FIRST SIGNAL Raskaustesti?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokemuksia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokemuksia

Vieras
Tuleeko ko. testiin aina roskisplussa? Mulle tuli n. tunti testinteon jälkeen selvä haalea violetin värinen testiviva...voiko tää tarkoittaa raskautta? Onko joku muukin saanut samalla testillä roskiplussan ja mitä se on loppujen lopuksi merkinnyt?

Siis miksi te katotte sitä testiä tuntia myöhemmin roskapöntöstä?? Eikö niissä ohjeissa selvästi lue että tulos on luettava ja oikea vain esim. 10min. En ymmärrä.. anteeksi tyhmyyteni.

Minulle tuli kolmeen first signaliin roskishaamut, eli kyllä se aina antaa ikävä kyllä sen haamun vaikkei raskaana olisikaan :( Pettymys oli täällä kova kun täti sitten viimein tulikin kylään!

kyllä siis mullakin näin kävi...:( ei ole muissa testeissä koskaan käynyt näin... En siis aio koko testiä enää ostaakkaan... Apteekin raskaustesti kaikista paras.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja anteeksi mutta:
Siis miksi te katotte sitä testiä tuntia myöhemmin roskapöntöstä?? Eikö niissä ohjeissa selvästi lue että tulos on luettava ja oikea vain esim. 10min. En ymmärrä.. anteeksi tyhmyyteni.

en ymmärrä minäkään. eikö nykyään laiteta ohjeita mukaan?

Kolme First signalia tehnyt. Kaikki näyttivät oiken 10 minuutin sisään, negatiivisen ja raskaana en ollut. Parin tunnin päästä niihin kaikkiin on ilmestynyt selkeä, värillinen plussaviiva, eli ei kannate enään luottaa tulokseen sen 10 minuutin jälkeen. Itse luotan vain tuohon 10 minuutin sisällä tulevaan plussaan, eikä tullut pettymyksiä tai turhia toiveita. CB näytti myös negan kerran, eikä tullut enään haamuviivoja myöhemmin.

Tein First Signalilla eilen aamulla testin kaksi päivää menkkojen myöhässä olon jälkeen ja plussa viiva tuli näkyviin periaatteessa heti, kun virtsa imeytyi tikkuun. Ja vahva plussa olikin. Ylihuomenna lääkärille vielä varmistamaan. :)

Miksi väittää testiä paskaksi jos ite ei osaa noudattaa käyttöohjeita? Jos on raskaana niin se testi näyttää määräajan kuluessa positiivista. Säälittävää tollanen roskisten kyyläily siinä toivossa jos oliskin raskaana.

Mulle First Signal näytti heti plussaa kun virtsa osui testipuikkoon. Kyllä se sen plussan siis näyttää..

Mikähän tarve näillä "paremmilla" ja "fiksummilla" ihmisillä on tulla tänne pätemään??

Jos on yrittänyt saada pitkään lasta ilman tuloksia niin kyllä sitä ihan mielellään (tahtomattaankin) tarttee pieniin toiveisiin tai onnen jyviin.

Olkaa lukematta tai edes kommentoimatta tollaisilla mieltä alentavilla älyttömyyksillä jos ei ole parempaakaan sanottavaa!

Joo, joo, on siellä ohjeet mukana ja jokainen ennen testiä sen varmasti on lukenut. Kai sitä ihmisillä saa toivoa olla?! Että mua osaa ärsyttää, kun ei ymmärretä, kuinka vaikeaa toisilla on raskautua ja sitä ihan oikeasti antaisi kaikkensa jotta olisi raskaana! Joskus ne pienetkin kuvitelmat jaksaa kantamaan läpi epätoivoisten ja raskaiden aikojen.

Menkää muualle puhumaan jaskaa ja jauhamaan noista päivän selvistä asioista. Miettikää vähän, ennen kuin tallaatte toisen maan tasalle! Ikinä ei voi tietää mitä toinen ihminen on joutunut käymään läpi tai käy koko ajan.

Nää keskustelupalstat on monelle todella tärkeä paikka jakaa omia tuntemuksiaan niin pelkojaan kuin toiveitaankin. Ei tänne tartte tulla niitä pilaamaan ja mollaamaan.

HÄVETKÄÄ!

kauan raskautta yrittäneenä näit kyseisiä testejä tuli tehtyä valehtelematta ainakin 30, ja voin sanoa että "sen oikean", haaleankin viivan erottaa selkeästi!! muistan, että viivanpaikalle tuli viiva jonkin ajan kuluttua vaikka ensin ollut negatiivinen, mutta negatiivista se tarkoitti juuri tuon oliko se nyt 10 min jälkeen. OIKEA HAALEA PLUSSA erottuu näistä aivan selkeästi: viivanpaikka jossa on sitä lilaa VÄRIÄ mukana, itsekkin tiirailin ikkunalla luonnonvalossa, ja huomasin parhaiten että siinä haaleassa positiivisessa tuloksessa on tosiaan kunnolla sitä väriä mukana.

AIEMMIN LUULIN ITSEKKIN MONTA KERTAA NS HAAMUROSKIKSIA JA YLI 4MIN JÄLKEEN TULLEITA VIIVANPAIKKOJA ILMAN SELKEÄÄ VÄRIÄ MUKANA PLUSSIKSI.
FIRST SIGNAL NÄYTTI HAALEAN PLUSSAN RV 3+4, NEUVOLAN PISSATESTI NEGAA RV 3+5 JA RV 4, NEUVOLASTA SAIN LÄHETTEEN VERITESTIIN KOSKA OLIN JOKA PÄIVÄ SAANUT HAALEAN PLUSSAN FIRST SIGNALILLA (neuvola käytti 25ml pitoisia testejä) ja vasta siitä uskoivat neuvolassakin että olen raskaana, silloin jo viikko 6+1! :)

Joskus aikoinaan tein esikoisesta ko. testin ja plussaviiva ilmestyi jo ennen kontrolliviivaa, menkat olivat myöhässä 2 viikkoa.

Nyt tein samaisen testin dpo9-11 ja kaikkiin ilmestyi testiajan jälkeen todella haaleaa viivaa.

Yhteistyössä