Fisher-price learning puppy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anne

Vieras
Hei

Käytiin hakemassa aamulla lapselle joululahjaksi tällainen learning puppy, joka paketin tekstien mukaan sisältää 10 laulua ja tekee kaikkea muutakin kivaa.

Olen sitä nyt paketoimassa ja lapsellinen kun olen niin piti sitä vähän kokeilla : )

Kaikista lauluista tulee vain vähän alkua ja kyllä se jotain tuntuu sanovankin, mutta onko se tosiaankin sellainen että lauluja ei tule kokonaisena.
Vai onko käyttäjä liian vanha tähän leluun?
Yritin katsoa netistä tietoja, mutta kaikikka sivuilla sitä vaan kehutaan. No onneksi vauva on niin pieni, ettei tiedä puuttuuko laulusta sanoja.

Kyllä sen pitäisi aika pitkään laulaa. paitsi tietty jos sä painat jotain nappia ennen kui nedellinen laulu on loppu, niin sitten ne jää kesken.
Siitä on varmaan patterit loppumassa kun ihmiset on kaupassa leikkineet sillä...

minä muistan että meillä oli sama homma, mutta hitsi kun en muista miten se koira rupesi laulelemaan laulut kokonaan. Olisiko ollut niin että painettaessa siitä toisesta alatassusta jossa on nuotin kuva, koira alkoi laulamaan laulut. Mutta jokatapauksesta kyllä se koira laulut kokonaan laulaa, kunhan oikean niksin löytää ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Beck:
Oliko sen lelun takana (patterien lähellä jokin liuska (muovinen) mikä voidaan vetää irti?

niin muuten olikin sellainen liuska siellä patterikolon lähellä

Joo, en mä muistanutkaan utota ennen kuin täällä sanottiin...

Mutta patterit kannattaa silti hankkia, aika usein leluihin laitetaan vaan kokeiluparistot joiden virta ei kovin pitkälle riitä

uusien patterien kanssa että toimii..laulaa esim.hämä hämähäkki kiipes langalle, tuli sade rankka hämähäkin vei aurinko armas kuivas satehen, hämä hämä häkki kiipes uudelleen...

Joo, uudet patterit vain kehiin. Meillä hajosi korva melko pian, ja mies liitti johdon uudelleen kiinni, sitten toimi taas, mutta nyt on taas "sininen korva" hiljaisena.

Alkaa laulamaan kunhan sen liuskan poistaa pattereiden välistä. Meillä myös korva vaientunut, korjausvinkkejä otetaan vastaan! Siis että miten sen saa uudelleen liitettyä?

Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
meil kans toinen korva hiljentynyt :(

no sen toisen korvan kuuluu ollakkin hiljentynyt ;) meillä toistaseks toimii vielä..tyttö jäystää kyllä sitä korvaa että kohta menee meidänkin puppyltä kuulo

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
meil kans toinen korva hiljentynyt :(

no sen toisen korvan kuuluu ollakkin hiljentynyt ;) meillä toistaseks toimii vielä..tyttö jäystää kyllä sitä korvaa että kohta menee meidänkin puppyltä kuulo

meillä hiljenty koko koira..
:snotty: eikä oo kyllä patterit loppu

Meillä nyt tulee 2 vuotta siitä ku poika sen lelun sai ja edelleen samat patterit paikoillaan, vaikka paljon leikitty. Aivan ihana lelu mun mielestäni ja sopii niin vauvalle kuin tuommoselle melkeen kolme vuotiaallekin :)

aiiii se on ärsyttävä :D ääni kannattaa j ovalmiiksi säätää takaa hiljaiselle :D
sitä kun vähän sattuu hipasemaan kun on saanut lapset nukkumaan ja se alkaa karjumaan kovalla äänellä "PÄÄ, OLKAPÄÄ,POLVET VARPAAT, POLVET VARPAAT" niin ei paljoa naurata.... Ja juuri kun huokaiset helpotuksesta,että lapset ei siihen heränneet ja menet kauaksi lelusta,se huutaa vielä itsekseen perään "HALAA MINUA!" Ja taas on halaus halut kaukana kun tekee mieli paiskata se parvekkeelta alas..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
aiiii se on ärsyttävä :D ääni kannattaa j ovalmiiksi säätää takaa hiljaiselle :D
sitä kun vähän sattuu hipasemaan kun on saanut lapset nukkumaan ja se alkaa karjumaan kovalla äänellä "PÄÄ, OLKAPÄÄ,POLVET VARPAAT, POLVET VARPAAT" niin ei paljoa naurata.... Ja juuri kun huokaiset helpotuksesta,että lapset ei siihen heränneet ja menet kauaksi lelusta,se huutaa vielä itsekseen perään "HALAA MINUA!" Ja taas on halaus halut kaukana kun tekee mieli paiskata se parvekkeelta alas..

Makin pidan sita hiljasemmalla,mutta yleensa kun neiti menee unten maille,on joku CD pyorimassa. On tottunut aaniin.

Meillä kans soittaa laulut vain alusta ja ollaan otettu se muoviluiska pois ja vaihdettu patteritkin, mutta ei auta. Täytyy varmaan palauttaa kauppaan jos sais vaihdettua, kun viallinenhan tuo on.

Yhteistyössä