Flagyl compin käytäjät huomio

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikkujouluhile
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pikkujouluhile

Vieras
Olen saanut kyseisen kuurin alkuviikosta, 10pvä:n annos emätinpuikkoja, meillä on pikkujouluta ainoat tänä vuonna nyt lauantaina enkä siis saisi ottaa alkoholia..?
Luin tuolta sivuilta että alkoholi kielto koskee enemmän tablettejen käyttäjiä?
Eli uskallanko ottaa vai jäänkö selvinpäin iltaa viettämään?
Ärsyttävä kun en käy ulkona usein ja sen kerran kun juhlat olisi niin minun tuurilla selvinpäin siellä istun..huoh.
enkä todellakaan uskalla riskeerata jos noita oireita tulisi mutta pienen pieni kipinä heräsi että koskeeko tabletteja enemmänkin tuo kielto

Kielto ei ole kiinni siitä miten lääke elimistöön annostellaan, vaan siitä mitä lääkeaine sisältää. Myöskin Flagyyl emätinpuikko sisältää metronidatsolia, jolla on aivan samanlaiset vaikutukset kuin suun kautta nautittavallakin flagyyl tabletilla, valitettavasti. Googlaa flagyyl comp ja katso ohjeet lääkkeen yhteiskäytöstä alkoholin kanssa. Herkimmät eivät pysty käyttämään kuurin aikana edes alkoholipitoisia parfyymejä tai deodorantteja koska saavat näidenkin yhteisvaikutuksesta voimakkaan reaktion. Lähinnä armoton pahoinvointi ja sydämen rytmihäiriöt ovat ne kovimmat antabus oireet.

Ite oon kyllä vetänyt alkoholia ihan kaksin käsin flagyl compin kanssa, eikä ollut mitään antabusvaikutusta havaittavissa. Lääkärinkin mukaan ihan eri asia kuin suun kautta nautitut tabletit.

Jos et muuten uskalla, niin kokeile ensin kotona lasillisella joku ilta, antabusvaikutus tulee kyllä ihan pienestäkin alkoholimäärästä jos on tullakseen.

juuri noin luinki tuolta ja että eria sia kuin tablettien kanssa....
Onko paha jos pe laitan puikon ja la olisi pikkujoulut ja su taas puikon eli yksi väli päivä?
voi apua, himottaa niin pahasti nuo pikkujoulut kun elmänie nsimmäiset olisi..

Soita apteekkiin ja kysy sieltä neuvoa. Eli mikä ero on tabletissa ja emätinpuikossa, muuta kuin, että toinen työnnetään käkättimeen ja toinen emättimeen. Osaavat taatusti antaa sinulle tyhjentävän vastauksen ja opastaa miten sinun kannattaa toimia ja miten ei.

Yhteistyössä