First Signal- testi plussa testiajan jälkeen KOKEMUKSIA? Kukaan raskautunut oikeasti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KatieLies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

KatieLies

Vieras
Täällä mietitään onko mitään mahdollisuuksia että testiajalla muuttunut mitätön haamuviiva olisi sittenkin saattanut muuttua plussaksi?

Testiin tuli aivan selvä plussa, mutta vasta testiajan jälkeen. Menkat myöhässä noin viikon.

Onko kellään kokemuksia ko. testistä ja näistä haamuista, ja vielä tärkeämpänä onko plussa aina plussa vai onko selkeästi väärä tulos testiajan jälkeen kun voivat näyttää mitä sattuvat. Pregcheck nega, ja RFSU:ssa näkyi ehkä haamun tynkää...

Onko kyseessä violetti kasettimallinen testi? Se antanut mulle aina kyseisen "roskishaamun" vaikken ole ollut raskaana ja lukenut olen että monilla muilla sama homma.

mä sain viime syksynä eka pc.lla negan ja rfsu.lla haamun testiajan jälkeen sen jälkeen kun menkkojen olis pitänyt alkaa. nyt tuo haamu on jo melkein 4kk ja vauhdilla kasvaa -koskaan en ole saanut haamua tai väärää plussaa..onnea!

Kiitos vastauksista :)

Juu juurikin tuo pahamaineinen kasettimalli on kyseessä. First Signalista on ollut niin paljon kyseenalaista juttua. Tuliko dfgh Sulle RFSU:un testistä mihin kohtaan se haamu? Mulle o tullut jokatestissä siihen kohtaan missä on se ohuempi muovi juuri ennen sitä pahvia, vaikka kyllä on vielä pahvin alueella niin viiva. Mutta ei ole kontrolliviivan vieressä..

Yhteistyössä