FB ja yleiset status päivitykset.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mitä teidän ystävillä näkyy?
itsellä taitaa olla yleisin: Juon kahvia, keitän kahvit tai muuten kahviin liittyvää.
Lisäksi löytyy: Siivosin, kohta alan siivoamaan... teen ruokaa, syön ruokaa, mitä sitä tekisi ruuaksi... :D

Sitten aloin miettiä, että kun jollain joskus on ollut "jee! voitin lotossa" ja sitten kaverit kyselee paljon tuli jne. (kyse on jostain muutaman euron voitosta )
Mitenhän sitä kaverit laittaisi suun, jos sitä ilmoittaisikin voittaneensa päävoiton :D

Munki kavereitten yleisiä päivitysaiheita on kahvittelut, kotityöt, töihin meneminen ja tuleminen, ja viikonloppuisin juhliminen.

Itse yritän päivitellä sellaisia asioita, jotka OIKEASTI vois kiinnostaa jotakuta. Mua kun ei itseäni kiinnosta kenenkään kahvinryystämiset tai imurinheiluttamiset.

jus tota samaa paskaa :
juon kahvia
ei ole mitään tekemistä
Lapset oli taas ihania tai lapset teki sitä tai tätä
ja toiset kehuu kokoajan itseään.

Mä poistuin kun ei jaksa tollasta lapsellista lässytystä lukee

Aina niillä on jotain mielenosoitusta tai muuta vastaavaa käynnissä. Harmittaa ihan, että ei itse ole yhtä aktiivinen. Kaksi oli viime viikolla pidätettyinäkin liiallisen aktivismin takia yms. Joskus joku kuolee, tosin siitä eivät enää statuksiaan päivitä ainakaan itse. Lobbausreissuja ja sitten monet mainostavat blogejaan. Muusikot kertovat keikoistaan yms. Taiteilijat pääsevät joskus hermoparantoloissaan koneelle.

Mua rasittaa lukea muutamien statuksia, kun JOKA PÄIVÄ lukee jotain ihkutusta: "Jee kesä <3! Ihanaa...! LOMA, biitsille, rakkaan kans ravintolaan <3"... HUOH. Ei sillä et tarviis olla mitään valittamista, mut kun koko ajan vaan sydämmet vilisee ruudulla ja kaikki on niiiin vitun ihkuu!

Suurimmaksi osaksi pelistatuksia, kuten itsellänikin. Eipä noita jonninjoutavuuksia paljon näy. Tai yksi tekee niitä kaikkia testejä sun muita, eli niitä on pilvin pimein. Mutta tosiaan, mulla ei taida olla noita kavereita just ollenkaan, jotka kaikki syömiset vessareissuista puhumattakaan laittaa statuksiinsa.

Mulla itselläni on vain jotain tyyliin "töissä klo viiva klo" tai "yrittää työstää esseetä aiheesta xyz, laita viestiä jos lisäämistä aiheeseen" tms. Ei mulla ole sellasta ihme-elämää, josta kertoisin.

Kyllä ne ovat aina vähän erikoisempia kuin "juon kahvia". Minä ja mun kaverit päivittelemme sivuja silloin, kun on jotain sanottavaa, jotain hauskaa/erikoisempaa on tapahtunut. Tietysti tällä hetkellä monet ovat joko lomalla tai palaamassa työhön tai sitten ollaan oltu matkalla.

Useimmiten näkyy (nyt kesällä etenkin) missä päin maailmaa kukakin on. Ulkomaanasujat etenkin päivittää paikkakuntaa usein, kun ovat kierroksella ympäri Suomea. Muuten statuksissa näkyy kaikkea mielenkiintoista (oikeasti!) ajatuksia, kommentteja uutisiin jne.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Munki kavereitten yleisiä päivitysaiheita on kahvittelut, kotityöt, töihin meneminen ja tuleminen, ja viikonloppuisin juhliminen.

Itse yritän päivitellä sellaisia asioita, jotka OIKEASTI vois kiinnostaa jotakuta. Mua kun ei itseäni kiinnosta kenenkään kahvinryystämiset tai imurinheiluttamiset.

Eli sä elät elämäsi siten, mitkä asiat kiinnostavat muita, että voit sitten tehdä heille hyvän mielen ? :)

Eiks ole vähän tyhmää?

Mua kiinnostaa kaikki ystävieni jutut.. tai no, vähän tympii erään vastaeronneen bailabaila ja bilebile-jutut :D mutta suotakoon ne hänelle

FB lienee juuri sitä varten että ihan tavallista elämää elävät ihmiset kertoo ihan tavallisia juttuja, jos haluaa... harvoin se elämä on sellaista "laskin tänään himalajalta pulkalla" - juttuja, oikeesti..

Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Eli sä elät elämäsi siten, mitkä asiat kiinnostavat muita, että voit sitten tehdä heille hyvän mielen ? :)

Eiks ole vähän tyhmää?

Eläminen ja tilapäivitykset on kaksi eri asiaa... Ei vieras sanonu elävänsä kavereiden kiinnostuksensa mukaan, vaan KIRJOITTAVANSA sellaisista elämäsä asioista, jotka saattaa heitä kiinnostaa! ;)

Aika laidasta laitaan löytyy näemmä. Piti ihan katsoa tilapäivitykset-sivulta. Eniten ruokaan liittyviä juttuja. Ja pari sellaistakin on, jotka päivittää joka päivä suunnilleen samat jutut.

Töihin menoa, töistä tuloa - 'ei jaksa mutta kun pitää' -tyyliin. Ja kouluhommia.
Äidit kertoilee lastensa kehitysaskelista.
Ryyppäystä, reissausta, rannalla oleilua, aurinkoa jne. on nyt etenkin kesällä ollut.
Musiikkia aika monet mun kavereista laittelee.
Muutama kertoilee ruuanlaitosta, siivoilusta sun muusta. Parasta oli, kun muutama kaveri liittyi keväällä siihen ryhmään "Siivoan, teen ruokaa jne., vaikken ilmoitakaan siitä tilapäivityksessäni" tai jotain vastaavaa ja nämä ihmiset kyllä ilmoittavat "Kämppä siisti, kohta pippuripihvien tekoon jne.".

Mulle on ihan sama mitä kukakin laittaa, mutta on jotkut kaverit aika tylsänoloisia, kun jatkuvasti lukee "Töissä", "Töissäpä, töissä", "Ettepä arvaa, mihin matkalla?". Elämässä ei sitten ole muuta?!
Itse kirjottelen, mitä mieleen juolahtaa, mutta aika harvakseltaan ehkä kerran viikossa, toisinaan vaihtelen päivittäinkin useasti.

Aah ja juu noita lottovoittaja-päivityksiä on myös ollut havaittavissa. Huikeilla alle viiden euron voitoilla. :)

Mulla niin sekalaista seurakuntaa kavereina ettei mitään "yleistä" ole... Monilla liittyy töihin, sinne pitäis mennä, sieltä tuli just, loma alkaa, loma loppuu, niitä pitäisi saada tai siellä on tylsää.

Yhteistyössä