Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Tuli fenkolia vihannespaketin mukana, ja niinpä tuli kokeiltua tuollaista keittoa. Minusta oli todellamutta muu perhe oli kumman hiljaa kun kysyin että onko hyvää
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mikäs sulla on huomisen menyy? Mun pitäs koittaa päästä kans tohon luomutilaukseen, mutta meni ihan keturalleen espanjankurssikin. Ikinä ei pysty sanomaan, millon olisi varmasti kotona.
Mistä ostit hauen? Esikoinen tulee maanantaina päivälliselle ja ajattelin jotain kalaa laittaa.Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Meillä syödään haukea huomenna. Ehkä paistan pannulla, lisäksi uuniperunoita ja -juureksia.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mistä ostit hauen? Esikoinen tulee maanantaina päivälliselle ja ajattelin jotain kalaa laittaa.Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Meillä syödään haukea huomenna. Ehkä paistan pannulla, lisäksi uuniperunoita ja -juureksia.
Alkuperäinen kirjoittaja b:Ihamieli, tuohon kun itsekin pääsis. Noh, ehkä joskus saan aikaan siirtyä luomuun. Ihanan kuuloista ruokaa kaikenlisäksi. Vesi herahtaa kielelle.
Mä olen jetlagista vielä niin romuna, etten ole ajatellut kuin vasta huomista. Onneksi on lauantaina kaupat aukiAlkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Haukea olen nähnyt ainakin Sellon cittarissa usein, mutta tämä on ihan isän verkoilla pyytämää. Meillä haukea tulee niin paljon, etten kai ikinä ole ostanut sitä.
Mitä te syötte huomenna ja muina päivinä? Me syödään pääsiäisaterialla villisian kinkkua tänä vuonna![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä olen jetlagista vielä niin romuna, etten ole ajatellut kuin vasta huomista. Onneksi on lauantaina kaupat aukiAlkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Haukea olen nähnyt ainakin Sellon cittarissa usein, mutta tämä on ihan isän verkoilla pyytämää. Meillä haukea tulee niin paljon, etten kai ikinä ole ostanut sitä.
Mitä te syötte huomenna ja muina päivinä? Me syödään pääsiäisaterialla villisian kinkkua tänä vuonna![]()
Huomenna ollaan pojan kanssa kaksisteen ja teen alkuruuaksi tomaatti-paprika-savulohikeiton ja sen kanssa patonkia, jonka sisään tungen pestoa. Pääruuaksi on - kiitos päivällä Gracen vinkin - uuniperunoita, joihin teen savuporotäytteen. Lisäksi salaattia. Jälkkäriksi sitrusrahkaa.
Sunnuntai on täysin auki, maanantaina tulee likka syömään. Kalaa tarjoan silloin. Jälkkäriksi teen jotain pappilan hätävaran tyylisiä pienistä laseista tarjottavia jutskia ja ostin muutaman pienen silikoonivuuan, johon teen - mitä ihmettä ne oli nimeltään? - siis murotaikinasta pohja, sitten päälle joku vaniljajuttu ja päälle joku marjahyytelö.
*muoks* Ja siis Selloon lauantaina![]()
Meillä on ihan poikkeuksellinen pääsiäinen. Yleensä on lammasta ja pashaa yhtenä päivänä. Ja mun "ottopoika" syömässä myös. Mutta tulin vasta toissailtana Orlandosta ja olen sitten maanantaiaamun nukkunut tasan 7 tuntia. Hyvä, että jaksoin edes poron käydä hakemassa kaupastaAlkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Minäkin olen menossa Selloon lauantaina. Ruuat vielä kokonaan ostamatta. Toivottavasti siellä on silloin haukea, ainahan se vähän riippuu mitä ovat sattuneet saamaan. Kaiken kaikkiaan siellä sittarin kalatiski on kohtuuhyvä.
Hyviltä kuulostaa teidän sapuskat. Minä olen aina pääsiäisenä melkoisen perinteinen, eli meillä ei kauheasti ole vaihtelua, tutu piirakat ja pashat pitää olla.