Hae Anna.fi-sivustolta

Fengshui

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä Lily-Rose, 30.12.2017.

1. Master Starkiller Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    642
    Tää on sellaaset 25,5 neliöö.:p
    Viis senttiä isompi ku veljellä, ja siitä oon niin pirun ylpiä.:)
    Ei täälä ihan pelekkiä huanekaluja oo. On mulla täälä myäs crosstrainer ja rummut (joista jälkimmääset pitääs ainaki pistää myyntiin.)

2. Master Starkiller Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    642
    Huanekaluja mulla on, jos seinällä olevat hyllyt lasketaan mukaan 15 kpl. Nojatuali, tyätuali, kaks jakkaraa, tyäpöytä, rahi, yäpöytä, kirjahylly, kolome hyllyä, ikean sellaanen lipasto missä on kuus lokeroo, ikean pieni pöytä joka on mulla shakkipöytänä, vaatekaappi ja sänky. Lisäks sit ne rummut ja crosstrainer. Ja huanekaluihin viälä voi varmaan lisätä rumpujakkaran. Eli yhteensä 16 kpl ja rummut ja crosstrainer. En tierä lasketaanko telkkari ja kassakaappi huanekaluihin, mut sellaasetkin täältä löytyy ja nelejä mattoo. Unohtukohan jotain...:)

3. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    804
    Onpas iso. Pienin asunto jossa oon opiskeluaikoina asunut vuoden ajan, oli pienen pieni mökki pellon laidalla, ja se koko mökki oli neliöiltään tota sun huonetta pienempi! Siellä ei ollu edes suihkua, joten kävin suihkussa milloin nyt mihinkin pääsi.. ja vessa oli niin pieni ettei sinne meinannu mahtua istumaan. Oli pieni keittokomero, jossa mahtui just ja just seisomaan, ja "olohuoneeseen" mahtui ainoastaan sänky, jossa sitten söin, opiskelin ja katoin pikkuruista telkkaria joka oli sängyn päädyssä. Vaihdoin kanavaa varpailla. :LOL: Mutta puutarha oli upea... :) Ja hiiret kävi öisin roskakaapissa syömässä, joten siellä oli aina kova rapina öisin. Erikoinen vuosi, ja kokemus. En vaihtais pois. :)

4. Master Starkiller Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    642
    Roskis unohtu.:)

5. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    804
    Roskakaappi oli keittokomeron tiskipöydän alla, ja roskiksena oli ämpäri, jonka kahva oli rikki. :D

6. Master Starkiller Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    642
    Tarkootin jotta mun huanekalulistasta unohtu roskis.

7. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    804
    :ROFLMAO: ai..

8. Master Starkiller Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    642
    Periaatteessa pelekästään rumpujen myyminen vaikuttaas energioihin, kun sitten ois heleppo siirrellä muita huanekaluja. Täytyy pistää josain vaiheessa toriin ne myyntiin. Kyllä nuista varmaan viälä 150 e sais... Vanhathan ne on, mutta melkein uuren verooset.:)

9. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    804
    No roskis ei oo kyl huonekalu.:D Ja onhan täälläkin sit rahi, istuintyyny, rumpu, ja suuri painava keraaminen elefantti kukkapöytänä. Elefantin ajattelin koristeeksi, mut kukkapöytähän tuo on, eli huonekalu. Sen päällä on iso saviruukku, jossa kasvaa suorastaan jättimäinen Aloe Vera. Ja sit on paperinen jalkalamppu, n. 150 cm korkea. Ja yks iso kukkaruukku jossa kasvaa joku tummanvihreä kasvi, jonka nimeä en just nyt muista.

10. Inke Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    543
    Et ehkä pidä ajatuksesta, vaan eikö aloe veran lehdet terävinä ole feng shuin kannalta hieman huono valinta.

Last edited: 31.12.2017
  11. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    804
    Ei tässä tapauksessa, koska oon sijoittanut sen juuri sopivaan kohtaan. :)

12. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    804
    Ja sitten muuten täältä löytyy makkarin oven vierestä myös iso rahapuu, joka on lukemani mukaan oikein hyvä fengshui-kasvi! :)

13. Master Starkiller Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    642
    No perkule! Mulle ku on sanottu, jotta ei raha puissa kasva...:p

• Hauska Hauska x 1
  14. Master Starkiller Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    642
    Nyt kun oon sopivassa vireystilassa, niin kerron tuntemuksiani hyvistä energioista jotka virtaa huaneessa siivouksen jäläkeen.
    Ei tän selittäminen taira varsinaasesti vaikiaa olla, mutta yritin keksiä sopivia tapoja ilmaasta ittiäni.
    Mun huanehan siivotaan täysin siistiks laatikoita ja kaappeja lukuunottamatta kahresti vuaressa. Joka joulu ja kesä. Joulusiivouksessa en näe mitään järkee, koska miks pitääs puunata ja kuurata parin vaivaasen päivän takia ja sitten muutoon siivotaan vaan isommat tavarat ja pölyt. Ja nuitten lisäks tää siivotaan parin viikon välein ja lakanat vaihretaan aina ku siltä tuntuu. Mutta kuitenkin...
    Aina silloon kun tää siivotaan kunnolla, niin sen jäläkeen täälä on tosi mukava olla. Kun tuun tuasta meirän yläkerran aulasta omaan huaneeseeni siivouksen jäläkeen tuntuu ku tulis johonkin lämpimään veteen. Energiat ikään kun kiatoo mut lämpimään syleilyyn ja olo on tosi rentoutunut ja turvallinen. Ja kuulen miälessäni jotain kuiskailevia ääniä... En saa niitten sanoista selevää, mutta ne puhuu tosi sellaasella rauhottavalla äänellä ja jos on murheita/stressiä/jotain joka ärsyttää tai suututtaa, niin ne pyyhkiytyy miälestä pois ja on rauhallinen ja ilonen olo. Silloon jos oon kunnolla vihanen, niin ollessani omassa huaneessani ne samat kuiskaukset rauhottaa mua. Kuitenkin kun ei oo siivonnu hetkeen, niin non vähän vaimeampia ku heti siivouksen jäläkeen, mutta ei palajoo kuitenkaan. En tierä sitten, jotta onko tua mun tapa aistia energiat vai mitä, mutta uskon sen olevan juur sitä.
    Lisäks jos siivouksesta on kulunut aikaa, niin myäs se lämmin syleily minkä tunnen kun tuun huaneeseeni on vähän höllempi, mutta kuitenkin tosi turvalllinen.
    Mahtokohan tuasta sepustuksesta saara eres selevää?:) Mutta jatkan ehkä, jos keksin jotain tai jos joku kysyy sellaasta mihin en viälä antanut vastausta.:)

15. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    804
    Mua jäi kiinnostaa ne kuiskaukset. Kertoisitko niistä lisää?

16. Master Starkiller Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    642
    Mitä niistä nyt kertoos... Kuten sanoin, niin en erota niitten lausumia sanoja, mutta tunnen sen syrämessäni jotta ne on hyviä ja jotta ne tahtoo auttaa. Niit on aina useita ja ne on sekä miästen että naisten ääniä. Jos oikein muistan, niin kuulin ne ensmääsen kerran vuanna 2012, mutta sen tarkemmin en muista. En muista miks ne kuulin, enkä sitä jotta milloinka siivouksen jäläkeen vai joskus muulloin.
    Kysy niistä jotain, niin osaan vastata, mutta jos pitää vaan kertoo niin on vaikiampaa...

17. Inke Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    543
    Mikä alue sinulla on siinä makkarin oven vieressä. Minulla on hanhihahmo talousalueella, rahapuu ei siinä menestynyt, liian paahteinen paikka kesäisin.
    Kun kävin Aura Soma kurssin, joka perustui väripulloihin, niin ryhmämme suvereevisin jäsen oli sokea nuori tyttö. Hän oli aivan ilmiömäinen tunnistaessaan väripullojen energioita, vaikka näköhavaintoina oli vain varjohahmo, jos henkilö seisoi vasten valoa, heikosti hän eroitti perusväreistä muistaakseni vain punaisen ja keltaisen.

18. Master Starkiller Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    642
    Sellasia me sokeet ollaan.:)
    Mut siis mä en tosiaan erota nykyään muuta kun mustan ja punasen, ja valakosen tiätenkin. Valakosta en kuitenkaan suastu ottaan huaneeseeni tai tulevaisuuressa kämppääni huanekaluihin, koska en kuitenkaan nää jos se tuloo likaaseks.:)

19. Master Starkiller Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    642
    Koko talohan on yhteensä jotain 220 neliöö.:)

20. Inke Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    543
    Eivät näkevätkään aina näe sitä kaikkein oleellisinta. Siinä mielessä voi ajatella, että puntit ovat tasan. :)

• Tykkään Tykkään x 1
  21. Master Starkiller Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    642
    Pitää tuasta mustasta viälä mainita, jotta musta on vaan hyvä kun se imee valon itteensä. Silloon harvoon kun pirän valoja päällä, niin ne vois häikästä mua jos täälä ei ois tuata mustaa imemässä niitä. Oon tosi herkkä kirkkaalle valolle ja esim. talvella kun on lunta ja aurinko paistaa en voi mennä ulos ilman aurinkolaseja. Lumi heijastaa valon niin ikävästi ja se alakaa särkee silmissä. Sama on kesällä esim. mökillä missä aurinko heijastuu järven pinnasta.
    Ja punasesta piti sanoo sitä, jotta mulle käy kaikki sen sävyt, mutta tumman punanen on ehrottomasti se kaikkein paras.:)

22. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    804
    Makkarin oven vieressä on perhealue. Se rahapuu menesty(nee) siinä tosi hyvin, ja sen pitäisi rauhoittaa energioita. Voi kun voisin laittaa asunnon pohjapiirustuksen tähän.. Se on mun mielestä ihan täydellisessä kohdassa nyt.. Kun noi eteinen ja olohuone ja makkari yhdistyy sillee jännästi... Tajusin siirtää sen siihen oven viereen vasta joulusiivousta tehdessäni. Hyvin näyttää voivan rahapuu, ja niin minäkin, (pieniä fyysisiä ongelmia lukuunottamatta). :) Pitäisikin seuraavaksi miettiä hiukan tuota terveysaluetta. Tällä hetkellä siinä on mun henkisen alan kirjat, koska ne sopii siihen hyvin ulkonäöllisesti.

Aura Soma! :)Se kurssi on mun haave! Ja ne ihanat väripullot! Tahtoisin ne kaikki! :) Vaatii vaan tuon vaurausalueen kohentamista erikoistehosteilla noi Aura Soma jutut... Käy kukkarolle aika pahasti... :notworthy:
    Mitä kaikkea siellä kurssilla tehtiin?

Minkälaisia kokemuksia sulla on Fengshuista? :)

23. Inke Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    543
    Siitä on jo aikaa, käytiin läpi pullojen energiat ja merktykset. Siellä tehtiin lopuksi myös neljän pullon valintojen avulla tulkintaa koko elämänkaaresta ja enpä ole koskaan järisyttävämpää kuullut ja sen jälkimainkeja kokenut. Tosin kurssin vetäjä oli ihan bro.

24. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    804
    Voi vitsi, kerro lisää jos tahdot. Ois kiva kuulla! :)

25. VierailijA6 Vierailija

Niistä rappusista. Pitää kehittää jotain ajatuksistanne. Jos ne siirtää intuitiivisesti, niin kumpia minä sitten kuljen, ettei tule vahinkoa? ;)

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri