Fix you..../ Coldplay????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Puupää"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Puupää"

Vieras
Te ketä ovat uulleet tämä biisi ja tiedätte sanat...tapailin hetken erästä miestä kunnes tiemme erkanivat surullisesti....Nyt sain viesti tältä mieheltä että tämä biisi o häneltä minulle...Hmmm....mitä siitä ajattelisi? Miten nämä sanat saisin ymmärrettyä? Te jotka olette jollain tapaa äsittäneet tämän biisin ns.sanoman niin olkaa kilttejä, kertokaa miten TE sen tulkitsisitte???

...mutta sitäpä juuri...jos tämä on häneltä minulle niin ainakin haluaisin uskoa että hän ei usko minun surevan kenenkään kuolemaa vaan paneuduin juuri sanoihin....Liikaa pohdintaa...:)

Minusta se on kaunis rakkauden osoitus: I will try to fix you. Voiko kauniimmin sanoa toiselle, että minä olen tässä ja tuen sinua ja yritän parantaa?

(Okei se on yksi mun lempikappaleitani niin toki näen sen sanoman vaalenpunaisempana kuin ehkä joku muu)

no näin sen minäin käsitin että se on kaunis rakauden osoitus....varsinkin kohdat: When you lose something you can`t repalce....ja stuck in reverse...tarkoittaa minusta siis sitä että on jumiutunut entiseen ja on huomannut menettäneensä jotain mitä ei voi korvata?? Ja Fix yoy...juuri noin sen minä ymmärsin että hän haluaa ilmoittaa minulle olevansa tukenani ja minua varten...Ja minä kun en koskaan ennen ole tätä biisiä kuullut ja täytyy sanoa että kyyneleet kyllä valuivat pitkin poskia....:(

Yhteistyössä