Hae Anna.fi-sivustolta

FitLine Restorate

Viestiketju osiossa 'Vaihtoehtoiset hoitomuodot' , käynnistäjänä karmeaa ainetta, 15.06.2006.

1. Virkeä nainen Vierailija

Järjenkäyttö ei ole kielletty vielä tänäkään päivänä mitä tulee itsensä syöttämiseen ja juottamiseen.
    Kerrompa omat kokemukseni Fitlinestä. Ensinnäkin minulla oli vatsa ongelmia ollut jo useamman vuoden ajan. Vatsa turposi aina välillä ja aamuisin oli paha olla ja pahaolo tuntui päässä asti. Eräänä aamuna ajattelin että "hemmetti ,minä kuolen kyllä kohta jos apua ei tähän vaivaan löydy."
    Puolisoni oli löytänyt ravintolisien käyttäjänä Fitline nimisen ravintolisätuotteen ja suositteli sitä minullekkin. Skeptisenä ihmisenä en aluksi innostunut, mutta kokeilin Fitline-jugurttia (viiliä) ja jo ekakerran ottamisen jälkeen olo oli parempi seuraavana päivänä. Nyt ole syönyt jugurttia säännöllisemmin usean kuukauden ajan ja pahaolo on pysynyt poissa. Nähtävästi vatsani happo/emästasapaino ja bakteerikanta alkaa olla kunnossa.
    Olen myös käyttänyt päivittäin Basicskia, Activizea, Q10, omega 3+ ja nivelkuntoa ja olo on virkeämpi, sydänoireet ovat melkein kokonaan loppuneet, sitkeä hilse päänahasta on irrottamassa otettaan sekä nivelet eivät oireile. Jaksan pitempää päivää ja olen energisempi. Eikä ole enää jatkuva nälkä, mikä ei lähtenyt monipuolisella syömiselläkään. Tuli vain liikakiloja.
    Olen käyttänyt Fitlineä nyt n. 2 kuukautta. Omien kokemusten puitteissa uskallan kyllä suositella tuotteita.
    Järkeä voi käyttää siinä millaisilla annoksilla aloittaa. Minullekkin Restorate toi hieman outoja tuntemuksia, mutta kokeilen sitä uudestaan nyt kun elimistön ravitsemustaso on noussut.

Tämän päivän elintarvikkeet eivät ole enää niin ravintorikkaita kuin esim. parikymmentä vuotta sitten. Kasvinjalostus,kemialliset lannoitteet, kasvinsuojeluaineet,ympäristösaasteet,köyhä maaperä ym. vaikuttaa köyhdyttävästi ruokamme ravinnepitoisuuksiin.
    Harvoin tulee tunnetta että on ravittu syömisen jälkeen.
    Kävin kesällä Israelissa ja siellä haetaan päivittäin myytävät vihannekset ja hedelmät pelloilta ja tarhoista. Viikon ajan laitoimme saatavilla olevista raaka-aineista ruokaa ja olo vahvistui jo sen yhden viikon aikana. Maaperä on Israelissa ravinnerikasta ja sen huomaa ravinnossa.
    Täällä pimeässä pohjolassa maaperän ravinteet hoidetaan kemiallisilla lannoitteilla. Jos vielä lehmän lantaa lisättäis viljeltäviin peltoihin niin olisimme varmaan terveempää porukkaa.¨
    Fitline on tämän päivän juttu jota kyllä kannattaa kokeilla jos haluaa elää aktiivista elämää.
    Mene kuuntelemaan Fitline luentoa tai kutsu luennoitsija paikkakunnallesi ja tee paljon kysymyksiä. Suomessa Osmo Räihä on asiantuntija mitä tulee Fitlineen ja sen ravitsemus-sekä tervehtymisvaikutuksiin.

2. Kerrotko hieman tarkemmin, mikä elintarvike on muuttunut vuoden 1990 jälkeen? Voisitko myös hieman täsmentää, mitä tarkoitat ravintorikkaalla. Mitä ihan tarkkaan ottaen elintarvikkeissa oli enemmän 80-luvulla kuin nyt?

3. virkeä nainen Vierailija

Laitan sinulle muutaman tiedon eräästä saksalaisesta tutkimuksesta joka on tehty jo yli 8 vuotta sitten esim.
    Banaani: vuoden 1985 ja 2002 välillä kalsium vähentynyt -12%, Foolihappo -79 %,Mangnesium -23%, B6-vitamiini -95% tai samana aikana perunasta kalsium -78 % ja Mangnesium-48 %.

Ravintorikkaalla tarkoitan sitä että ennen ruoka ravitsi pitempään ja oli terveellisempää kuin tänäpäivänä. Josta johtuen porukka oli terveempää kuin tänäpäivänä. Eikä monellakaan ollut liikalihavuutta ylensyönnistä, mikä on tämän päiväm tauti myös.Kun nälkä ei asetu syömällä.
    Jos olet asiasta todella kiinnostunut niin löydät kyllä tietoa. Esim. Fitlinelta tai Antti Heikkilän kirjoista.

Ei kun kaivelemaan tietopankkeja ja köyhdyttämään lääketehtaita.
    TERVEEN ELÄMÄN PUOLESTA KANNATTAA NÄHDÄ VAIVAA.

4. jen Vierailija

Ja kerronpa miksi! Koska tämän päivän "ruoka" ei siis ravinto on niin ravinne köyhää. Kukaan ihminen ei pysty syömään sellaisia määriä, että kaikki tarvittavat mineraali-kivennäis-ainnet ja vitamiinit sekä rasvahapot saisi ruuasta, edes luomusta!

5. jen Vierailija

Juuri näin! On se hienoa, että muutkin ovat oivaltaneet tämän ravinto kuvion :)

6. jalat maassa Vierailija

Aivan uskomatonta! luulis että tajuaa itsekin kun saa noin rajuja reaktioita ravintolisistä, että kehossa ei ole kaikki hyvin. Lisää vaan ravintolisiä tukemaan kehon toimintaa, kun on asiat noin huonosti!

7. D-vitamiinia Vierailija

Tämän päivän elintarvikkeita ei ollut myynnissä 20 vuotta sitten.

Silloín tehtiin ruoka itse.

Minä teen ruokani itse puhtaista luonnollisista raaka-aineista.

D-vitamiinin otan purkista.

8. 20 vuotta sitten Vierailija

Näin on. Silloin ennen vanhaan eli vuonna 1991 ei ollut mitään eineksiä keksittykään. Ei ollut pizzaa ja jukurttia eikä hampurilaisia. Itse kasvatettiin perunat ja viljat. Paitsi ei syöty niitä ollenkaan kun niissä oli hiilareita.

9. Oi oi Vierailija

kun oli nokkelaa

10. tessia Vierailija

Mitä te nyt sitä kallista Fitlinea käytätte, kun halvemmallakin selviää? Ihme hommaa. Ei tulisi mieleenkään ruveta Fitlinen asiakkaaksi. Siinä on vähän rahastuksen makua. Katselkaa Iherbiltä, niin pääsette vähemmillä kuluilla ja ehkäpä pinemmällä vaivalla.

Ostan nykyään kaikki vitamiinituotteet ja luontaistuotteet Iherbiltä. Sieltä saa paljon halvemmalla ja määrällisesti enemmän (ja laadukkaampiakin) ravintolisiä ja vitamiineja kuin Suomen vastaavista puljuista, joten miksi ostaisin täältä. Netin kautta kun on niin paljon helpompi tehdä ostoksensa. Sieltä saa monta monenlaista hyvää tuotetta samalla kertaa ettei tarvitse yhden tuotteen takia lähteä tilaamaan. Siinä ohessa olen tilaillut sukulaisille joitakin juttuja. Postikulut on edullisempia kuin Suomessa eli alle 3 euroa ja paketti tulee kotiin kannettuna. Olen säästänyt paljon siirtäessäni vitamiini- ja ravintolisähankinnat ulkomaille.

Ensitilaaja saa alennusta 5 doallaria jos käyttää alennuskoodia IKI555.

Laita alennuskoodi kohtaan, jossa kysytään 'referral code'. Saat ottaa tilaukseen mukaan myös yhden ilmaisnäytteen tai ostaa kokeilutuotteita, jotka ovat normituotteita halvempia. Niin, ja muista katsoa tarjoustuotteet, ns. specials.

nimimerkillä viisi pakettia jo tilannut (itselle, sekä ystäville ja sukulaisille)

11. tessia Vierailija

12. Smallville Vierailija

Mulle myös suositeltiin näitä Fitline tuotteita mutta minua vaivaa se etten netistä mistään löydä purkkien sisällysluetteloa. Eli mitä kaikkea nämä erilaiset purkit sisältää?

13. jodin syöjä Vierailija

Niinpä. Todella outoa ja hinnat aivan järjettömät. Noilla hinnoilla jo syö ruhtinaallisesti kunnon ruokaa.

D-vitamiinia ja laadukasta maitohappobakteeria kyllä saa ihan suomestakin edullisesti Lifesta.

FitLine - Koe tulokset.

14. neiti näpsä Vierailija

Haha olipas hauska ketju pitkästä aikaa lukea :D Itse oon käyttäny 4kk ja voin sanoa et ihan huippua! Voin niin paljo paremmin henkisesti ja fyysisesti että itse olen valmis maksaa omista tuotteistani n. 5e päivässä jonka käyttäisin joka tapauksessa johonkin muuhun =) esim. ennen battery tölkit oli mun parhaita ystäviä, onko se sitten terveellistä tai hyväksi elimistölle?

Itse uskon tuotteiden turvallisuuteen jopa enemmän kuin perus safkaan. Jos kukaan on kattonu dokkareita esim. food inc. nykyään ruoka on vähän mitä sattuu!

Itselle se miltä näytän ulkoisesti on todella tärkeää ja näillä tuotteilla olen päässyt niin hyviin tuloksiin ei tulisi mieleenkään lopettaa. Kyllä sitä epäilyttävämpääkin tavaraa on pistelty kurkusta alas ku nämä jauheet ja edelleen hengissä ollaan :D

15. Fitline QuickStart Vierailija

Jokainen varmaan tietää että business on business?

Sama on myös oma vastuu.

Monet tuottavat erillaisia "viamiini tölkejä" ainut ero on että kaupan hyllyltä tavara "oskotaan" toimivan ilman mitään erkoista sivuvaikutusta. Näin ei kuitenkaan ole totuus.

Kysymyksen tekijälle voin vastata että hän allergikkona voi ensiksi tarkistaa tuotteen sisällön, löytyy netti sivuilta. eihän kauppias myöskään ole vastuussa jos joku syö semmoista mikä hänelle ei sovi.

Jos tarkoitus on todella tietää mikä meni vikaan ota yhteyttä pätevään lääkäriin, ei huhupalstoilta siihen apua saa.

Kuitenkin totuus on että ei kukaan voi antaa takuita kaikille ihmisille mistään tuotteesta ja jos antaa niin aina jokin sanoo että tuote ei sovi hänelle.

Business on Business!
    MLM on tehokas tapa katkaista vähinmyynti ketjua ja tuottaja tällöin saa paremman voiton tuotteilleen.

MLM ei tänää saa olla kejukirjeen tapaista siksi on sääntöjä joka on sekä ostajan että myyjän eduksi. Harmi vain että monet innokkuudessaan saattavat unohtaa hyvät periaatteet ja saatuaan asiakkaan monet jotka toimivat MLM ryhmissä tyytyvät tyhmänä vain perintelliseen kaupan käynnin tyyliin ja MLM ketju katkeaa ja ei oikeastaan tuota muuta kuin kuluja.

Tuoteet voi olla hyvin laadukkaita mutta on pidettävä muistissa että niiden on kuitenkin täytettävä EU normit. Jotkut USA tuotteet myydään MLM "nimellä" mutta kuin tarkistat asian niin huomaat että kenties tuote on vain henkilökohtaista käyttöä varten.

Fitline Tuotteet om läpäisseet monet testit ja tunnettuja hyvästä laadusta. (sekä takuu)

Jos tulee jotakin hyvin vakavaa kehoitan että otat pääkontoriin yhteyttä ne auttavat mielellään ja saat asiantuntioiden vastauksen. FitLine Wellness Coaches

=============================

16. vercostocuzetus Vierailija

>mutta kuin tarkistat asian niin huomaat että kenties tuote on vain henkilökohtaista käyttöä varten

Tää on verkostomeiningissä ihan tavanomaista. Ihmiset houkutellaan pyramidipeliin tienausmahdollisuuksia lupailemalla. Oikeasti ylihintaiset napit eivät mene kaupaksi ja niitä joudutaan tyrkyttämään äidille ja siskolle ja varastoimaan autotallin nurkkaan.

17. minä vaan Vierailija

Luin ketjun mielenkiinnolla läpi, nimittäin eräs Fitlinesta kiihkoileva puolituttu yrittää saada minua tähän bisnekseen mukaan. Olen tutustunut ko. "ihmesarjaan" jo vuosia sitten monin tavoin. Ikävin tutustuminen sattui työni kautta, kun nuori perusterve nainen tuotiin pillit ulvoen sairaalaan, kun kurkku oli turvonnut umpeen restorate-cocktailin jälkeen. Nyt joku ajattelee, että "no niin, mimmi ei ole noudattanut käyttöhjeita". Siitähän meillä hoitohenkilökunnalla oli vain potilaan sana, että tuotetta on käytetty ohjeen mukaan. Mene ja tiedä.

Olen viettänyt paljon aikaani Saksassa ja tuttavia on näiden vuosien aikana ehtinyt tulla ihan kivasti. Ikävä todeta, mutta kovinkaan monta positiivista kokemusta en ole ko. sarjasta kuullut, vaikka käsitykseni mukaan nimenomaan siellä jos missä näistä tuotteista on kokemusta.

Annoin tuttavani pitää innostuneen myyntipuheensa ja maistoinkin paria tuotetta. Aika pian huomasin , että kun aloin kysellä mielestäni aika simppeleitä kysymyksiä, esittelijän piti soitella useampaan paikkaan, jotta saisin vastauksen. Yhtern kysymykseen löysin itse vastauksen, kun luin purkin tekstin tarkasti läpi :).

Paljonhan tästä saisi tekstiä aikaiseksi, etenkin kun nykyisin pyörittelen työkseni kemiallisia kaavoja ja lääketietämykseni on suht laaja. Tämä on vain minun näkemykseni tästä asiasta ja jos jollekin tuotteista on/ on ollut apua, hyvä niin. En kuitenkaan aio innokkaasta esityksestä huolimatta tarttua tilaisuuteen ja alkaa kaupittelemaan Fitlinea :)

18. Topix Vierailija

Kokeilin näitä fitlinen"herkkuja" basic,restorate ja activize, kolmen muun ystävän kanssa ja kokemukset samoja lähestulkoon. Kurkkukipuja, silmät vuotaa, voimaton keho ja lievä kuume , pää tuntuu sumealta ja ajatus ei kulje, lihas jäykkyyttä. Aloitus annokset olivat pieniä. Syön terveellisesti ja liikun jonkin verran ja kipeänä en ole ollut vuosiin ja vaivoja ei ole ollut ennen fitlinen kokeilua. Lopetin fitlinen käytön ja olo palautui normaaliksi viikkojen kuluttua! Aloin selvittämään mitä nämä fitlainin MOSKAT sisältävät! PITI OLLA ILMAN E-KOODEJA ja LAADUKKAITA AINESOSIA.

Järkyts oli SUURI mitä kaikkea MOSKAA minulle on syötetty! Tässä lista PAHIMMISTA mitä löytyi! Tarvitseeko meidän kehomme näitä! Sen jokainen itse päättäköön!

Arabikumi E414 Sakeittamis ja stabilointiaine

Herneenkuitu sidontaaine

Pektiini E440 tehdään omena ja sitrushedelmien puristusjätteestä, haitaton lisäaine

Inuliini, makeutusaine , voi aiheuttaa ilmavaivoja, paksusuolensyövän kasvaimet kehittyivät suuremmiksi kun ruoka sisälsi 10% inuliinia. Käytetään elintarvikkeiden rakenteen ja makeuden muokkaamiseen

Kurkumiini E100 Väriaine. Kurkumiinin uuttamisessa saa käyttää etyyliasetaattia, asetonia, hiilidioksidia, dikloorimetaania, N-butanolia, metanolia, etanolia, heksaania ja 2-propanolia

Beetakaroteeni E160a Väriaine. Valmistetaan yleensä keinotekoisesti mutta voidaan uuttaa myös porkkanasta.

Kalsiunkarbonaatti E170 Väriaine, paakkuuntumisen estoaine ja happamuudensäätöaine. Käytetään lisäravinteena EDULLISENA kalsiumin lähteenä.

Magnesiumkarbonaatti E504 happamuudensäätöaine ja paakkuuntumisen estoaine.

Kalsiumlaktaatti E327 happamuudensäätöaine,säilöntäaine ja hapettumisenestoaine. Ei ole havaittu sivuvaikutuksia aikuisille. EI SUOSITELLA ANNETTAVAKSI PIENILLE LAPSILLE tai VAUVOILLE, sillä MAKSA EI OLE VIELÄ KEHITTYNYT KÄSITTELEMÄÄN TÄTÄ AINETTA.

Kaliumsitraatti E332 hapettumisenestoaine. Enimmäisrajoituksia kaakao ja suklaa tuotteissa, nektareissa ja hedelmämehuissa.

Piidioksidi Elintarvike lisäaine vähentämään vaahtoamista.

Natriumseleniitti Käytetään pääasiassa lasin ja keramiikan valmistuksessa, lisäravinteissa ja eläinrehuissa riittävän seleenin saanin takaamiseksi.

Tuoteselosteessa pitää ilmoittaa aineet paljois järjestyksessä ja näissähän on sokeri ensimmäisenä ja "herkut" seuraavana. Muutama vitamiini mukaan ja coctail on valmis!

"HERKUISTA" menee monen keho aivan sekaisin ja onnea heille ketkä ovat avun "herkuista" saaneet.

Omalta ja kaverien osalta emme voi kun KAMMOKSUA näitä MOSKIA! Kaikki olemme lopettaneet käytön! Terveytemme ei kestäneet näitä "HERKKUJA"

19. TyyneXL Vierailija

kauheasti joku yrittää lobata noita fitlinen kamoja. googletin noita ja onhan se kumma kun lisäravinteita ovat myyvinään, mutta auta armias jos haluaa tietää mitä ne kalliit jauhot sisältää.... monen mutkan takaa löytyy aineluettelo, mutta vitamiinien määristä ei mitään tietoa missään. ja aika paljon sanoo sekin, jos tuoteluettelossa on ensimmäiseksi mainittu hedelmäsokeri. sitä saa alepasta kilon parilla eurolla.ja melkein kaikissa tuotteissa mitkä kävin läpi oli makeutuksena asesulfaami K, joka aiheuttaa hiirilläkin syöpää. lisäksi kukaan ei ole niille kertonut että esim. magnesium pitäisi ottaa erillään kalsiumista. nuo ovat pakanneet samaan hedelmäsokeriin ja kertovat olevan oiva yömyssy. PAH!

eikö jo joku laki kiellä myymästä, kun ei ole esmes vitamiinien määriä missään?

PM-International - Simple.Successful.

20. Semmosta vainen, että itse olen tässä kahden kuukauden käytön aikana huomannut, että hiukset kasvavat sekä ripset. Olen myös nukkunut paremmin ja ollut energisempi. Mutta mutta, minun vatsani joka on aina ollut vahva, ei kestä Restoratea. Vaikkakin laskin annoksen kahteen mittaan, niin saan ylävatsakipuja ja hengitysvaikeuksia tuotteesta. Ei sovi kaikille. Ei sopinut myöskään äidilleni. Hänelle tuli myös närästystä sekä vatsakipuja.

21. Hei hei Vierailija

Olen syönyt kokeilumielessä reilun pari kuukautta ko. juomajauheita (Basic+Activate+Restorate) eikä mitään erityistä vaikutusta mihinkään. Eli ei ne varmaankaan ihan niin täydellisen hienoja ja parhaita ole kuten itse mainostavat. Tosin minulla ei mitään erityisiä vaivoja ole ollutkaan, eikä niitä siis tullut noiden myötäkään;)

Huonoja puolia on kyllä suolanen hinta ja se, että juomajauheissa on ihan turhaan maku/väriaineita. Ja sitä ihmettelin, että miten ns. palautus/unijuomassa eli Restoratessa on makuna sitruuna, joka on piristävä eikä rauhoittava???

22. Fitline ja lapset Vierailija

Onko näitä terveellistä syöttää lapselle? Lapseni äiti on "fitlinehuumassa" ja niitä hänelle syöttää. Kellään kokemusta?

23. ruokaterveys Vierailija

miksi syöttää. Kunnon ruoka-aineksilla lapsi parhaiten kasvaa ja kehittyy.

24. Fffline Vierailija

älkää käytänössä Fitline tuotteita!
    Katsokaa eviran sivuilta activisesta, itselläni tuli tuotteista kofeiini takia vatsakipuja sekä pääkipua, sama kuin joisi energiajuomia,

25. kofeiinista Vierailija

Kofeiinin määrä ei ole kyllä iso fitlinessa. Yksi mittalusikallinen activizea sisältää 10mg ja päiväannos siis 3 mittalusikallista sisältää vain 30mg kofeiinia. Kupillinen (normaalikokoinen) kahvia sisältää 100mg kofeiinia ja käyttämäni urheiluravinteet jopa 200mg kofeiinia per annos. Tälläisiä ravinteita otetaan siis ennen treeniä parantamaan suoritusta ja virkistämään.
    Kaikki tuotteet ei todellakaan sovi kaikille, vaikka olisivat kuinka terveellisiä ja hyviä. En itse tuomitsisi tuotteita huonona, vaikka eivät itselle sopisikaan. Ihmiset ovat yksilöitä.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri