Hae Anna.fi-sivustolta

Festivo kotikylmiö

Viestiketju osiossa 'Rakentaminen ja remontointi' , käynnistäjänä kaikella rajansa, 09.12.2005.

1. Hermo menee Vierailija

Meillä Festivon 120cf leveä malli, ostettu muutama kuukausi sitten. Rakkineen käyntiäänet ovat kamalat, juurikin tuo vinkuna on kaikista pahin. Laite käy jatkuvasti, max 15-20min on väliä, kunnes taas laite naksahtaa päälle. Korjaaja kävi toteamassa, että laite on kunnossa.
    Tällä kokemuksella en tule jatkossa ikinä ostamaan yhtäkään Festivon kylmälaitetta, enkä suosittele sitä kenellekään!!

2. kylmiökalle Vierailija

Itse ostin uudet tiivisteet tilaamalla Huurre oy Oven koko vain mukaan.

3. annuka Vierailija

Hei!
    Meillä on ollut Festivo 100:nen nyt kuukauden ja ihan loistava laite.
    Minä olen herkkä äänille ja makuuhuoneemme on laitteesta noin kolmen metrin päässä emmekä nuku ovi kiinni ja minulle ei laitteesta ole mitään meluhaittoja.
    Minulla ei ole mitään negatiivistä sanottavaa laitteesta ja ehdottomasti suosittelen kaikille.
    Parempi kuin normaalit pakastejääkaappi yhdistelmät.

4. Kyllästynyt Vierailija

Sama vika täällä, uusi FESTIVO 100 CF, pakstinpuoli rutise ja korisee, hultomies kävi katsomassa takuuseen ja totesi että kone on kunnossa ja "tommosia ne on". Ostin FESTIVON koska aikaisempi vastaava Huurre oli toiminut hyvin ja hiljaisesti, vaikka hinta hirvitti, samalla rahalla olis saanut kolme muun merkkistä. Pitääpä lainata desibelimittari ja koittaa josko koneiston saisi vaihdettua takuuseen. Se ihmetyttää että kylmiön puoli hurisee hiljaisesesti (=normaali jääkaapin ääni) mutta pakstin jurnuttaa, rutisee ja korisee.....arsyttävää Suomalaista laatua. Vai pitäisikö olla tyttyväinen, ettei toinenkin puoli pidä samaa pauketta.

5. 8 hengen perhe Vierailija

Meillä on ollut Festivo Cold System-kotikylmiö 12 vuotta. Talossamme on isohko olohuone avokeittiöllä. Kylmiö on todella hiljainen ja tehokas. Talo on hirsirakenteinen. Pakastinkaappi, Siemens, on eri tilassa koska sen hurina häiritsee meitä. Piti oikein käydä äsken kuuntelemassa millainen ääni kylmiuössä on. Sehän on ihan äänetön. Mahtaako olla jotain vikaa ;) . Voin todella suositella em laitetta.

6.  
  7. Erkki_79 Vierailija

Hommaattiin vuonna 2000 120cm leveä Festivo kylmiöpakastin kotiimme, on ollut aivan fantastinen ja vielä ei ole joutunut laitetta korjamaan, äänet ovat ok meillä (kivilattia)

Hyvää suomalaista laatua!

8. vierailija Vierailija

Muutimme taloon jossa Festivo ja hermot menee sen vinkumiseen. Se on 2,5v vanha eli takuu on mennyt juuri. Onko kellään vinkkejä mitä tälle surkeudelle voisi tehdä? Korkeataajuuksinen vinkuminen on kuin etäällä soiva palohälytin. Ihan hirveä vehje. Miten tälläisen edes kierrättää? Onko näille markkinoita käytettynä?

9. Jamakka Vierailija

Aivan ensimmäiseksi pysähdy hetkeksi ajattelemaan, miksi edes suostuit muuttamaan taloon, missä mokoma laite oli vinkumassa? Ne ovat menneen talven lumia, ei muuta kuin materiaalikierrätykseen niin pian kuin mahdollista.

10. vierailija Vierailija

Meillä ainakin todella hiljainen Festivo 120

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus