Hae Anna.fi-sivustolta

Fertinova

Viestiketju osiossa 'Lapsettomuus' , käynnistäjänä IrR_R, 12.08.2009.

1. IrR_R Vierailija

Onko täällä jollain kokemuksia Fertinovan palveluista? Millainen paikka, henkilökunta jne.

Myös muista Helsingissä olevista yksityisistä klinikoista kuulisin mielelläni kokemuksia. Siirtyminen yksityiselle edessä, mutta mihin niistä...

2. ......... Vierailija

Meillä on kokemusta Fertinovasta, toinen onnistuminen mahassa, nyt jo reilusti yli puolivälin, toinen leikkii tuossa vieressä. Itse olin klinikan mieslääkärin potilaana, pidin kovasti hänestä ja mielestäni hän oli erityisen ammattitaitoinen ja ihmisläheinen. Alkuun jouduin joitain kertoja pohtimaan, että onko meillä ihan samanlainen huumori, mutta lopulta hän oli kyllä ihan ässä. Hoitajat, erityisesti kaksi vakkaria, jotka olleet siellä vuosia, on ihania. Puhelimeen vastaaminen siellä ehkä ainoa miinus, puhelin tunti vain 1 x päivässä, silloin ajoin aika ruuhkainen. Mutta itselläni ei koskaan jäänyt asiat viivästymään senkään takia.

Itse siis voin suositella kyseistä paikkaa. Hintavaa puuhaahan tuo hoidoissa ramppaaminen on, mutta niinhän se on kaikkialla.

Onnea matkaan! ;)

3. T:Akana Vierailija

Väestöliitto ( Kalevankadulla ) oli mielestäni oikein asiantunteva paikka,
    ja palvelu asiallista sekä neuvovaa,
    ihmisen huomioonottava ja ystävällistä.
    Kallista lystiähän tuo on, kannattaa etukäteen katsoa
    kys. paikkojen nettisivuilta hinnastoja ;o)

Itselläni hoidot jo takana, ensimmäisestä IVF:stä saatiin kaksoset.

Onnea matkaan teille =o)

4. potilas! Vierailija

Felicitasta suosittelen minä!Aivan ihana henkilökunta,päivystävä puhelin jopa loma-aikana!!

5. fn Vierailija

Mä voin myös lämpöisesti suositella Fertinovaa ja siellä Niklasta! Aivan ihana tyyppi ja ammattitaitoinen!

6. kikik Vierailija

Me voidaan suositella Annikaa Fertinovalta. Ihana lääkäri ja meillä pyörii tuossa "tulos" lattialla ja toinen "tulos" tekee tuloaan :)

7. ToinenTulossa Vierailija

täällä myös kompataan Fertinovan ja Niklaksen puolesta!! Ja kaikki muutkin siellä ihan mahtavia tyyppejä! Mekään aluksi ei oltu ihan selvillä millainen tyyppi Niklas on, mutta osoittautui ihan huipuksi, mahtava huumori :D Ja huonoina hetkinä sai tukea ja lämpöä kahdelta vakkarihoitsulta, upeita ihmisiä, kertakaikkiaan.

8. minäkinsuosittelen Vierailija

Hyvää palvelua Fertinovassa, Annikaa voin suositella.

9. apua saanut Vierailija

Suosittelen fertinovaa, annika oli siellä meillä lääkärinä. Todella mukava lääkäri ja muu hoitohenkilökunta. Saimme kauan odottamamme vauvan hoitojen avulla.

10. äiti Vierailija

Suosittelemme!!
    Saimme kauan kaivatun lapsen! Niklas oli todella ammattitaitoinen lääkäri.

11. ansku76 Vierailija

Sama täällä, Felicitas aivan huippupaikka! Kävimme myös Fertinovassa, mutta tämän joillakin palstoilla kovasti kehutun mieslääkärin ja meidän kemiamme eivät oikein kohdanneet... Muutenkin Fertinovasta jäi jotenkin kylmä olo. Mutta Nyt Viivi, 2,5 kk, on ilonamme, kiitos Felicitas :)

12. tessukka Vierailija

Fertinovassa henkilökunnalla on kiire, jonka he näyttävät myös asisakkaille, kun koitat soittaa ketään ei vastaa puhelimeen, ja tosiaan näyttävät kiirensä, on kuin rahat pois ja häivy, sinua ei kuunnella, minä koin ainakin niin.Liikaa hoslausta

13. Mä vaan Vierailija

En voi suositella mitään klinikkaa. Kahdella olen käynyt ja kummassakin on hoidettu ihan pieleen. Rahastuksen makua vain, koskaan lääkärillä ei ole tarpeeksi aikaa kuunnella potilasta. Pienimmästäkin laskutetaan. Olen lukenut aika paljon etukäteen ja tiedän mitä voisi vaatia. Minua ei oikein kuunneltu. Esitin huolenaiheeni, mutta ei kuunneltu. Munarakkuloita kypsytettiin liian pian liian isolla annoksella ja lopputulema oli se, että rakkuloista vain 1 oli kypsä! Muut olivat ihan oikean kokoisia, mutta raakoja. Rahat menevät aivan turhaan, koska lääkäreiden aikataulut ovat niin tiukkoja, ettei kunnon hoitosuunnitelmaa ole mahdollista laatia kaikki nyanssit huomioiden!

Kolmatta klinikkaa en enää kokeile. Minun osaltani hoidot on nyt kokeiltu. En usko enää ihmeisiin tai siihen, että lääketiede voisi oikeasti enää auttaa. Lahjasoluilla kyllä, mutta omien solujen kanssa toivoa ei ole.

Tsemppiä kaikille lapsettomuuden ja hoitojen kanssa kamppaileville! Elämäni raskain päätös tulee olemaan nyt lopullisen lapsettomuuden hyväksyminen ja ikuisesta toivosta luopuminen..

14. Sandchez Vierailija

Itselläni on kokemista vain tuosta Fertinovasta. Lääkärinä on ollut Annika ja kerran Niklas. Vaikka tulos ei ollutkaan toivotunlainen, voin silti suositella Fertinovaa.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri