Hae Anna.fi-sivustolta

FitLine Restorate

Viestiketju osiossa 'Vaihtoehtoiset hoitomuodot' , käynnistäjänä karmeaa ainetta, 15.06.2006.

1. karmeaa ainetta Vierailija

Varoituksen sana kaikille allergisille: ÄLKÄÄ KOKEILKO FITLANE RESTORATEA.

Käytin kahtena päivänä, tai oikeastaan iltana, ja niin vaan kävi että sairaalareissuksi meni. Ensimmäisen yön jälkeen kutitti ja silmiä vismoi, kieli oli jotenkin vieraan oloinen kuin puudutusainetta olisi ollut. Ajattelin että onko syynä se R mutta hullu otin vielä seuraavana päivänä.

Kurkku alkoi turvota ja huuli kuin pallo! Mies vei sairaalaan ja siellä piikkiä ja yöksi tarkkailuun.

En tiedä sitten että mikä se oli mikä niin nostatti kropan. Siitepölyille olen allerginen mutta ei vaivaa enää vaan ne on niitä alkukevään kasveja jotka minua riivaa.

Muilla vastaavaa?

2. Henkilökohtainen Vierailija

Allergiahan on aina henkilökohtainen, ja varmasti jokainen allergikko tietää, että kaikkeen uuteen on suhtauduttava varovaisesti.

Se mikä sopii sinulle, ei sovi toiselle, ja mikä sopii toiselle, ei sovi sinulle, joten en oikein tajua, miksi julistat omat reagoimisesi koskemaan muita, ÄLKÄÄ KOKEILKO !!!!

Minäkin voisin alkaa suurin otsikoin kirjoitella täällä. että ÄLKÄÄ SYÖKÖ RUISLEIPÄÄ se kun aiheutti sitä ja tätä. Minulle se aiheuttaa ongelmia, ylireagoimisongelmia. Mutta eihä sen välttämättä toisille tartte aiheuttaa.

Tai sitten kailotan suurin äänin, älkää syökö tomaattia, kun mulle tulee sellaisia oireita, suu menee rikki. Joo, aika yksoikoista varoittelua.

Esim. huomasin aikoinaan, että millainen tomaatti saa suun rikki ja silmät tulehtumaan, ja nenän tukkoon niin että henki ei tahdo kulkee, joten olen oppinut sen ragoinnin välttämään.

Huomasin, että tomatti pitää olla riittävän kauan seisonutta, ennenkuin voin sitä syödä, ilman että se aiheuttaa oireita. Jos tuottaja on tänään poiminut tomaatit kauppaan, mulla ei ole asiaa sen syöntiin, ennenkuin se on seisonut poiminnasta 5-6 päivää. Kukaan ei ollut tällaista kertonut, että tomaatin proteiinin jotenkin vain kypsyvät tai valmistuvat tässä seisotusajassa.

3. hei pölö Vierailija

ap:han nimenomaan sanoi ettei ole muita allergioita kuin siitepöly, en itsekään varmasti tulisi ajatelleeksi että jos on siitepölyallergia niin että jostain juomasta saisi noin pahan reaktion. Mun mielestä ihan asiallista varoittaa muita että ko. juoma sisältää allergisoivia aineita! jokainen toki päättää itse haluaako kokeilla.

4. Ei takaa Vierailija

Eihän siitepölyallergia takaa sitä, etteikö voisi olla herkitystynyt myös joillein muille aineille.

5. Jatkan Vierailija

Joka iltainen nightcap on minun yölippalakkini juuri Restorate.
    Ihanan makuinen rauhoittava juoma, joka ehkäisee suonenvedot ja antaa rauhallisen unen, ei allergioita eikä muita vaivoja, yhdessä saman sarjan muiden lisäravinteiden kanssa käytettynä olen saanut avun kilpirauhasen vajaatoimintaan ja väsymykseen, myös kynnet ja hiukset ovat vahvistuneet. Suosittelen kaikille.

6. Varovainen Vierailija

Kuta huonompi kunto: FitLine-tuotteita suositellaan aloittamaan hyvin pienillä annostuksilla ainakin ensimmäinen viikko ja sitten lisäämään vähitellen normaaliannoksiin. Itse tyytyväinen saanut apua mm. sydämen rytmihäitiöihin.

7. Lisäys Vierailija

Allergikoille aloitus varovaisesti, vaikka veitsen kärjellisellä annostuksella taikka muutamalla murulla.

8. hei pölö Vierailija

Ei takaa:lle: en tarkoittanutkaan sitä etteikö voisi olla muille aineille herkistynyt, vaan että en odottaisi että tulisi noin vaarallisen voimakas reaktio sisäisesti nautittavasta aineesta, vaikka näköjään sellainen on mahdollista - eli ihan aiheellinen varoitus!

9. joku vaan Vierailija

Onkos tää sen verkostomarkkinointi-systeemi FitLinen tuote?

10. Dariel Elämäntallaaja

Saadut tykkäykset:
    0
    Pakko tähän kommentoida minunkin. Käytän tuotteita ja on lähtenyt allergiat mm. ystävältä helpotti astmaoireet, yhdeltä laski verenpaine ja sai apua vatsaongelmiin. Itse en eläisi ilman. Tuotteet pitää aloittaa pienellä annoksella, ne on vahvoja ja niihin tulee totutella. Restoratesta en saanut oireita vaikka olin samalla tavalla allergikko. Siis olin, ne lähti pois Basicilla.

11. Ihmettelen Vierailija

En ole allerginen millekään, mutta kokemukset eräästä aamu? piristävästä Fitline tuotteesta, jota hyvää tarkoittava ihminen tarjoili: Kahdella murkkuikäisellä kurkku lähes heti turposi, henki ei tahtonut kulkea. Itselleni tuli kolmeksi tunniksi tosi paha olo, oksensin muutaman kerran, alavatsakipuja ja myöhemmin tuli vähän verta. En olisi uskonut, että näin voimakkaita aineita saa vapaasti myydä!?

12. kysymys Vierailija

asiasta toiseen: mistä sellaista restoratea löytyisi?

13. avun saanut Vierailija

FitLine:n itsenäisiltä jälleenmyyjiltä.

14. Riedek Vierailija

Allergiassa on satoja sanatasoisia aineita vappasti myytävänä. Ihmettelen kommenttiasi.
    Hoidahan kuntoon, kehosi huutaa ravinteiden puutteesta.

15. avun saanut Vierailija

Jos alat paastolle, jotta keho puhdistuu, saat myös ns. vieroitusoireita. Se on kuitenkin luonnollinen reaktio ja kuuluu asiaan, kuitenkin aivan eri asia kuin kemiallisista lääkkeistä aiheutuvat sivuoireet.
    Olen ollut pari kertaa mehupaastolla ennen FitLinea.

16. tyhmä joka kokeili Vierailija

17. ihmeet ei lopu Vierailija

Ensinäkin, jos tiedät olevasi allerginen, silloin sun on paneuduttava kehon ravinnetasapainon kohottamiseen. Siitä puhui lääkäri viimeksi tänä aamuna televisiossa, että allergiset ovat yksi ryhmä, jotka tarvitsevat lisäravinteita.

ET voi mitenkään tietää, että et olisi muille allerginen jos siitepölyille olet. Siitenpölyä vastaavia proteiineja kun on tavattoman paljon. Otaksun, että ruokavaliosi on kovin köyhä, jos et ole muihin allergiaa aiehuttaviin tekijöihin törmännyt.

Onko tämä tuote nyt sitä, mikä nostaa myös ei allergisille kihelmöivän olotilan, posket hehkuvat kuin punainen nenä, silmät voivat muuttua punaisiksi, kuin krapulaisella, tulee hien tuntemuksia, mutta menee ajastaan ohi. Ja tätä tilaa ovat ihmiset sitten kauhistelleet.

Joskus aikoinaan olen kokeillut joitain noita tuotteita, ja tosiaan törmännyt tähän, vaan eipä ole tullut mieleen, että siitä pitäisi säikähtää.

18. Romulus Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Paasto on stressireaktio elimistölle ja sitä ei suositella kenellekkään.

Terveellinen ruokavalio kehiin ja riittävästi liikuntaa, niin suolisto toimii ihan normaalisti ja aineenvaihdunta muutenkin.

Ihmisellä on sisäelimet, jotka hoitavat niin sanotun "puhdistumisen" ihan luonnollisesti ja siihen toimintaa ei kannata puuttua millään "ihmetropeilla".

19. tarja-anneli Vierailija

Piti kipasta hakemaan oma restorate purkki ja katsoa tarkemmin sisältö luettelo:kalium,kalsium,magnesium,sinkki,kupari,mangnaani,kromi,seleeni,d-vitamiini. Kaikki todella tärkeitä vitamiineja ja erinomainen ravintolisä normaalin ruokailuni tukena. Koko pvä setti toiminut minulla yli 2 vuotta enkä nää syytä vaihtaa.

20. Romulus Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Millä tavalla toimii?

21. marjut k Vierailija

käytettiin miehen kanssa restoratea basic plussaa.. nyt on mies menossa tutkimuksiin kun vatsa on ruvennut reistaamaan, ylävatsa on kova eikä suoli toimi kunnolla. mulla itellä tuli aineista oksettava oli jota jatkui vielä viikkoja vaikka olin lopettanut aineen käytön. ja me eikäytetty ainetta kuin kaksi kuukautta. enää ikinä en näitä litkuja juo. eikä olla ainoita joille tuli hirveitä vatsa oireita, kuulemma ainakin yksi varma suolitukos on myös...

22. marjajauhe Vierailija

http://www.poliklinikka.fi/?page=1497210&id=7765835

"""""""""
    Ravintolisien turvallisen käytön ohjeet

• Noudata aina pakkauksessa olevaa käyttöohjetta.
    • Käytä vain kuureina. Muita kuin vitamiineja, kivennäisaineita tai rasvahappoja sisältäviä ravintolisiä on turvallisinta käyttää aina kuureina, sillä niiden jatkuvan käytön pitkäaikaisvaikutuksia ei ole yleensä tutkittu. Luontaistuote tai luonnosta peräisin oleva tuote ei tarkoita samaa kuin turvallinen.
    • Vältä useiden ravintolisien päällekkäiskäyttöä.
    • Kerro ravintolisän käytöstä aina lääkärillesi. Erityisesti, jos sinulla on jokin perussairaus, keskustele hoitavan lääkärin kanssa ennen ravintolisän käytön aloittamista. Näin taudinmäärityksessä ja hoidossa osataan ottaa huomioon ravintolisän käyttö sekä mahdolliset lääkkeen ja ravintolisän yhteisvaikutukset.
    • Varmista soveltuvuus lapselle. Ennen kuin annat ravintolisää lapselle, varmista sen soveltuvuus lapselle esimerkiksi terveydenhuollon ammattilaiselta. Lapsi voi reagoida tuotteeseen eri tavalla kuin aikuinen.
    • Ilmoita mahdollisista haittavaikutuksista. Jos saat tai epäilet saaneesi ravintolisästä haittavaikutuksia, ota yhteyttä lääkäriin tai kerro oireistasi apteekin henkilökunnalle. Lääkealan ammattilainen kirjaa oireesi ja lähettää kuvauksen tiedoksi valvontaviranomaiselle. Kerro haittavaikutuksista myös oman kuntasi elintarvikevalvontaviranomaiselle.
    • Älä osta ravintolisiä tuntemattomalta taholta. Ostamalla suomalaisesta kaupasta, luontaistuotekaupasta tai apteekista ravintolisiä, tiedät mihin ottaa yhteyttä, jos et ole tyytyväinen tuotteeseen. Tuntemattomalta taholta internetistä tai postimyynnistä ostaminen voi olla riski.
    """"""""""""

23. Olisi hyvä, jos ilmoittaisitte viranomaisille noista epäilyistä. Ayurveda-mömmöt eivät välttämättä ole ihan turvallista ruokaa.

24. marjutk Vierailija

olen jo vienyt tuotteet joita käytimme paikalliselle terveystarkastajalle ja hän aikoi olla yhteydessä elintarvikevirastoon, että josko niitä kiinnostais kyseinen tuote ja sen vaikutus meihin käyttäjiin. moni on puhunut aineen annostelusta, ja ainakin meidän kohdalla noudatin sitä mikä oli purkkien kyljessä. vasta nyt on sitten käynyt ilmi, että annostuksessa olisi ilmeisesti pitänyt lähteä käsittämättömän pienistä määristä... siis eikö joku mätä, kun annostus ei olekaan sitä mitä pakkauksen kyljessä lukee????????

25. Perheemme on käyttänyt Fitlinen jugurttia ja Basicia jo neljättä vuotta. Maha toimii loistavasti ja virkeyttä riittää. Yksin nuo aineet eivät oloon vaikuta, mutta auttoivat pääsemään hyvään alkuun ravintoköyhän elämän jälkeen. Nykyään ravitsemus on kunnossa, mutta jugurtti ja Basic ovat jääneet käyttöön.

Aiemmin söin jonkin verran apteekista saatavia kalaöljykapseleita, joista sain kamalia vatsaoireita samoin kuin lääkärikeskuksessa toimivan ravintoterapeutin suosittelemista monivitamiinitableteista. Pitäisikö minun kiljua täällä: "Älkää syökö apteekista monivitamiini- tai kalaöljytabletteja!!!!!!!!!!! Ne aiheuttavat HIRVEITÄ vatsakipuja!" Järki sanoo, ettei pidä syödä tuotteita, jotka aiheuttavat pahaa oloa. Mutta, jos muutat ravintosi laatua köyhästä parempaan suuntaan, on todennäköistä, että puhdistautumisreaktioita tulee.

Mitä suolitukos tarkoittaa? Lähtikö suolesta jotain kerralla liikkeelle, joka teki tukoksen?

Terveystarkastajalle tuoteen kiikuttanut: Kerro, mitä tutkimuksissa selvisi. Asiallinen tieto on meille muille arvokkaampi kuin mutu -tieto. Muutenkin kaipaan sivustoa, johon on koottu todetut ongelmatapaukset ja ne aiheuttaneet tuotteet. Näin huonot ravintolisät saadaan pois markkinoilta olivatpa ne sitten Fitlinea/Herbalifea/Mölleriä/Berecaa tms.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri