are plowing). But this is like a lottery. You can get the FarmVille Cache, but you really have to plow a lot. And this is the only free way to increase your FV cache value without paying money and keep your PayPal account and credit card full.

I can give you one simple tip - plow a lot.

Use fast growing crops, than harvest and plow.
Plant blueberries or even raspberries.
Planting raspberries will not give you experience, but if your aim is FV Cache, sacrifice your XP. And you really have to be physical strong to do that. If you just want the easy way, use PayPal or your credit card.
http://www.farmvilleneighbors.com/free-farmville-cache-flying-gold-coins-give-you-that/

No, ei ainakaan äsken setelit lisääntynyt yhtään vaikka kaksi lentävää kolikkoa ilmestyikin.
Todellakin varmaan lottovoitto että sitä saa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Mulla on jossain vaiheessa setelit lisääntynyt, mutta olen ollut siinä uskossa että se liittyy tiettyihin tasosaavutuksiin.
Pitkään aikaan siitä tosin ei ole seteleitä tullut.

yhden setelin saa kun päsee levelillä eteenpäin.tosin mitä edesmmäs pääsee sitä enemmän xp-pisteitä tarvitaan.

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Mulla on jossain vaiheessa setelit lisääntynyt, mutta olen ollut siinä uskossa että se liittyy tiettyihin tasosaavutuksiin.

yhden setelin saa kun päsee levelillä eteenpäin.tosin mitä edesmmäs pääsee sitä enemmän xp-pisteitä tarvitaan.

No siinähän se vastaus sitten tulikin...

Alkuperäinen kirjoittaja Saimaanrannan äippä:

juu ja seteleiden saaminen hidastuu mitä edemmäs pääsee koska tarvitaan enemmän xp:tä

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme III:
Höpönpöpöä tuossa selittävät. Ne lentävät kultakolikot antavat 100 kolikkoa ihan joka kerta, seteleitä ei laisinkaan. Näin kerrotaan Farmvillen virallisilla help-foorumeilla:)

Laittaisitko linkin tuonne help-foorumiin, mikäli tuo melko oikealta näyttävä tips&tricks sivusto ei ole luotettava.

Alkuperäinen kirjoittaja Saimaanrannan äippä:

juu ja seteleiden saaminen hidastuu mitä edemmäs pääsee koska tarvitaan enemmän xp:tä

No ei toisaalta. Alkuvaiheessa on vähän rahaa, heikommat tuotteet ja pienempi tarha. Nyt tulee 8000 pistettä samassa ajassa kuin alussa 800.

32 tasolla tulee herneet, ja halvimmalla saa ostettua expeä heinäpaaleilla. Herneillä tulee päivässä helposti yli tuhat pistettä päivässä riippuen pellon koosta. 250 ruutua -> 1000 pistettä, 300 ruutua -> 1200 pistettä ja täydellä 20*20 ruudukolla 1600 pistettä

Höpönpöpöä tuossa selittävät. Ne lentävät kultakolikot antavat 100 kolikkoa ihan joka kerta, seteleitä ei laisinkaan. Näin kerrotaan Farmvillen virallisilla help-foorumeilla:)

Laittaisitko linkin tuonne help-foorumiin, mikäli tuo melko oikealta näyttävä tips&tricks sivusto ei ole luotettava.

mä käytän tätä eli zyngan omaa saittia

http://forums.zynga.com/forumdisplay.php?f=91

Kun menet pelaamaan Farmvilleä, niin linkki foorumeille löytyy siitä sivulta, muistaakseni alalaidasta.

No tuoltapa se tosiaan selvisi.. luulin jo ratkaisseeni tämän arvoituksen, mutta taas toisaalta.
Onneksi laitoin, niin saatiin tuo oikeakin vastaus kaivettua esille.

Eli ei seteleitä vaan kolikoita siitä saa ja automaattisesti ei tarvitse saada kolikkoa kiinni.
Kiitos chrissy!

Mutta tuolta sivulta minkä laitoin löytyi ainakin yksi toimiva vinkki.
Kun saartaa viljelijänsä vaikka heinäpaaleilla siten ettei se pysty liikkumaan kylvämiset ja sadonkorjuu sujuu nopeammin kun viljelijä ei pääse kulkemaan paikasta toiseen.

TAI ainakin näin äkkiseltään siltä vaikutti.

Yhteistyössä