Fb tekstiviestit käyttöön, kuka osaisi auttaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hannaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hannaa"

Vieras
En saa puhelimeeni tuota Android-sovellusta, minulla on Nokia C6 ja Elisan liittymä. Fb-sovellus on puhelimessa, mutta kun yritän saada tekstiviesti-toimintaa puhelimeeni, se ei onnistu koska kohdassa jossa pitää valita maa-alue, ei ole suomea edes tarjolla.

Mitä muita vaihtoehtoja on saada nuo fb:n yksityisviestit tulemaan puhelimeeni tekstiviesti-ilmoituksina? Messenger? Miten se toimii? Pitääkö avata uusi sähköpostiosoite sitä varten vai voiko sinne kirjatua vanhalla jota käyttää? Miten messenger yhdessä puhelimen fb-sovelluksen kanssa toimii?

Vai pitääkö ladata jokin uusi sovellus?

Olen niin urpo tämän asian kanssa, kiitos teille jotka jaksatte vastata.

Android on samsungin käyttämä sovellusalusta eli ei mitään tekoa nokian kanssa. Sovelluskaupasta löytyy pelkällä Messenger nimellä, kuvana sininen puhekupla jossa valkoinen viiva keskellä, ei suora vaan sellanen salama sivusuunnassa.

Ei ole sama asia. Hae Noksusta, mikä niillä sen kaupan nimi olikaan pelkkä fb. Muuta messengeriä Noksulla ei ole. Tietääkseni. korjatkoon jos olen väärässä joku. itelläni on Samsung.

Nokian fb-sovelluksessa ei ole sitä, että ne viestit tulisi suoraan puhelimeen.
Aiemmin mullakin oli nokia ja siinä fb, mutta viestejä ei saanut viestinä puhelimeen. Ainoastaan kun sovelluksen käynnisti, niin sieltä pystyi viestit lukemaan.

Nyt samsungissa ne viestit tulevat puhelimeen, jos sovellus on päällä. Sovelluksen saa siis "taustalle" auki, vaikka tekeekin kaikkea muuta puhelimella samalla. Nokiassa kun fb-sovellus oli aina päällimmäisenä auki, ja jos halusit vaikka tekstiviesteihin mennä tai soittaa puhelu, niin fb sovellus piti ensin sulkea.

Eli onko siis mitään mahdollisutta saada Nokian puhelimella fb:n yksityisviestit tulemaan puhelimeen edes pienenä piippauksena jotta tietäisi käydä ne lukemassa? Vai haavettako vain :)

Yhteistyössä