FB-yhteydenpidon jännät kiemurat.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kamomilla-81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kamomilla-81

Aktiivinen jäsen
25.04.2008
1 348
0
36
Kyllä on hauskaa tuo koneen kautta vittuilu, näemmä.

Kaverini kaveri on kehittänyt jotkut valtavat angstit mua kohtaan. Me ei tunneta lainkaan, siis ihan vaan ulkonäöltä ja nimeltä, mutta ei edes niin että kadulla tervehdittäisiin. Silti tämä kaverini sydänystävä vissiin pitää mua vähintään uhkana maailmankaikkeudelle päätelle siitä hyökkäävästä sävystä mitä käyttää jos tulee samoja statuksia mun kanssa kommentoimaan. Etenkin jos käytän (itselleni ominaista ja tunnusmerkkimäistä) mustaa huumoria, ironiaa tai sarkasmia. Sen verran onnistuu läpinäkyvällä piilovittuilullaan mua harmittamaan, että olen jo tämän kaverini julkaisut piilottanut kokonaan multa näkyvistä (no ensinnäkin ihan jo siksi jo ettei tarvitse provosoitua kommentoimaan yhtään mitään ylipäätään niihin jonninjoutaviin rutinoihin "väsyttää jo nää helteet!" - no ketäpä ei?!) mutta nyt mietin jo kokonaan fb-kavereista heivaamista tai ainakin yksityisviestillä lähestymistä, että selvittää tämän kaverinsa kanssa milloin mä olen hänen muroihinsa kussut että tarvii käyttäytyä noin!!!

Mut joo. Niinkuin mieheni sanoo, fb on ihan turha kaikin puolin.

hyvä hyvä!! on mielenkiintoisia kiemuroita juu.. 2 vuotta fbssä ja nyt on alkanut pahemmin kyllästyttää, mietin poistaisinko kaverit vai profiilin kokonaan vai mitä jänskää sitä keksis.

No ehkäpä tämä kaverin kaveri pitää sinulle ominaista (ja ilmeisesti omasta mielestäsi huvittavaa? ) tapaa kommentoida typeränä ja on kyllästynyt lukemaan muka-nokkelia kommenttejasi. Tjtn.

Mulla menee niin päin, että statukseni ovat usein juuri tuota ap:n kuvailemaa tyyliä, joita sitten eivät kaikki ymmärrä oikealla tavalla (tai niin kuin olin ne terkoittanut, vitsillä tai ylipäätään vähemmän vakavasti ) ja kommenttien myötä koko statukseni vesittyy. Usein sen sieltä sitten poistankin kun alkaa vituttamaan että "oikeat" kaverit, jotka siis minut tuntevat vetävät niistä tosikoiden kommenteista jotain typeriä johtopäätöksiä minusta tai ylipäänsä mistään.

Yhteistyössä