FISTAUS

  • Viestiketjun aloittaja KOKEILEVA
  • Ensimmäinen viesti
BettinaBabe
Fistaus voi oikeesti olla aika järisyttävä kokemus kun on valmis sitä tekemään ja vastaaottamaan. Eka kerta pelotti, toka myös mut kolmannella kerralla avautui toinen maailma seksin suhteen, sain ekan kerran sarjassa orkkuja peränjälkeen ja tuntui että leijuin ihan muissa maailmoissa. Tyttökaverini hihitteli vaan kun olin ihan sekasin ja sanoi fistaavansa multa aivot narikkaan. Oli kyl pakko seuraavana päivänä kokeilla paikkoja et oliko ne ihan auki vai miten, mutta tuntu olevan ihan normaalina, ei ollut tullut mitään hehtaaripillua. Halusin lisää, ja pyysin lisää seuraavana päivänä. Sain ja olin onnellinen. MIKÄÄN ei ole antanut samanlaista nautintoa ainakaan mulle, on ainoa juttu josta saan orkkusarjan. Siis täysin addiktoivaa hommaa! Suosittelen suhtautuun avoimin mielin.
 
hah
Meillä kaverin kans li kerran kimpassa nainen iso rehevä jolla oli niin löusä iso
pillu et sitä sormettaes huomasin et kyl sinne helposti menee neljä sormea 10.5
kädestä
Meillä ei kummallakaan ollut erityistä intoa panna sitä pilluun
Mut kun oli halukas nainen ja halus koitta kahta miestä niin
kaveri houkutteli sen koittamaan anaaliseksiä on taitava siinä
ei sekään kuulemma kovin tiukka ollut ja mä fistasin naista samalla
Nainen sai ihan uskomattomia orkkuja lensi mahlat ja kuset pillusta
Kertoi ettei ole koskaan saanut niin upeita orkkuja ja viel useita peräkkäin
Siloin totesin et kyl myös nyrkki menee naisen pilluun jos se on läysä iso
yleensä pari kolme sormea eikä ole tullut koitettua antaako se periksi
jos koittaa hivuttaa pikkihiljaa lisää sormia sisään

melkosia homoja
 
Viimeksi muokattu:
vieras mies
Hei!
Mistä löytäisin kokeneen miehen, joka työntäisi kätensä sisääni?
Minä voisin auttaa sinua. Olen 47 vuotias ja kokenut. Vaimon kanssa jarrastetaan tätä aina silloin tällöin. Olen myös tehnyt vaimon katsellessa tämän sen ystävälle. Tässä naiset saa aina tosi rajuja orgasmeja, myös minä laukean kun nään ja kuulen miten naiset nauttii. Suunnattoman hyvää!
 
Viimeksi muokattu:
tiiina 43
Minua fistattiin Pervpark bileissä Kirkkonummella eka kerran elämässsäni ja pääsipä muutama muukin sellaiseen hoitoon. Suosittelen muitakin kokeilemaan. On nautinnollista.
 
mies69
Minä rupesin tekemään tätä vaimolle muutama vuosi sitten, uskomattoman kiihottavaa kummakin mielestä. Aluksi kun tyydytin häntä sormin laitoin muutaman sormen sisään, sitten hommattiin semmoinen iso sauva joka ei aluksi meinannut mahtua sisään mutta harjoitus tekee mestarin. Kerran sitten otin jääkaapista sauvaa isomman kesäkurpitsan ja tyydytin vaimoa sillä ja sitten sainkin jo työnnettyä jo käteni rannetta myöten sisään. Vaimo huusi suoraa huutoa nautinnosta. Tämä on kyllä meidän seksi harrastuksista parasta mitä teemme. Olen tehnyt tämän myös vaimolle niin että on toinen mies mukana jolta vaimo ottaa samalla suihin. Vaimo sanoo että ei ole mitään parempaa kuin kunnon nyrkkipano. Tykkää tietenkin myös narmaali seksistä kunhan tehdään se rajusti, eli nauttii kun tukistan lujaa, läpsin ja puristelen rintoja sekä pakaroita rajusti. Vaimo on sanonut että haluaisi joskus nussia oiken rajusti monen miehen kanssa ja että lopuksi minä hoitelisin hänet kunnon nyrkkipanolla. Tunttuu mukavalta ajatukselta että muutama mies olisi ensin nainut ja laskenut spermat sisään, olisi takuulla märkää.
 
Tintsu
Minua mieheni fiistasi eilen ja kyllä oli taas mukava herätä uuteen aamuun. Tuntuu se vaan niin hyvältä varsinkin kun me teemme sitä harvoin. Olen jutellut tästä ystävälleni niin hän ei ole kokeillut eikä usko että voi tuntua hyvältä, kehotin kyllä kokeilemaa ei tiedä mistä on jäänyt paitsi!
 
reilu nainen
Minä olen rehevä hieman ylipainoinen nainen. Minä harrastan miehen kanssa seksiä usein niin että minut sidotaan sänkyyn. Mies panee suuhun ja rintojen väliin ja tämän jälkeen yleensä vähän kurittaa minua puristsen rintojani todella kovaa ja läpsii niitä. Sitten hyväilee reisiä välillä läpsäisten, tämä saa minut todella kuumaksi. Nuolee pillua jonka jälkeen nussii laskien spermat sisään. Tästä alkaa yleensä se mistä minä nautin eniten eli runkkaa ensin pilluani sormin ja ottaa sitten bigbossin jolla alkaa minua runkkaamaan. Yleensä tuntuu aina aluksi ahtaalta ja tuntuu että se ei mahdu sisään mutta mahtuu uskokaa pois, sillä kun olen todella märkä niin että lakanat kastuu nesteistäni ja olen saavuttamassa huipun niin mies ottaa sauvan pois ja työntää kätensä rannetta myöden sisääni ja alottaa rajun nyrkkipanon. Tästä saan aivan valtavat orkut ja myös mieheni laukeaa. Miestäni kiihottaa mitä märempi olen ja kun minuun työnnetään jotain suurta. Kesäkurpitsaa, kurkkua ym. ollaan myös kokeiltu. Kerran kun oltiin maalla ja nähtiin hevonen jolla seisoi niin mieheni sanoi että kun olisi mahdollista panettaa minua tuolla hevosella, olisi suurta ja varmasti tulisi spermaa ja reilusti. Kumma kyllä tuokin ajatus kiihotti, ajatella jos vois nuolls ensin tuota valtavaa kullia ja saada se sitten pilluun. Kiihottaa myös ajatus että saisi hevosen lauleamaan kun ottaa siltä suihin, olisi varmasti rinnoilla ja kasvoilla riittävästi spermaa. Mutta ehkä tuo nyrkkipano riittää
 
nelli
Minä olen rehevä hieman ylipainoinen nainen. Minä harrastan miehen kanssa seksiä usein niin että minut sidotaan sänkyyn. Mies panee suuhun ja rintojen väliin ja tämän jälkeen yleensä vähän kurittaa minua puristsen rintojani todella kovaa ja läpsii niitä. Sitten hyväilee reisiä välillä läpsäisten, tämä saa minut todella kuumaksi. Nuolee pillua jonka jälkeen nussii laskien spermat sisään. Tästä alkaa yleensä se mistä minä nautin eniten eli runkkaa ensin pilluani sormin ja ottaa sitten bigbossin jolla alkaa minua runkkaamaan. Yleensä tuntuu aina aluksi ahtaalta ja tuntuu että se ei mahdu sisään mutta mahtuu uskokaa pois, sillä kun olen todella märkä niin että lakanat kastuu nesteistäni ja olen saavuttamassa huipun niin mies ottaa sauvan pois ja työntää kätensä rannetta myöden sisääni ja alottaa rajun nyrkkipanon. Tästä saan aivan valtavat orkut ja myös mieheni laukeaa. Miestäni kiihottaa mitä märempi olen ja kun minuun työnnetään jotain suurta. Kesäkurpitsaa, kurkkua ym. ollaan myös kokeiltu. Kerran kun oltiin maalla ja nähtiin hevonen jolla seisoi niin mieheni sanoi että kun olisi mahdollista panettaa minua tuolla hevosella, olisi suurta ja varmasti tulisi spermaa ja reilusti. Kumma kyllä tuokin ajatus kiihotti, ajatella jos vois nuolls ensin tuota valtavaa kullia ja saada se sitten pilluun. Kiihottaa myös ajatus että saisi hevosen lauleamaan kun ottaa siltä suihin, olisi varmasti rinnoilla ja kasvoilla riittävästi spermaa. Mutta ehkä tuo nyrkkipano riittää
Minä jäin miehelleni kiinni pettämisestä. Sattui yllättämään minut sängystä erittäin isokullisen miehen kanssa. No tämän kun mieheni oli heittänyt ulos niin päätti rangaista minua. Kokeili märkää pillua ja sanoi että nussitaan nyt isolla kun sitä haluat ja otti kaapista öljypullon kaato sitö pillulleni ja käteensä työntäen sormet rajusti pilluuni. Ensin itkin mutta mitä rajummin runkkasi niin rupesin pitämään ja voihkimaan. Mies huuti että vieläkö enemmän sinne pitää laittaa ja sulloi koko kätensä sisään ja minä hieroin klitoristani samalla ja hetken päästä sain aivan taivaallisen orgasmin. Ihana rangaistus
 
Viimeksi muokattu:
Haluaisin kans.
minä ei todellakaan voisi edes kuvitella että pyytäisin miestäni fistaamaan - en sillä etteikö se ajatuksena kiihota minua, kyllä. Mutta mieheni varmaan saisi halvauksen jos tietäisi että edes ajattelen moista. parin viimevuoden aikana minua on alkanut kiihottaa saada todella isoa ja täytättävää sisääni. puhuin ystävättärellenikin siitä kerran humalapäissään ja hän sanoi että käyttää tyydytykseen välillä todella paksua kesäkurpitsaa, kaupasta saa juuri sen kokoista kun uskaltaa ostaa.
No tämä ei liittynyt fistaukseen, mutta vaginan täyttämiseen ja siitä saatavaa tyydytykseen. Että näin minulla- vain kaukainen haave saada siis oikesti täyttävä käsi tyydytys...

Mulla menee kans niin et nainen ei oo oikein kokeilunhaluinen mutta itse olen ja tuo fistaus on kiehtonut jo pitemmän aikaa.
Haluaisin kovasti koittaa sitä mutta siihenkin vain tarvitaan kaksi halukasta.. Ikävää kun ei pääse koskaan sitä toteuttamaaan....):
 
Viimeksi muokattu:
raju helläkätinen
Kesäiltana rantasaunaan mennessä alkoi meidän fistausrakastelu. Naisystäväni oli jalat levitettynä nurmikolla kyykkypissalla. Olin mielessäni ajatellut tätä tilannetta siispä kyykistyin hänen viereen pissaustoimituksen jatkuessa. Yllätyin, hän ei vastustellut kun työnsin käteni takaapäin pillun päälle levittäen häpyhuulia, pissi suhkusi sormien välistä nurmikolle. Laitoin vielä toisen käden etukautta pissiin kostuttamaan pesään. Työnsin kerralla neljä sormeani peukalotaivetta myöten, aloin fistata. Upeen villi sessio molemmille. Nyt olemme tehneet ennen saunaa tai saunan jälkeen himojen mukaan sopivan usein. Nyrkki suppilona sisään ja fistaamaan. Olemme sopineet rajat kun tuntuu liian kovalta hellitän, mielestämme luottamus ja hellyys tässäkin asiassa on tärkeinta.
Suosittelemme !
 
vierailija
Kuinka suosittua tuo nyrkkinainti oikein on,itselleni tuottaa ongelmia saada nyrkki sisääni se ei vaan mahdu.
Kyllä siinä puolensa on saahan siinä todella "isoa"vaikka ei kulli olekkaan.
Kerran pari olen pyytänyt koko käden sisään. Tuntuu muuten mukavalle.
Olen samalla mieheni penistä hinkannut toisella kädellä. Mieheni on saanut kunnon orkut mulle.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Minä jäin miehelleni kiinni pettämisestä. Sattui yllättämään minut sängystä erittäin isokullisen miehen kanssa. No tämän kun mieheni oli heittänyt ulos niin päätti rangaista minua. Kokeili märkää pillua ja sanoi että nussitaan nyt isolla kun sitä haluat ja otti kaapista öljypullon kaato sitö pillulleni ja käteensä työntäen sormet rajusti pilluuni. Ensin itkin mutta mitä rajummin runkkasi niin rupesin pitämään ja voihkimaan. Mies huuti että vieläkö enemmän sinne pitää laittaa ja sulloi koko kätensä sisään ja minä hieroin klitoristani samalla ja hetken päästä sain aivan taivaallisen orgasmin. Ihana rangaistus
Sen siitä mitä halusit.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä