Flagyl - lääkekuurin aikana raskaaksi tulleita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mirtsu76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mirtsu76

Uusi jäsen
29.06.2005
25
0
1

Sain emätintulehduksen hoitoon lääkkeeksi Flagyl 500mg ja 10 päivän kuuri loppui sunnuntaina 18.11 ja siitä viikon jälkeen sunnuntaina eli eilen 25.11 tein positiivisen raskaustestin.
Kysyin tänään apteekista (kun hain uuden testin), että voiko tuo Flagyl antaa väärän tuloksen raskaustestiin ja farmaseutti sanoi, että voi.. mutta sanoi, että muutama päivä pitää olla väliä testillä ja viimeisestä flagylistä, mulla kumminkin viikko väliä...
Onko jollain kokemusta että on plussannut tuon Flagylin jälkeen ja kumminkaan ei oo raskaana...?
Aattelin odottaa nyt vielä muutaman päivän, ennenkuin teen tuon testin uudelleen...

Mua kiinnostais tää asia myös. Pitäis alottaa jossain vaiheessa toi Fladyl kuuri. Sen verran mulle tästä Flagylistä apteekissa kerrottiin että on antabus ( en tiiä miten oikeesti kirjotetaan ) vaikutteinen, eli lääkekuurin aikana ei saa ottaa alkoholia yhtään eikä muutamaan päivään sen jälkeenkään.

Mä tein eilen taas (kolmannen jo) testin ja edelleen on positiivinen ja viiva on yhtä vahva kuin testiviiva... =)
Nyt sitten tilasin ajan gynekologille ja huomenna sitten selviää oonko todella raskaana vai en..
Juu, kyllä tuo lääke on antabus-vaikutteinen, mutta kyllä mä sen aikana hiukan join ja en huomannut ainakaan mitään antabukseen viittaavaa reaktiota, ehkä toisille voi kyllä tulla..

Mahtava juttu Mirtsu jos tuo sun testitulos onkin ihan oikea plussa eikä johdu tosta Flagylistä. Mä en oo vieläkään alottanu tota kuuria ja alotan varmaan vasta tammikuussa ku on tosiaan niin paljon pikkujouluja ja muita rientoja tässä ennen joulua ja mun tuurilla tuo antabus tekis tehtävänsä varmaan! Onneks ei oo akuutti hätä alottaa sitä kuuria =)

Mutta Onnea toivotan varovaisesti jos sun testi plussaa näyttää :heart:
Moneskos kierto sulla on meneillään?

Tänään olin sitten ultrassa ja kyllä mä raskaana oon.. eli oon tullut raskaaksi tuon Flagyl-kuurin aikana..
No, mulla tämä raskaus oli todellinen yllätys.. Mulla on tyttö 5v, joka saanut alkunsa lapsettomuushoidoilla ja toista lasta yritettiin hoidoilla n. 3 vuotta ja vuosi sitten lopetettiin hoidot ja myöskin erosin miehestäni...
Nyt oon sitten tapaillut uutta miestä ja ei mitään aikomustakaan ollut lapsia hankkia, koska mä olin jo niin tottunut siihen ajatukseen, etten mä lapsia saa... :( (vika oli mussa).. mutta sitten, todellakin onni potkaisi ja ihan yllätyksenä nyt tulossa luomu-vauva, raskausviikolla 5.. Ei tätä juttua vieläkään itse ymmärrä, mutta kyllä mä sen tänään ultrassa näin.. :heart:

Ihan älyttömästi onnea sulle :heart:
Oliskohan tossa Flagyl kuurissa raskauttava vaikutus :laugh:
Ei muuta kun tarrasukkia paljon matkaan ja tsemppiä =) Koitan raskautua perästä, vaikka tää välillä aika epätoivoselta tuntuu :(