farmvillestä taas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja amanda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

amanda

Vieras
sinne on jotain uudistuksia tullut vai tulossa??

ainakun jotain uutta tulee niin mä oon että mitä mitä

siellä on nyt jollain jo 2 kanakoppia miten sellasen saa?

ja mikä se on kun on nyt kamalasti niitä ladon kuvia missä puu kehikko?
pitääkö mun ostaa lato vai mitä tehdä?

kanankoppeja ei saa kuin yhden. Aiemmin oli sellainen bugi (virhe) pelissä että sai munista kanankoppeja ja niitä sai laittaa farmille vaikka kuinka. Se ei ole enää mahdollista koska pelintekijät ovat korjanneet virheen. Itsekin sain 2 ensimmäisestä munasta kanakopit mutta vain toisen sai laitettua farmille. Aloin itse pelaamaan vasta muutama viikko sitten.

Jos sulla on lato niin nyt saa siihen hankittua lisätilaa. Normaalisti latoon menee 6 esinettä mutta jos 10 kaveria auttaa sinua kolmen päivän aikana niin saat lisää "tilaa" latoon ja sinne mahtuu 11 esinettä. Voit ostaa ladon nytkin jos sinulla on rahaa ja sitten saat hankittua siihen lisää tilaa. kilkkaa latoa ja valitsen upgrade barn ja sitten voit lähettää etusivulle tiedon että ystäväsi voivat auttaa sinua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kanankoppeja ei saa kuin yhden. Aiemmin oli sellainen bugi (virhe) pelissä että sai munista kanankoppeja ja niitä sai laittaa farmille vaikka kuinka. Se ei ole enää mahdollista koska pelintekijät ovat korjanneet virheen. Itsekin sain 2 ensimmäisestä munasta kanakopit mutta vain toisen sai laitettua farmille. Aloin itse pelaamaan vasta muutama viikko sitten.

Jos sulla on lato niin nyt saa siihen hankittua lisätilaa. Normaalisti latoon menee 6 esinettä mutta jos 10 kaveria auttaa sinua kolmen päivän aikana niin saat lisää "tilaa" latoon ja sinne mahtuu 11 esinettä. Voit ostaa ladon nytkin jos sinulla on rahaa ja sitten saat hankittua siihen lisää tilaa. kilkkaa latoa ja valitsen upgrade barn ja sitten voit lähettää etusivulle tiedon että ystäväsi voivat auttaa sinua.

okei kiitos tässä olikin jo aika paljon tietoa. mistä tiedän että onko kukaan auttanut mua?näenkö sen jostain?

ei näe mistään ellei ystävät ole laittaneet sulle kommenttia tai painaneet "tykkää"

no voi hö =(
3 on laittanut tykkää..

miten monet saa laitettua monta lato ilmotusja ja silti niiden pihassa on vaan yksi lato.

ei näe mistään ellei ystävät ole laittaneet sulle kommenttia tai painaneet "tykkää"

näkeepäs. klikkaa latoasi, valitse expand storage ja siellä lukee moniko on auttanut. sieltä voi sitten myös laittaa lisää apupyyntöjä jos ensimmäiseen on jo 10 auttanut

Yhteistyössä