Flagyl-kierre

  • Viestiketjun aloittaja Ongelmakimppu
  • Ensimmäinen viesti
yksiselitteinen
täällä puhutaan että pillerit jätettyään pois, loppu tulehdukset, eli minä olen ainut joka ainoastaan neljä kuukautta ilman ja 2 hiivatulehdusta myöhemmin sai tänään flagyl kuurin kouraan. otan todellakin pillerit takasin, on niitä nimittäin ooteltu.
 
missmoon
Hei!

Itse kärsin samasta vaivasta kauan ja sain useamman kuurin sekä suun kautta että paikallisena. Itselläni ainoastaan Flagyl tehosi, Dalacin ei poistanut tulehdusta edes 7 päivän kuurina. Edellisen Flagyl-kuurin jälkeen (ja yleensäkin) vaiva palasi ennen menkkoja ja niiden jälkeen "räjähti".

Satuin hetki sitten törmäämään Probioottisiin tampooneihin ja päätin kokeilla, ne auttoivat, ja menkkojen jälkeen tulehdus oli taas päällä. Päätin, etten halua enää antibioottikuuria ja päädyin googlettelemaan aiheesta. Satuin törmäämään sivustoon, jolla kerrottiin kookosöljyn hiivaa ja bakteereja tuhoavasta vaikutuksesta. Kävin siis ostamassa sitä ja proviisorin neuvosta myös maitohappokapseleita, joita käyttää suoraan sinne itseensä. Laitoin kolmena päivänä 2 tablettia aamuin illoin ja päälle vielä kookosöljyä sekä Multi Gyn-valmistetta. Nyt menkoista on vajaa viikko ja kaikki oireet poissa, ei tarvinnut antibiootteja.

Lisäksi koitan välttää viljoja (keliakia onkin), kaikkia maitotuotteita paitsi rahkaa ja rasvaista luonnonjogurttia sekä sokeria. Itse sain lähs vuoden kierteen katkaistua näillä neuvoilla.
 

Yhteistyössä