femoden pillereistä ja yleensäkin pillereistä-pikaisia vastauksia!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vaan

Vieras
Laitan nyt tänne palstalle, jotta saisin pikaisia vastauksia. Aloitin muutama päivä sitten ensimmäisen hormonaalisen ehkäisyn, femoden merkkiset pillerit. Kuinka nopeaa voin todeta, etteivät pillerit sovi tai sopivat? Olen hirveän skeptinen hormonaalisen ehkäisyn suhteen, ehkä siksikin, että olen aina kärsinyt pms-oireista ja pelkään, että pillerit sekoittavat minut lopullisesti. Pinna on nyt kireällä ja päätä särkee.

Mutta voiko johtua jo pillereistä?

Olisikohan hormonikierukka kuitenkin parempi tapa aloittaa?

on se 3kk satsi ilmanen ku alottaa ku yleensä siinä ajassa huomaa jos ne ei sovi.

Alussa voi tulla kaikkee sivuvaikutuksia mut ne kyllä siihen kolmeen kuukauteen mennessä pitäs hävitä

Alkuperäinen kirjoittaja Niissähän:
on se 3kk satsi ilmanen ku alottaa ku yleensä siinä ajassa huomaa jos ne ei sovi.

Alussa voi tulla kaikkee sivuvaikutuksia mut ne kyllä siihen kolmeen kuukauteen mennessä pitäs hävitä

eikä ole ilmainen, ei meilläpäin ainakaan.

oloo menkkojen aikana mut pms oireet oli samanlaiset ku aikasemmin. Nyt pillereitten lopettamisen jälkeen ei oo enää niitä itsetuhosia ajatuksia yms itkuja ja raivareita

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Niissähän:

eikä ole ilmainen, ei meilläpäin ainakaan.

Meillä päin on ilmaset

Mulla alussa särki päätä joskus mut noin 2kk käytön jälkeen ne hävis ku elimistö tottu pillereihin. Nyt on ihanaa ku ei ole enää kauheen kipeitä menkkoja ja runsaita vuotoja.

Niin ja meillä saa myös ekat 3kk ilmaseksi. Kaveri rahapulassa nuorena vaihto varmaan 3kk välein merkkiä ku ei ollu varaa ostaa ite, tapansa kullaki :O

Yhteistyössä