FB kyssäri; outoja kommentteja mun seinälle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hmmm, mitäs tekisin?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hmmm, mitäs tekisin?

Vieras
Eli ihmetyksen aiheena on yksi FB-kaverini, joka on itse asiassa mun ystävän mies. Hän on nyt neljään otteeseen kirjoittanut mun seinälle ihme tylyjä kommentteja, ekaa luulin vielä vitsiksi, mutta ei ne kyllä sellaisia ole. En nyt viitsi tarkkaan kuvailla kun koskaan ei tiedä ketä täällä palstailee, mutta yksi esim. oli sellainen, kun mulla oli statuksena, että "XX lähtee vkonlopun viettoon XXX:ään", niin hän kommentoi, että "Ketä v....tu kiinnostaa". Öh, "hiukan" erikoisena heittona pidän... Tuo mun ystävä ei muuten ole FB:ssä, eli hän ei ainakaan varmuudella ole noita kommentteja nähnyt.

Siis mitä teen? Noloa!?! En nyt voi häntä kavereista poistaakaan, mutta en ymmärrä. Ihan siis suht' normaali mies on kyseessä, kun näämme niin hän käyttäytyy ihan tavallisesti, vaikka on kyllä aika suorapuheinen ihminen. Niin, ja siis muiden sivuille ei tuollaisia kirjoittele.

Joo, no siihen ekaan näpäytin jotain hjuumorilla, vähän piikikkäällä sellaisella, mutta hän tosiaan vastasi vielä siihenkin sellaiseen sävyyn, että se ei kyllä enää ollut vitsiä.

Siis tämä mies on mun vanha koulukaveri, mutta varsinaisesti tuttu mulle nykyään siitä, että on ystäväni mies. En tiedä, mutta musta vaan tuntuisi nololta poistaa hänet kavereista, koska jos joku poistaisi mut, niin olisin varmaan verisesti loukkaantunut. Mutta olishan tässä munkin mielestä jo syytä... En vaan voi käsittää, miksi tuollaisia heittää, kun tosiaan naamakkain on ihan normaali.

Voihan mies olla niin urpo, että hän kirjoittelee tuollaisia kommentteja kaikille "kavereilleen". Aika synkältä tyypiltä kuulostaa. Poista vaan, ei hän välttämättä edes huomaa sun puuttuvan jos hänella on paljon kavereita.

Yhteistyössä