FB: tuleeko hylätystä kaveripyynnöstä ilmoitus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heinekeeni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heinekeeni

Aktiivinen jäsen
11.10.2007
2 493
0
36
Lähetin kaveripyynnön viikko sitten ja tämän henkilön sivulta näen että kaveripyyntöni on lähetetty. Hän ei kuitenkaan ole minua (ainakaan vielä) hyväksynyt, mutta tietäisinkö jos hän olisi pyyntöni hylännyt?

Entä jos perun pyyntöni, tuleeko hänelle erillinen ilmoitus siitä?

Ai kuinka kiva. Seuraavaksi aloitankin ketjun siitä että miksi ihmeessä eksä jonka kanssa oli hyvä suhde (päättyi maantieteelliseen välimatkaan, hän kun asuu toisella puolella palloa) 10 vuotta sitten, ei missään nimessä halua mitään kontaktia.

Hiukan on alkanut epäilyttämään sekin että hänen fb-profiilistaan näen hänen perheensä johon kuuluu vaimon ja pienen lapsen lisäksi lapsi, joka on kuvista päätellen joitain vuosia vanhempi kuin suhteemme. Olen olettanut että lapsista ainakin vanhempi olisi vain vaimon, mutta ehkä olen ollut väärässä.

Tapasimme ulkomailla ollessamme molemmat vaihto-opiskelijoita ja seurustelimme tuon vuoden ilman mitään tulevaisuudensuunnitelmia. Periaatteessa pidimme siis vain hauskaa yhdessä ja erosimme oikein hyvissä väleissä.

Joo joo, toki on mahdollista että en vain mahdu hänen tuhannen lähimmän ystävänsä piiriin, mutta sehän tarkoittaisi että minussa olisi jotain vikaa!

Kiitos vastauksista :)

Yhteistyössä