fin-tv ja piratismi kysymyksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mitä tarkoittaa, kun katsoin fin-tvn nettisivulla elokuvaa, johon tuli teksti:

"As an anti-piracy measure this dvd has been encoded with your personalized watermark"

Mitään en siis ole ladannut, noilla sivuillahan voi katsoa lataamatta. Ainakin vielä toistaiseksi. Ihan kun olisin joskus jotain tuollaisesta lukenut, että tuo voi tulla elokuvateattereissa jos sitä elokuvaa siellä nauhottaa? Sielläkö tuo teksti on ruudulle pärähtänyt vai mitä?

[QUOTE="a p";23953541]twiligtin epäilystä katsoin[/QUOTE]

Siis meinasin, että nehän jakelee etukäteen noita tollasia versioita esim. leffa-arvostelijoille tms.

epäilystä katsoessa herää vaikka mitkä epäilykset :D

ja sit vielä pisti harmittamaan että menin edes tuolta katsomaan. yleensä boikotoin noita kaikkia piraattijuttuja ja olen ehdottomasti niitä vastaan, mutta nyt viime ukkonen tuhos mun dvd-soittimen enkä saa mun omaa epäilys-dvd.tä sieltä ulos, niin sorrui sitten tuohon.

No mutta eikös fin-tv ole ihan laillinen paikka katsoa elokuvia? Näin mä ainakin olen käsittänyt vaikka koskaan en ole sieltä mitään katsonut kun me kuitenkin ladataan muualta kaikki. Lain mukaanhan sä saat ladata netistä mitä vaan, mutta se jakaminen on kiellettyä. Ja noilta "kielletyiltä" sivuilta taas ei voi ladata jos ei myös itse jaa.

No mutta eikös fin-tv ole ihan laillinen paikka katsoa elokuvia? Näin mä ainakin olen käsittänyt vaikka koskaan en ole sieltä mitään katsonut kun me kuitenkin ladataan muualta kaikki. Lain mukaanhan sä saat ladata netistä mitä vaan, mutta se jakaminen on kiellettyä. Ja noilta "kielletyiltä" sivuilta taas ei voi ladata jos ei myös itse jaa.

Esim piratebay on sellainen paikka, josta voi ladata jakamatta

Yhteistyössä