Hae Anna.fi-sivustolta

FitLine Restorate

Viestiketju osiossa 'Vaihtoehtoiset hoitomuodot' , käynnistäjänä karmeaa ainetta, 15.06.2006.

1. tokos Vierailija

Fitline tuotteet on verkostomarkkinointia.Eli yli hinnoiteltuja niin kuin muutkin vastaavat verkostoyritykset .
    Ota yhteyttä johonkin henkilöön joka ymmärtää ja on opiskellut muutakin kuin Fitline koulutuksissa käymällä.
    Vastaavia valmisteita tai tuotteita saa puolet halvemmalla mikäli tarvitsee muualta - ilman verkosto lisää 40 %

2. Kokeillut Vierailija

Meillä reilu vuosi käytetty basicia, restoa, activaizeria ja nivelkuntoa. Nyt yhtäkkiä aamujuomasta jossa basicia ja activaizeria tuli 10v lapselle tosi vaikea allerginen reaktio. Korvien syyhy ja muutamassa minuutissa posket ja kaula turposivat ja valoiset pilkut ja röpöliäisyys ilmestyivät. Mitään muuta ei ollut ehtinyt vielä syömään. Heinixillä saatiin ohi allergiasairaalan ohjeen mukaan ja jatkoksi saatiin epipen jos samanlainen reaktio uusii. Mikään ainesosa ei lääkärille pompannut ja nyt aloitetaankin allergiatestit. Näistä tulevaa fläsäreitä olen nähnyt ennenkin muilla mutta tämä ei ollut sitä. Kun ilmoitin jälleenmyyjälle niin mitään yhteydenottoa sieltä ei ole kuulunut... siinä näkyy vastuunkanto. Mutta onneksi on netti ja varoituksen sanan voi laittaa muille.

3. yliannostustako Vierailija

Ota yhteyttä itse yritykseen. Jos joku pöllö on sinua ohjeistanut antamaan noin pienelle lapselle näitä tuotteita näin pitkänä kuurina ilman ravintoterapeutin tai/jat lääkärin hyväksyntää ja valvontaa, niin he ovat toimineet todella vastuuntunnottomasti.

4. ++++ Vierailija

En kyllä löytänyt kuin 2007 vuodelta jonku takaisin vedon, että ei nyt taida ihan pitää paikkansa. Mutta pistä linkkiä jos uudempaa löytyy

5. Suviliini Vierailija

Itse olen käyttänyt elokuusta fitskuja (basics, activaze, resto, herbatee, jugge, aminot ja beautylinesta Q10 nassurasva). Kokemukset olleet pelkästään positiivisia, eikä mitään outoja reaktioita ole tullut. Tietenkään eivät välttämättä kaikille sovi! Alkuun reaktiot voivat olla tosi rajuja, koska menevät suoraan sinne missä tarve (NTC-ravinteiden siirtokonsepti). Kaikki sokeri, mitä tuotteissa on, tulee muuten hedelmistä ja kasviksista eli ovat luonnollista. Betakaroteeni on uutettu porkkanasta, kaikki ainesosat itseasiassa on uutettu biodynaamisesti viljellyistä kasveista. Samoin activazen kofeiini on luonnollista ja joku tuossa ylhäällä jo vertasikin kofeiinin määrää kahvikuppiin, eli paljon vähemmän, piristää silti ainakin mua. Pari kehokuuria oon vetänyt läpi (syyskuussa ja nyt eilen loppui toinen) ja hyvin meni. Itse lähdin alunperin tähän mukaan juurikin painonhallinnan takia ja halusin kehokuurille, sit huomasin kuinka tuotteet toimivat muutenkin mulla tosi hyvin, (energiaa riittää, vatsa toimii, unenlaatu parantunut) niin päätin jatkaa tuotteiden käyttöä ja tosiaan mulla on ainakin toiminut ja omien kokemuksien vuoksi voin näitä suositella :) Itse en ainakaan syö niin paljoa terveellistä ruokaa että siitä kaiken saisi (syön kuitenkin kasvispainotteisesti, paljon kalaa, punaista lihaa en syö jne.), eräs verisuonikirurgi kertoi haastattelussa (Taija Somppi muistaakseni), että tulis syödä joku 10kg ruokaa, puoli kiloa niitä kasviksia eri värejä ja kalaa, jotta tänä päivänä saisi kaiken tarvittavan ravinnosta. Eli ravintolisiä tarvitaan. Fitlinen tuotteita valvotaan jatkuvasti (vapaaehtoisesti!) Sveitsin vitamiini-instituutin toimesta (purkeissa tästä merintä), että varmasti ovat parasta laatua ja turvallisia käyttää. Tuotteilla on myös Kölnin leima, eli urheilijat saavat käyttää suoritustaan "buustaamaan", eikä ole dopingia (olympakomitean hyväksyntä). Mutta kuten jo alussa totesin, kaikki ei kaikille sovi. En usko että tyhjästä ovat myöskään saaneet 43:a eri patenttia ravintolisilleen? Tarkat tuotetiedot muuten löytyy PM:n sivulta kun klikkaa tuotekuvan auki ja sieltä (kauppa, ravintolisät): https://www.pm-international.com/

6. Voivoi Vierailija

:D Kyseisellä MLM yrityksellä on tasan yks hyväksytty patentti ja yks patenttihakemus, patentit ovat julkista tietoa.
    Kyse on kuitenki perus MLM yrityksestä, kaikkihan sen tietää miten ne toimii juurikin tämän tyylisten tuotteiden kanssa, tutkimukset on mitä on, "huippu-urheilijat" on mitä on, jos edes on, ja raha edellä yritetään myydä "terveystuotteita", joista jälleenmyyjät ei itsekkään juuri tiedä todellisuudessa mitään, vain mitä heille on yhtiön kautta kerrottu/"opetettu". Voihan se toki olla että Fitlanen kalliit tuotteet yksinkertaisesti ovat kertakaikkiaan loistavia ja kaikkea mitä he lupaavat, mutta jätetään nyt kuitenki kokeilematta.

7. Justjoo Vierailija

Mitenkähän ihmiskunta yleensäkään on selvinnyt tähän saakka, mikäli monipuolisesta ruoasta ei saisi kaikkea tarvittavaa? Pohjosen ihmiset tarvii Deetä purkista, se poikkeuksena. Jos täyttelee esim Sulamon ruokapäiväkirjaa vain Finelin tuotteilla ja noudattaa monipuolista ruokavaliota, niin kylläpä vain tulee ravintoainepalkit täyteen. Tottahemmetissä noilla resettikuureilla tulee hyvä fiilis, kun ruokavalio remontoidaan ja syödään säännöllisesti. Siihen ei pillereitä tarvita...

8. Kokeillut olen Vierailija

Fitrlinen tuotteet ovat pääsääntöisesti synteettisiä. Kemiallisesti valmistettu ja säilöntäaineita sisältäviä pussituotteita, Kannattaa seurata maksa arvoja.

9. Kokeillut olen Vierailija

Fitlinen tuotteet ovat pääsääntöisesti synteettisiä. Kemiallisesti valmistettu ja säilöntäaineita sisältäviä pussituotteita, Kannattaa seurata maksa arvoja.

10. Humpuukia Vierailija

Johan se talonpoikais järkikin sanoo että jos pussista sekoitetaan veteen aineita jossa paljon rypäklesokeria ja guaranaa jossa on puolestaa kofeiinia niin kyllähän se on kallista piristystä. Vastaa vajaa 2 kupillista kahvia päivässä. Katso http://hyvinvointi.ts.fi/terveys-tiede/fitline/

11. Ei vaikutuksta Vierailija

Eri keskusteluissa on käynyt ilmi että fitlinen myyjien/värvääjien tiedot tuotteiden tutkimuksista ovat perättömiähttp://hyvinvointi.ts.fi/terveys-tiede/fitline/

FitLine ravintolisien myynnin koen entisenä myyjänä jopa vaaralliseksi, osittain siksi että ihmiset joilla ei ole mitään lääketieteen koulutusta kertovat mihin sairauksiin mikäkin auttaa tyyllin: On tosiaan olemassa Facebook ryhmiä joissa kerrotaan millä FitLine tuotteilla on parantunut mistäkin.

Jälleenmyyjät ovat uhreja verkostomarkkinoinnissa. 98% kaikista myyjistä lopettaa kahden vuoden sisällä tappiollisen toiminnan jälkeen. Menestyminen on mahdollista vain harvoille.

12. Kokeilijat Vierailija

Olemme todella pettyneet alaarvoiseen laatuun. Täydellistä huijaustako? Jos sinä olet yhtään perehtynyt ravitsemukseen niin ymmärtää jo pelkistä ainesosaluetteloista, että tuotteet ovat todella ala-arvoisia. Kyseessä on selvästi verkotomarkkinointihuijaus, jossa ei edes anneta kuluttajalle tietoa kaupattavan tuotteen sisällöstä, kaikenlisäksi mielestäni vieläpä huonoin konsepti.

Sokeria tuotteet täynnä?? Piristävä vaikutus tulee kofeiinista, joka estä tehokkaasti monien ravintoaineiden imeytymistä.

Opetelkaa, mitä vitamiineja ja hivenaineita esim. sopii yhdistellä ja mitä ei, mitä syödään ruuan kanssa, minkä kanssa vältetään esim. maitotuotteita jne. jne. Tämä on ihan perustason biologiaa ja kemiaa, jonka pitäisi aueta jokaiselle suomalaisen peruskoulun suorittaneelle. Kaikenmaailman "puoskareita" rahankilto silmissä, ei kannata uskoa vai kuinka?

13. vierailija Vierailija

14. vierailija Vierailija

15. vierailija Vierailija

Voi voi kun te uskotte kofeiinin vaikutuksiin

16. vierailija Vierailija

Ohjelmissa esiintyvät "huijari" yritykset pilaavat koko alan maineen. Katso YLE areenassa: https://areena.yle.fi/1-4303240

17. vierailija Vierailija

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari